Jump to content

Grand Voyager ievilina savos tīklos.


Marchs
 Dalīties

Ieteiktās ziņas

Sveiki USA car piekritēji un lietotāji.

Par cik nevienu labāku vietu kur veidot šo topiku neatradu, postēšu šeit.

Iepriekš USA auto nesaistīja. Līdz brīdim, kad gadus 4 atpakaļ apmeklēju zviedrijā POWER BIG MEET. To V8 skaņu un klasikas piegaršu kas velkas jebkuram tādam autiņam līdz, nav iespējams ignorēt. Pēc gada šo saietu apmeklēju vēlreiz.

Lai arī kopš sava auto braucēja karjeras uzsākšanas esmu vw Golf piekritējs un tāds esmu joprojām, USA auto ir nākamie, kas saista manu uzmanību. Iespējams daļēji arī šajā visā ir vainojams sejejs ar savu usa car fanātismu un kārdināšanu (ar visiem saviem loweride, runām par impalām, kas manā skatījumā arī ir vienas no the best usa car, un busiem, kas fascinē ar savu komfortu un izskatu). he he

Tā nu 13 gadus pārvietojoties ar vw Golf, esmu nolēmis Golfu atstāt hobijam, jo ikdienā prasās kāds lielāks auto. Protams mana vēlēšanās būtu kļūt par kādu RAM busiņa īpašnieku un neizslēdzu tādu iespēju nākotnē, taču pagaidām ņemot vērā budžeta iespējas un apsverot vajadzības, esmu nolēmis neieslīgt tik lielās izvirtībās un aprobežoties ar Grand Voyager.

Esmu izmalis visu jūsu forumu, kur tiek apspriest konkrētais modelis.

Un par visiem komentiem saku lielu paldies, jo vairs nav jātaisa jauns topiks, kur N-to reizi kādam būtu jāstāsta viens un tas pats.

* Tad nu vadoties no jūsu ieteikumiem, starp Voyager un Grand Voyager tiek izvēlēts Grand Voyager. (dēļ tiem 30cm bagāžai).

* Mērķēju aptuveni uz `96-`98.gadu. Nav vairs kantainais un neiebrauc lielās naudiņās.

* Dīzelis. Ņemot vērā, ka gadā nenobraucu vairāk kā aptuveni līdz 35`000km, tika nolemts par labu dīzelim, nekā benzīnam ar gāzi.

* Par ekstrām viss skaidrs. Jo vairāk, jo labāk.

Tāds nu mans mazais stāsts.

Ir pāris jautājumi:

* Ar ko atšķiras SE un LE modeļi? Pamanīju tādus gan starp Voyageriem, gan starp Grand Voyager. Varbūt tas kāds gļuks, jo varētu būt ka tā arī ir atšķirība starp lielo un mazo voyageri?

* Vai ir iespējams pēc tam mainīt salonam vidējos beņķus no kopējiem uz dalītajiem un otrādāk. Jo cik saprotu, tad ērtāk nakšņot ir variantā ar nedalītajiem vidējiem beņķiem, taču no komforta puses spriešot, pasažierim ērtāk sēdēt tomēr dalītajos beņķos.

* Vai "multi stūres" nāk visiem, jeb tam jāpievērš uzmanība. Un kas tieši vadās no šīs stūres?

* Cik lasīju - 50/50, bet mēdz noklāties šie dīzeļmotori. Vai kapitālais remonts šiem motoriem sevišķi atšķiras no citiem dīzeļmotoriem? Un aptuveni kādās cenās tas nostājas?

* Un pēdējā jautājuma vietā - paldies par uzmanību! ;)

Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

Drosak nemt pec 98g jo no 96-98 motor ir ar kedes piedzinu kas jamaina ik 150t.km.Ja kede plist ta esot liela skade,nakosiem gadiem ir zobratu piedzina.Galvenais skati nenobrauktu voji jo dizeli jau skaitas km."miljonari"Ano galvanas ekstras skatos gribi atteikties-automats.SE,LE ir aprikojuma daudzums.

Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

Ar to ķēdi ir tā, ka minēju jau - nobraucu salīdzinoši maz.

Rēķinos ar to ka būs jānomaina iegādājoties. Un pēc tam mierīgi 3-4 gadus varu rullēt. Un diez vai es būšu tas, kam būs jāmaina nākošo reizi. ;)

Jā, par automātu aizmirsu minēt - atsakos. Un kā vēl. Ir bijuši divi auto, automāti, golfs un nissans, un pat reiz arī ik pa laikam nākas pārvietoties ar vienu nissanu-automātu. Nu negribu vairs. Man labāk patīk paštepselēties. ;) Un manuprāt garākos pārbraucienos manuālā kārba tomēr ir labāka dēļ iemesla, ka ir jāštepselējas un tas aizbaida zināmu procentu miegu.

Priekš jaunāka auto pagaidām finanses par īsu. Ja nevar nest - nav ko celt. ;)

Kas ietilpst SE vai LE komplektācijā? SE - mazā paka, LE - lielā ekstru paka?

Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

cik no postiem nopratu - tad shiis kaarbas biezhaak nobirzt. Ok. Bet ar visu to gribeeshana peec manuaalaas nepaariet. Salauzt jau var visu.

Kaadas ekstras izsleedz diizelis? Kas vinjiem nenaak?

Par rakstiishanu - piekriitu. Daudz un gari rakstiit nogurdinoshi, bet iisi un kodoliigi sho to jau var pastaastiit. ;)

Varbuut tad var sarunaat randinju ar aprunaashanos? Lai gan rakstiski buutu pozitiivaak, var labaak paardomaat un izanalizeet tekstu.

Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

Marchs

Nēesi braucis ar amerikāņa (lai arī Vojagera) automātu! :D

Tā nav koka kaste kurai uzlikta bezātrumu kaste,bet gan paliels un pasmags busiņš! ;) UN - nesalīdzini 85.gada mammas tomātu ar jaunāku. Tai visā ir tas amerikāņu šarms. Hahaha

Štepselēt vajag ar Golfu ;)

P.S.Pārējo jau zini! :)

Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

Neesmu gan braucis ar USA car tomātu. Pēdējais laiks TEV to palīdzēt man labot. Do You know what I mean? :D

Bet anyway doma par automātu neiepriecina. Lai gan piekrītu, mans piemērs par aizvēsturisko golf tomātu gan bij neadekvāts. ;)

Cik saprotu, tad ja dīzelis - nav sevišķas alternatīvas, kā tikai manuālā kārba. Tā kā izšķiršanās izpaliek. Jo uz CRD netēmēju.

Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

Jā, par automātu aizmirsu minēt - atsakos. Un kā vēl. Ir bijuši divi auto, automāti, golfs un nissans, un pat reiz arī ik pa laikam nākas pārvietoties ar vienu nissanu-automātu. Nu negribu vairs. Man labāk patīk paštepselēties. ;) Un manuprāt garākos pārbraucienos manuālā kārba tomēr ir labāka dēļ iemesla, ka ir jāštepselējas un tas aizbaida zināmu procentu miegu.

Es agrāk arī skeptiski skatījos uz automātiem, jo man patīk pakruķīt ātrumus (bija man Ford Probe '95). Bet tagad es nevaru iedomāties, ja manam Ch 300M būtu manuālā kārba... "+" ir tas, ka var arī ātrumus manuāli pārslēgt, ko reizēm arī izmantoju! :)

Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

Viss ir saprotams, gadus 6 esmu nobraukaajis ar automaatu. Nav probleemu. Kauts ir ne pa jokam, arii pa traseem. Izturiigs maita. Taa kaa valodas par pliistoshiem automaatiem ir tikai klachas.

Vai vaacu automaats, vai shveices, vai usa, bet automaats paliek automaats. Nu negribas. ;) Varbuut naakamreiz.

Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

Ir jau savs kaifs tajā štepselēšanā - bet meklējot sev auto ar komplektāciju (viss) mehānisko kārbu neatrast.... varbūt ne tur meklēju, bet apnika, un tomēr nenožēloju - automāts - tīri nekas... dvēseliski nākas samierināties... 10, nē jau 13 gadus vizinājos ar mehānisko - bet tagad ar automātu... tīri nekas.... normāli...amerikāņi vispār uz tām mehāniskajām skatās kā uz apgrūtinājumu - cilvēki savādāki - un ceļi citi... tur tikai automāts prasās..... garie gabali...

Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

nu ja, katram savas prasiibas. Labi ka neesmu amerikaanis. :D

Un diesel crysleriem automaats liidz 2000/2001 gadam nenaak. Ja taa nav, palaobojiet. ;)

Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

Man jau liekas, ka bišķi trakam jābūt, lai šitai megabundžai vēl kaut ko spraudelētu ;)

Savukārt spraudelējamie ir ar "apšaubāma izmēra" motoriem/litrāžu(to es par benzīnniekiem. Par dīzeļiem viedōkļa nav- es no viņiem baidos :D ).

Nesitat stipri, es tikai mācos :)

Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

  • Pēc 2 mēnešiem...
vai gadijuma Chrysler drizuma neparadisies jauns voyager ja tik lielas atlaides piedava?

Būs 2008. gadā, bet TC motors vēl nevar nosaukt laiku, kad tas parādīsies Latvijā. Atlaides Chrysler piedāvā regulāri un ne tikai Latvijā.

Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

  • Pēc 4 mēnešiem...

Pievienoties diskusijai

Varat izveidot ierakstu tagad un reģistrēties vēlāk. Ja Jums ir profils šajā vietnē, piesakieties, lai atstātu ierakstu no sava profila.
Piezīme: Lai ieraksts būtu redzams, tam būs nepieciešams moderātora apstiprinājums.

Viesis
Rakstīt atbildi...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Tavs iepriekš rakstītais teksts ir atjaunots.   Dzēst saturu

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Dalīties

×
×
  • Pievienot...