Jump to content

Ko teiksiet par Dodge Avenger?


psychoscum
 Dalīties

Ieteiktās ziņas

Ieraudzot vienu interesantu eksemplāru, apsveru iespēju tomēr vēl pāris gadus pabraukt ar pussportisko auto :)

Zinu, ka auto ir japānu sāknes, cik labi/slikti tas ir? Kā ir ar Mitsubishi dzinējiem?

Commens appreciated.

Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

nu tā....Lancera+Galanta krustojums...ja nav jau nojāta, tad turas ilgi, bet tu pats zini kā ir ar pussporta auto-dod mizā uz nebēdu

biežas problēmas ar zobsiksnas spriegotājiem 2.0 un 2.5 četru cilindru motoriem - ja trāpa pa vārstiem, tad tie ir deficīts

labs ir 2.5 V6...ja nav liels noskrejiens - tad sākas probzas ar eļļas spiedienu un attiecīgi šāles

3.0 V6 it kā jaudīgs, bet....ļoti baidās no sakaršanas - plīst galvas un dažkārt bloka cilindru siena, ja lieto tosolu ne antifrīzu, tad bieži sarūsē ūsenssūkņa lāpstiņas un attiecīgi sākas pārkaršana(šitas joks vispār ir Mitsuku slimība)

Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

nu tā....Lancera+Galanta krustojums...ja nav jau nojāta, tad turas ilgi, bet tu pats zini kā ir ar pussporta auto-dod mizā uz nebēdu

biežas problēmas ar zobsiksnas spriegotājiem 2.0 un 2.5 četru cilindru motoriem - ja trāpa pa vārstiem, tad tie ir deficīts

labs ir 2.5 V6...ja nav liels noskrejiens - tad sākas probzas ar eļļas spiedienu un attiecīgi šāles

3.0 V6 it kā jaudīgs, bet....ļoti baidās no sakaršanas - plīst galvas un dažkārt bloka cilindru siena, ja lieto tosolu ne antifrīzu, tad bieži sarūsē ūsenssūkņa lāpstiņas un attiecīgi sākas pārkaršana(šitas joks vispār ir Mitsuku slimība)

IMHO, antifrīzs ir tas pats tosols, tikai saliets dargākās bundžās :)

Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

nu tā....Lancera+Galanta krustojums...ja nav jau nojāta, tad turas ilgi, bet tu pats zini kā ir ar pussporta auto-dod mizā uz nebēdu

biežas problēmas ar zobsiksnas spriegotājiem 2.0 un 2.5 četru cilindru motoriem - ja trāpa pa vārstiem, tad tie ir deficīts

labs ir 2.5 V6...ja nav liels noskrejiens - tad sākas probzas ar eļļas spiedienu un attiecīgi šāles

3.0 V6 it kā jaudīgs, bet....ļoti baidās no sakaršanas - plīst galvas un dažkārt bloka cilindru siena, ja lieto tosolu ne antifrīzu, tad bieži sarūsē ūsenssūkņa lāpstiņas un attiecīgi sākas pārkaršana(šitas joks vispār ir Mitsuku slimība)

IMHO, antifrīzs ir tas pats tosols, tikai saliets dargākās bundžās :)

pārāk neiedziļinoties ķīmiskajos sastāvos laikam būtu šitā - visi tosoli ir antifrīzi, bet ne visi antifrīzi ir tosoli... nu apmēram kā ar kopētājiem un XEROXiem ;)

Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

Pievienoties diskusijai

Varat izveidot ierakstu tagad un reģistrēties vēlāk. Ja Jums ir profils šajā vietnē, piesakieties, lai atstātu ierakstu no sava profila.
Piezīme: Lai ieraksts būtu redzams, tam būs nepieciešams moderātora apstiprinājums.

Viesis
Rakstīt atbildi...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Tavs iepriekš rakstītais teksts ir atjaunots.   Dzēst saturu

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Dalīties

×
×
  • Pievienot...