Jump to content

Chrysler Concorde v. Audi A6


psychoscum
 Dalīties

Ieteiktās ziņas

Labu diennakts laiku visiem!

Palasot šo forumu un auto aprakstus, radās iespaids, ka Chrysler LH platforma ir diezgan laba, bet ar saviem āķiem. Līdz ar to, gribēju uzzināt, cik uzticams ir Concorde/LHS ikdienā? Cik bieži ir nepatīkamie pārsteigumi, it īpaši elektronikas ziņā?

Jau iepriekš paldies.

Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

  • Atbildes 65
  • Uzsākts
  • Pēdējā atbilde

Aktīvākie rakstītāji

  • V8

    10

  • Maaris

    9

  • chrysler LHS

    9

  • psychoscum

    17

Aktīvākie rakstītāji

Es piem. ieteiktu njemt LHS nevis Concorde, lai gan nekaadu lielu atskiriibu nav, tomeer man vairaak piesaista LHS! Runaajot par uzticamiibu, varu teikt tikai to, ka tas ir atkariigs kaadaa staavoklii ir autinsh! Daudz tur nav ko ar audi saliidzinaat,manupraat, jo amerikaanis ir amerikaanis un komforta zinjaa amerikaani nevar saliidzinaat bezmazvai ar nevienu autinju, itseviski runaajot par limuziinklases LHS-u! Par celju nevis brauc, bet peld, vajag kaadu apdziit, tad iespied pedaali griidaa un esi jau gabalaa!

Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

Esmu braucis ar A6 2.8 benzīnieku, darba kolēģim ir .Ko varu pateikt? -nu nekā īpaša tur nav,salīdzinājumā ar amerikāņiem. Regulāri kaut kas tiek mainīts ritošajā daļā un ne tikai,jau dizainā vien Audi atpaliek un galvenais ka viņš pats ar to atzīst!

Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

aaa, tieshaam, aizmirsu! A6 vaajaa vieta ir ritoshaa dalja! kkad dzirdeju, ka viens esot nopircis autinju- viss kaartiibaa, aizbraucis liidz kaiminjiem (igaunjiem) un atpakalj un ritoshaa 4upaa, prieksheejo piekari mainija! nezinu vai taisniibaa vai nee, bet taads gadijums ir dzirdeets!

Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

1.LHS ir lielāks,vairāk vietas nekā A6,itsevišķi aizmugurē sēdošiem.

2.LHS ritošā ir izturīgāka,jo amerīkā arī nav tie labākie ceļi.

3.ļoti dinamiska mašīna,jauda nekad nav pietrūkusi(253ZS),bet 2.8 audi tikai 193ZS.

4.vienīgā problēma ar elektroniku bija taada ka slaapa dažriez nost,un neviens nevarēja atrast vainu,bet tgad viss pats no sevis nokārtojies un vairs neslāpst.

5.pērc tikai LHS,lai pēc tam braucot ar concorde ,uz ielas ieraugot LHS,nav jānožēlo,ka nenopirku LHS.

Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

LH pltaformas autinji ir juutiigi uz nekontaktu un mazajiem zaljajiem vados, ja taadi ir :)

bremzes diezgan shvakas (vismaz 300M) garsh bremzeeshanas celjsh

(peec BMW nazhiem, pirmaa briidii pat biistamas situacijas izraisaas (lidz aukstaam kaajaam)

toties ...

Gaita ceelaaka, liiganaaka.

Tagad mani ar koku neiedziis atpakalj shaurajos eiropas "spainjos" :)

LH bagazhniekos var dziivot :)

Individualitate , atshkjiriiba, cienja un respekts uz ielas:)

mans naakamais auro noteikti buus UScars (Ch 300C HEMI vai CRD)

Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

LH pltaformas autinji ir juutiigi uz nekontaktu un mazajiem zaljajiem vados, ja taadi ir :)

bremzes diezgan shvakas (vismaz 300M) garsh bremzeeshanas celjsh

(peec BMW nazhiem, pirmaa briidii pat biistamas situacijas izraisaas (lidz aukstaam kaajaam)

toties ...

Gaita ceelaaka, liiganaaka.

Tagad mani ar koku neiedziis atpakalj shaurajos eiropas "spainjos" :)

LH bagazhniekos var dziivot :)

Individualitate , atshkjiriiba, cienja un respekts uz ielas:)

mans naakamais auro noteikti buus UScars (Ch 300C HEMI vai CRD)

Par to nekontaktu - vai ir pietiekami daudz meistaru, kas jēdz par LH platformas elektroniku? Ir bail no kvalitativa servisa neesamības, it īpaši pēc Audi A4, kuras elektroniku var pārbaudīt gandrīz jebkurā garāžā :)

Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

Nekontakti rodas no pārmērīga mitruma,pārsvarā tie ir slīkoņiem!

vai vienkaarshi atkratiijushies kontakti, kaa te kaut kur forumaa pieminetam Magnumam valjiigs droshinatajs, un no pasha pieredzes - nepievilkts massas vads.

Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

Nekontakti rodas no pārmērīga mitruma,pārsvarā tie ir slīkoņiem!

vai vienkaarshi atkratiijushies kontakti, kaa te kaut kur forumaa pieminetam Magnumam valjiigs droshinatajs, un no pasha pieredzes - nepievilkts massas vads.

Paldies par info.

Vēl viens momens - kā auto iztur mūsu ziemas un sniega/sāls (ja tāds vēl būs) maisījumu?

Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

Nekontakti rodas no pārmērīga mitruma,pārsvarā tie ir slīkoņiem!

vai vienkaarshi atkratiijushies kontakti, kaa te kaut kur forumaa pieminetam Magnumam valjiigs droshinatajs, un no pasha pieredzes - nepievilkts massas vads.

Paldies par info.

Vēl viens momens - kā auto iztur mūsu ziemas un sniega/sāls (ja tāds vēl būs) maisījumu?

saals nepatiik hromeetajiem diskiem, pirmie padodas disku centra vaacinji, un tad pashu disku hromejums leenaa garaa saak atvadiities.

Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

disku hromeejums saak lobiities, uzpuusties, ja diski ir bijushu sliktaa staavoklii, vismaz taa teica kad mainiju riepas! Zvaniju uz TC motors un jautaaju vai nevajag mainiit arii diskus, jo no saalajaam ielaam un no sala vareetu lobiities nost hroms, bet shie atbildeeja ka mulkiibas, galvenais vajag vinjus ik pareizei apmazgaat un viss buus ok! Nezinu vai taa ir, bet nu...

Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

disku hromeejums saak lobiities, uzpuusties, ja diski ir bijushu sliktaa staavoklii, vismaz taa teica kad mainiju riepas! Zvaniju uz TC motors un jautaaju vai nevajag mainiit arii diskus, jo no saalajaam ielaam un no sala vareetu lobiities nost hroms, bet shie atbildeeja ka mulkiibas, galvenais vajag vinjus ik pareizei apmazgaat un viss buus ok! Nezinu vai taa ir, bet nu...

OK var jau buut... manam hromejums saak lobiities un mest burbuljus diska ieskhpusee tur kur riepa piespiezhas. no aarpuses viss chiki piki. jaasaak doomaat - jaamaina diski vai mashiina :)

Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

:D wo wo, man tieshi kad mainija riepas, tad tas montaaznieks teica, ka norm staavoklii diski, taapeec neuztraucos! :)

manaa gadiijumaa teica ka ar tadiem diskiem sanaaks braukt pedejo sezonu (saaliitu ziemu), vai nu turpinaat ar regulaaru riepu pumpeeshanu, jo gar uzburbusho hromu riepa laidiis gaisu, taakaa nav cieshi pieguulusi pie diska

Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

Ko nevarētu teikt par "pirkstiem". Lai gan reizi divos gados mainīt tas varētu būt reti, bet probei pa četriem gadīem nemainīju ne reizi. Auto smags. Piekarei slodze lielāka. Domājams, ka jārēķinās ar biežākiem izdevumiem. Lai vai kā, bet Audi grab, it kā būtu beigtas bukses un "pirksti" vienlaicīgi. Un tas ir normāli.

Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

1.LHS ir lielāks,vairāk vietas nekā A6,itsevišķi aizmugurē sēdošiem.

2.LHS ritošā ir izturīgāka,jo amerīkā arī nav tie labākie ceļi.

3.ļoti dinamiska mašīna,jauda nekad nav pietrūkusi(253ZS),bet 2.8 audi tikai 193ZS.

4.vienīgā problēma ar elektroniku bija taada ka slaapa dažriez nost,un neviens nevarēja atrast vainu,bet tgad viss pats no sevis nokārtojies un vairs neslāpst.

5.pērc tikai LHS,lai pēc tam braucot ar concorde ,uz ielas ieraugot LHS,nav jānožēlo,ka nenopirku LHS.

Teorētiski autiņi ir līdzīgi. BET. LHS ir vairāk sportisks. Tāpēc mana darba ietvaros izvēle krita uz Concorde, jo tas ir klasiskāks un auto priekšpuse tika "nolaizīta" no Aston Martin DB7. Tāka mums ar ir ar ko palielīties!:D:D

Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

Viesis
Tēma ir slēgta turpmākām atbildēm.
 Dalīties


×
×
  • Pievienot...