Jump to content

Dzirdami sitieni dzinējā (LHS) - luudzu paliidziibu!


chrysler LHS
 Dalīties

Ieteiktās ziņas

chrysler LHS 1999.gads- probleeama (ja taa to var nosaukt) ka ir dzirdami taakaa sitieni pie iesleegta dzineeja! kad auto darbojas, tad ir dzirdami loti klusi sitieni, visu laiku vienaa ritmaa (itkaa motora griesanaas ritmaa), uzdodot gaazi, dzirdams , ka sitieni aatraaki kluust! kas tas vareetu buut? P.s. liels paldies

Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

tikko noveeroju ka tie sitieni ir arii pie silta dzineeja! nu vnk vinji tad ir dzirdami tad nav! kaa kuru reizi uznaak! ja ieklausaas tad var sadzirdeet! a kas ar tiem kompensatoriem? cik vinji maxaa? tikko nomainiju generatora siksnu, itkaa nekas ar siksnaam neberzhas! eljas liimenis ir pa vidu!

Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

tikko noveeroju ka tie sitieni ir arii pie silta dzineeja! nu vnk vinji tad ir dzirdami tad nav! kaa kuru reizi uznaak! ja ieklausaas tad var sadzirdeet! a kas ar tiem kompensatoriem? cik vinji maxaa? tikko nomainiju generatora siksnu, itkaa nekas ar siksnaam neberzhas! eljas liimenis ir pa vidu!

Lai cik bēdīgi tas neizklausītos, bet pasties tēmu "Dīzeļefekts". šobrīd manam auto maina sirdi. Tās ir kloķenes šāles. Ja nav sabeigta kloķene, tad tiksi sveikā ar 100-150Ls. Brauksi ilgāk būs virs 1000Ls. Negaidi brīnumus. Dzen uz servi. No savas prakses karsti iesaku!!!

Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

mĀRIS,KĀDĀ VEIDĀ APRĀVI ŠĀLES,BAIGI GASĒ LAIKAM,JEB BEZ EĻĻAS BRAUKĀJI?

Reizēm gadījās "uzgāzēt", bet principā uz lieliem apgriezieniem bija dzirdams jau sen. Nepievērsu tam uzmanību. Domāju, ka tas ir normāli. Varbūt kaut kas kaut kur strīķējas. Bet kad sitieni sāka parādīties uz nelieliem apgriezieniem, bija jau par vēlu! Tāka nevelc garumā. Lai veicas!

Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

Vai ir pie vainas hidrokompensatori vai nav, to nosaka sekojoši.Noņem nost vārstu vākus. Uzgriež motoru tā ,lai 1.cilindra vārsti būtu aizvērtā stāvoklī. Pārbauda vārstu pievadu, vai tajā nav brīvkustība, ja tāda ir ,tad attiecīgā vārsta hidrokompensators ir bojāts. Tālāk griež motoru uz priekšu par 120 grādiem un pārbauda visu pārējo cilindru vārstus. Šo procedūru vajadzētu veikt aukstam motoram, jo ir daudz lielāka iespēja uzķert vainīgo kompensatoru.Manuprāt šī procedūra ir diezgan vienkārša, te nevajag būt baigam specam. Lai veicas!

  • Upvote 1
Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

Pievienoties diskusijai

Varat izveidot ierakstu tagad un reģistrēties vēlāk. Ja Jums ir profils šajā vietnē, piesakieties, lai atstātu ierakstu no sava profila.
Piezīme: Lai ieraksts būtu redzams, tam būs nepieciešams moderātora apstiprinājums.

Viesis
Rakstīt atbildi...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Tavs iepriekš rakstītais teksts ir atjaunots.   Dzēst saturu

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Dalīties

×
×
  • Pievienot...