Jump to content

Chrysler-pirkt vai nepirkt?


maarcca
 Dalīties

Ieteiktās ziņas

Baigi nav paveicies ar pašreizējo autiņu, tāpēc vēlos iegādāties no Chrysler saimes Stratus(2.5l) vai Vison(3.3-3.5l), vai kaut ko virs 1998 gada no sedaniem. It kā viss izskatās baigi OK, tikai viena lieta ir aizdomīga:

Kāpēc Chrysler cena ir stipri zemāka par tā paša gada vācu autiņu vai kādu citu?Kur rodās tā starpība, kaut kādi baigie defekti Chrysler ir vai vienkārši tas motora tilpums atbaida? Būšu pateicīgs par jūsu objektivitāti :) .

Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

Amerikanju autinji jau jauni ir leetaaki

Dodge Intrepid apm 21000 $

Chrysler 300M >29000$

Chrysler 300C >32000$

Attieciigi arii lietotie buus leetaki. Tagad, kad esam ES, ievedmuita ir lielaaka - 10%

Ir arii cenu starpiiba uz taa saucamaas kvalitaates reekina. Bet tas vairaak ir muusu vaacu auto tirgotaaju bums, jo paarsvaraa lietotie auto tiek ievesti no vaacijas. Citās ES valstiis to vaacu auto nemaz nav tik daudz. Polijaa gandriiz vispaar nav. Somijaa arii.

Un protams daudzi baidaas no lieliem motoriem, kaut gan relatiivi tik daudz jau tie motori nepateeree. Iauto pie Forda bija aptauja, "cik pateere benzinu tavs auto". Viss jau atkariigs no braukshanas stila.

http://www.iauto.lv/viewtopic.php?topic=7997&forum=34

Veel turpat var palasiit arii par amiishiem.

Bet fakts ir tas, ka amiishiem jau baazes versijaa ir tas , kas vaacu autinjiem ir ekstras. Un kur nu veel komforts.

Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

Biju ielicis savu jautājumu arī http://www.tvnet.lv/auto forumā un tur izskanēja pietiekoši spēcīgs arguments par chrysler drošību, respektīvi info ir tāds, ka jau vairākus gadus pēc kārtas Chrysler auto ir pēdējā vietā pēc Vācijas tehniskās apskates datiem!? Kā vispār ir ar šo autiņu stiprību, es saprotu, ka nekas nav mūžigs un jābūt gatavam uz regulārām tehniskām apkopēm un remontiem, bet salīdzinoši cik bieži? Iepriekš jau paldies! :)

Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

Labs salidzinosh tests Cr300M & Volvo80

http://www.automobili.ru/csn/08-2000/test/test1.htm

Te var apskatiit oficialos crash tests rezultatus

NHTSA Crash Test Results 1999 300M 4-door 1999 LHS 4-door

Crash Test Driver 3

Crash Test Passenger 4

The National Highway Traffic Safety Administration (NHTSA) tests a vehicle's crashworthiness in front- and side-impact collisions and rates its resistance to rollovers. Their test results suggest the chance of serious injury, while rollover resistance ratings are based on how top heavy the vehicle is and indicate the chance for rollover when the vehicle leaves the roadway. Front crash test numbers indicate:

5 = 10% or less; 4 = 10-20%; 3 = 20-35%; 2 = 35-45%; 1 = More than 45%.

Side impact numbers indicate:

5 = 5% or less; 4 = 6-10%; 3 = 11-20%; 2 = 21-25%; 1 = More than 26%. Rollover resistance numbers indicate: 5 = Less than 10%; 4 = 10-20%; 3 = 20-30%; 2 = 30-40%; 1 = More than 40%.

Neesmu dzirdeejis par vaacu atsauksmeem

Palasot pat pashmaaju AutoBild visos testos labaakie ir vaacu autinji, ja nav tehniski pieraadaams, tad vismaz subjektiivais tests buus labaaks. Bet tas tachu saprotams, vaacu zurnaals.

Man zinaams, ka peedeejaa laikaa ASV atteikumu skaits amerikaaņu automašhiinaam ir krities, toties ir izceljaas BMW 7 serija. Vismazak atteikumu ir japanjiem.

Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

ASV drošibas prasības attiecībā uz auto ir daudz augstākas, kā Eiropā pateicoties tiesu sistēmai, kas var novest auto ražotāju pie ļoti lieliem zaudējumiem, ja pierādīsies, ka kāds pasažieris ir savainots auto nepilnības dēļ. Tas arī ir par iemeslu tam, ka amerikāņu autobūvētāji daudz labprātāk un operatīvāk izziņo atsaukumus saviem auto, defektu novēršanai. Ir pilnīgi garām, lasot par atsaukumiem domāt, ka šos auto piemeklē lielākas likstas kā eiropas un japāņu ražotājus. Tā vienkārši ir vai nu rūpe par klientu, vai savas pakaļas sargāšana. Jebkurā gadījumā tas ir tikai par labu tev, kā auto lietotājam.

Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

JAunajiem golfiem dod 5* chrashtestos... bet tas vēl neliecina, ka ar 70 ieliekot stabā paliksi dzīvs... :)

Es braucu ar amerikāni (sebringu) un pēc crash es pats aizbraucu mājās... bet Ford Mondeo nācās evakuēt... :)

Pie tam - vai ir vērts maksāt 3..5KEUR vairāk par 2000 BMW? Amerikāņiem par to cenu sanāk Cabrio, ar mazāku noskrējienu un vairāk ekstrām... :) Kas arī bija mans arguments auto iegādē, un ne dienu nenožēloju (jau 2 gadus braucu)

Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

Pirms septiņiem gadiem kad nopirku savu pirmo US auto sapratu ka par to naudu ko samaksaju ieguvu ērtu salonu, drošību, daudz ekstru, pietiekošu dinamiku, daudz lētākas rezerves daļas nekā vācu un japāņu automašīnām, un vēl daudz ko citu.

PS Arī sākumcena US auto parasti irzemāka nekā citām.

Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

Pievienoties diskusijai

Varat izveidot ierakstu tagad un reģistrēties vēlāk. Ja Jums ir profils šajā vietnē, piesakieties, lai atstātu ierakstu no sava profila.
Piezīme: Lai ieraksts būtu redzams, tam būs nepieciešams moderātora apstiprinājums.

Viesis
Rakstīt atbildi...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Tavs iepriekš rakstītais teksts ir atjaunots.   Dzēst saturu

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Dalīties

×
×
  • Pievienot...