Vilnis Pievienots 5. marts, 2005 Dalīties Pievienots 5. marts, 2005 Sākumā auksta salona sildīšana/karsta salona dzesēšana norit bez problēmām. Sasniedzot programmēto temperatūru, sākas ventilatora ātruma nepārtraukta maiņa un gaisa plūsmas pārslēgšanās no sprauslām panelī uz sprauslām grīdā un atpakaļ saglabājot sildīšanas vai dzesēšanas režīmu. To daudzmaz izdodas samazināt, pārslēdzot ventilatora ātrumu uz low un temperatūras regulatoru uz minimālo vai maksimālo temperatūru attiecīgi vasarā vai ziemā. Uscaristi kādi būtu Jūsu ieteikumi? Varbūt ir pieejams šīs sistēmas sīkāks apraksts? Citēt Saite uz ierakstu Padalīties citās vietnēs Vairāk dalīšanās iespēju...
V8 Rakstīts 7. marts, 2005 Dalīties Rakstīts 7. marts, 2005 manam mark5 šitā strādā klimatkontrole - pati saregulē kur vajag, bet ja kaut kas sāk notikt haotiski, tad pie vainas būs temperatūras deveeji panelī Citēt Saite uz ierakstu Padalīties citās vietnēs Vairāk dalīšanās iespēju...
Vilnis Rakstīts 9. marts, 2005 Autors Dalīties Rakstīts 9. marts, 2005 Paldies V8, pamēģināju, salona temperatūras devējs uz temperatūras svārstībām reaģē. Varbūt ir pieejami skaitļi, pie kādiem grādiem būtu jābūt attiecīgai pretestībai omos? Citēt Saite uz ierakstu Padalīties citās vietnēs Vairāk dalīšanās iespēju...
V8 Rakstīts 10. marts, 2005 Dalīties Rakstīts 10. marts, 2005 izrakņāju visu, ko var....nav taadu datu Citēt Saite uz ierakstu Padalīties citās vietnēs Vairāk dalīšanās iespēju...
Āris Seisums Rakstīts 10. marts, 2005 Dalīties Rakstīts 10. marts, 2005 Paldies V8, pamēģināju, salona temperatūras devējs uz temperatūras svārstībām reaģē. Varbūt ir pieejami skaitļi, pie kādiem grādiem būtu jābūt attiecīgai pretestībai omos?Varbūt tu vari norakstīt devēja (termistora) modeli? Varētu pameklēt tā liknes pēc katalogiem. Citēt Saite uz ierakstu Padalīties citās vietnēs Vairāk dalīšanās iespēju...
Muulis Rakstīts 10. marts, 2005 Dalīties Rakstīts 10. marts, 2005 Nezinu vai palīdzēšu, bet.....pamēģināt varu. Bija nojūdzies salona temperatūras devējs man pazīstama cilvēka automobilim. Izeja no situacijas izrādījās aplam vienkārša - tika pielietots rūpnieciski izmantojamais temperatūras devējs. 79 latu vietā izmaksāja 5 latus (nomontēts no RIMI veikalā tirgotā kafijas automāta). Un viss sildīja atkal ...........kā saka - padomju inženieri visu māk Citēt Saite uz ierakstu Padalīties citās vietnēs Vairāk dalīšanās iespēju...
Vilnis Rakstīts 14. marts, 2005 Autors Dalīties Rakstīts 14. marts, 2005 Mans cadillac laikam saprata, ka labi nebūs. Izdzinu viņu ārā no garāžas ziemas aukstumā, tagad silda tā kā prieks. Jāpiezīmē, ka neko jau es remontējis neesmu. Citēt Saite uz ierakstu Padalīties citās vietnēs Vairāk dalīšanās iespēju...
V8 Rakstīts 16. marts, 2005 Dalīties Rakstīts 16. marts, 2005 Lieku reizi tiek pieraadiits, ka vecaas klasiskaas veertiibas ir muuzhiigas - nekas nepliist - krietni jaunaakam auto tas laikam buutu izmaksaajis krietnu pikji un veel bez kompja nekur Citēt Saite uz ierakstu Padalīties citās vietnēs Vairāk dalīšanās iespēju...
Ieteiktās ziņas
Pievienoties diskusijai
Varat izveidot ierakstu tagad un reģistrēties vēlāk. Ja Jums ir profils šajā vietnē, piesakieties, lai atstātu ierakstu no sava profila.
Piezīme: Lai ieraksts būtu redzams, tam būs nepieciešams moderātora apstiprinājums.