Jump to content

stratus motors


Aleksandrs
 Dalīties

Ieteiktās ziņas

  • Pēc 5 mēnešiem...
  • Pēc 1 gada...

Извините, что по русски, на Стратусе 2.0i 16V двигатель и коробка Mitshubishi Eclipse. Он же устанавливался на Neon, Avenger, Cirrus, Sebring, Talon в период 1995 - 1998 года.

Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

  • Pēc 1 gada...

Problēma - kādu nedēļu ik pa laikam auto bez kāda iemesla ņem un noslāpst (stāvot korķī vai lēni ripinoties). Piestartēt parasti var uzreiz un braucam tālāk. Pēdējās dienās epizodiski pēc piestartēšanas prasās paturēt kāju uz bremzes lai nenoslāptu. Motors 2.5. Šodien izdevās dabūt tādu starpstāvokli - īsti nepaspēja noslāpt, bet iedegās dzeltenais "baudi motoru", pēc 4.5krpm ierobežojās (aizdedzes moments?). Pārstartēju - viss ok.

Kas tur varētu būt par problēmu, kāds datčiks iet uz beigām?

Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

12 (aķis) un 55 (gala kods, ja pareizi atceros). Nekā vairāk nebija.

man 2y atpakaļ mainīja kloķenes (laikam) devēju. Kur Es varu tikt klāt tam un sadalenes devējam? Varbūt vienkārši kas ar vadu. Zin kāds? kaut kur pie zobsiksnas, jāņem nost tas plastmasas vāks pie skriemeļiem?

Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

  • Pēc 2 mēnešiem...

Šogad tomēr atradu 13to kodu - ieplūdes kolektorā gaisa spiediena devējs. Vakar gan notika skumīgāka lieta, pārplīsa zobsiksna, šķiet, ka dzirdēju klakšķam releju, taču pēc šādas diagnozes paziņošanas sapratu, ka dzirdēju virzuļu mīlīgos piesitienus vārstiem.

Pēc kā tas ož (vai un cik vārstus šāds pasākums saliec), vai vērts remontēt vai mekl\et jaunu sadaleni? Zobsiksnu biju mainījis ~3y atkapaļ.

Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

Oooo...tiešā pievada rokeri ar gultni...nav slikti...tos nav viegli salauzt...visticamāk, ka vārsti būs salocīti...to varēs redzēt, kad noņems vāku un izgriezīs vairākus apļus abas sadalenes. Salocītajiem vārstiem rokeri būs vaļīgi, kad sadalenes izcilnis attiecīgajam vārstam atradīsies vistālākajā punktā no rokera. Protams, vēl tas atkarīgs, cik lielā mērā vārsts ir saliekts - ja nedaudz, tad to nevar tā pamanīt...citreiz paveicas, ja tas notiek tukšgaitā vai tikai piestartējot

Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

Tas nozīmē - bez piedarbināšanas, bet ar noņemtu vārsta vāku vajadzētu izgriezt motoru? Automātu Viktors īpaši zinošs par tēmu nelikās un taisījās pēc salikšanas (sūknis, ruļļi, siksna) vienkārši mēģināt šķilt, bet tam taču nevajadzētu neko īpaši sačakarēt? Galvas un sadalenes noņemšana, vārstu apmaiņai nevajadzētu būt pārāk sarežģītam procesam? Lika manīt, ka tad labāk ir likt citu motoru, būšot bargas izmaksas :>

Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

  • Pēc 1 mēneša...

Nomainīja galvu tai pusei un ar to arī pietika.

Ar to slāpšanu (nu jau arī gaitā mēdz slāpt) nepaliek labāk, kļūdu buķete nu ir kuplāka.

Kļūdas - 12 71 33 23 13 - vai secība kaut ko nozīmē?

Nevaru nekādīgi atrast, kas ir 71. Ja pirmīt auto tikai slāpa, tad tagad arī apgriezieni tukšgaitā mēdz staigāt un gadās, ka vairāk par ~4krpm nevar uzsist, sajūta, ka aizdedzes moments nav pareizs. Pēc "restarta" ar atslēgu parasti pazūd un parasti problēmas sākas ar jau pavisam siltu dzinēju. Varbūt puikas remontējot aprāvuši (parādījās pēc remonta, neatceros gan, vai uzradās uzreiz, jo nebraukājos ar viņu), jo nevaru iedomāties, kas varētu būt noticis, piemēram, kondiškai.

Varbūt kāds par pakomentēt kaut ko arī par šīm kļūdām:

23* Incoming air temperature sensor may be bad

13* MAP sensor or vacuum line may not be working

Kur būtu jāskatās pa priekšu, kas raksturīgākais, izlecot šīm kļūdām?

Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

Elektriskā ķēde. Devējs, štepsels, vadi štepsels, vadi, štepsels, modulis. Nu kaut kā tā pārsvarā gadījumu.

Devējs ir kaut kā pievienots pie compja un ne vienmēr vaina ir pašā devējā.

Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

  • Pēc 2 mēnešiem...
  • Pēc 1 mēneša...

Paturpinot tēmu:

Izskatās, ka vainīga ir 5v barošana (71 kļūda, 5V too low), kas attiecīgi izraisa parējās kļūdas, kuras izpeld ik pa laikam vai stāv pastāvīgi (IAT, MAP, A/C, kruīzs).

IAT sensoru izskrūvēju, zem krāna paliku, pretestība saruka no 12 līdz 4 kiloomiem, tātad strādā. Štekerī ir 5V ar mazu komatu (1 vai kas tāds)- it kā nav pa zemu.

Kas varētu būt problēmas cēlonis, kā to risināt?

Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

Nu, pie devēja ta tie 5V ir. Jautajums, kāpēc kompis viņus interpretē ne tā. Bet varbūt ta arī ir - kāds devējs biši pa daudz strāvas tērē un attiecīgi rādās kļūda. Sidzene diezin, jau gadus 5 stāv, kaut viss var būt. Ja nu kādam ir idejas, kur rakt, būtu pateicīgs.

Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

NAv kad pētīt, bet vajadzētu būt, ka 5V taisa compis. Ja ķēdē slodze par lielu, compis sevi aizsargā un nomet zemāku spriegumu. Nu tas tā kā variants. ;)

Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

Pievienoties diskusijai

Varat izveidot ierakstu tagad un reģistrēties vēlāk. Ja Jums ir profils šajā vietnē, piesakieties, lai atstātu ierakstu no sava profila.
Piezīme: Lai ieraksts būtu redzams, tam būs nepieciešams moderātora apstiprinājums.

Viesis
Rakstīt atbildi...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Tavs iepriekš rakstītais teksts ir atjaunots.   Dzēst saturu

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Dalīties

×
×
  • Pievienot...