Aleksandrs Pievienots 2. oktobris, 2006 Dalīties Pievienots 2. oktobris, 2006 Sveiki ,gribeju uzzinat kas par motoru ir stratusam 97.g 2.0i v16(no ka)lasiju ka 2.5 no MITSUBISHI galant. kur to var uzzinat. Citēt Saite uz ierakstu Padalīties citās vietnēs Vairāk dalīšanās iespēju...
Ric Rakstīts 21. marts, 2007 Dalīties Rakstīts 21. marts, 2007 Sveiki ,gribeju uzzinat kas par motoru ir stratusam 97.g 2.0i v16(no ka)lasiju ka 2.5 no MITSUBISHI galant. kur to var uzzinat.Vai uzzinaaji? Citēt Saite uz ierakstu Padalīties citās vietnēs Vairāk dalīšanās iespēju...
norkis Rakstīts 22. marts, 2007 Dalīties Rakstīts 22. marts, 2007 Vai kādam ir nojausma kurā galā meklēt kvārpstas stāvokļa sensoru.Vajag nomainīt bet nevaru atrast. Citēt Saite uz ierakstu Padalīties citās vietnēs Vairāk dalīšanās iespēju...
igorjoska Rakstīts 16. jūnijs, 2008 Dalīties Rakstīts 16. jūnijs, 2008 Извините, что по русски, на Стратусе 2.0i 16V двигатель и коробка Mitshubishi Eclipse. Он же устанавливался на Neon, Avenger, Cirrus, Sebring, Talon в период 1995 - 1998 года. Citēt Saite uz ierakstu Padalīties citās vietnēs Vairāk dalīšanās iespēju...
V8 Rakstīts 16. jūnijs, 2008 Dalīties Rakstīts 16. jūnijs, 2008 Без проблем. Пишите как Bам удобнее. Citēt Saite uz ierakstu Padalīties citās vietnēs Vairāk dalīšanās iespēju...
PiepZz Rakstīts 11. novembris, 2009 Dalīties Rakstīts 11. novembris, 2009 Problēma - kādu nedēļu ik pa laikam auto bez kāda iemesla ņem un noslāpst (stāvot korķī vai lēni ripinoties). Piestartēt parasti var uzreiz un braucam tālāk. Pēdējās dienās epizodiski pēc piestartēšanas prasās paturēt kāju uz bremzes lai nenoslāptu. Motors 2.5. Šodien izdevās dabūt tādu starpstāvokli - īsti nepaspēja noslāpt, bet iedegās dzeltenais "baudi motoru", pēc 4.5krpm ierobežojās (aizdedzes moments?). Pārstartēju - viss ok.Kas tur varētu būt par problēmu, kāds datčiks iet uz beigām? Citēt Saite uz ierakstu Padalīties citās vietnēs Vairāk dalīšanās iespēju...
V8 Rakstīts 11. novembris, 2009 Dalīties Rakstīts 11. novembris, 2009 To kļūdu vajadzētu nolasīt - izskatās pēc kāda no devējiem. Citēt Saite uz ierakstu Padalīties citās vietnēs Vairāk dalīšanās iespēju...
PiepZz Rakstīts 11. novembris, 2009 Dalīties Rakstīts 11. novembris, 2009 12 (aķis) un 55 (gala kods, ja pareizi atceros). Nekā vairāk nebija.man 2y atpakaļ mainīja kloķenes (laikam) devēju. Kur Es varu tikt klāt tam un sadalenes devējam? Varbūt vienkārši kas ar vadu. Zin kāds? kaut kur pie zobsiksnas, jāņem nost tas plastmasas vāks pie skriemeļiem? Citēt Saite uz ierakstu Padalīties citās vietnēs Vairāk dalīšanās iespēju...
PiepZz Rakstīts 13. janvāris, 2010 Dalīties Rakstīts 13. janvāris, 2010 Šogad tomēr atradu 13to kodu - ieplūdes kolektorā gaisa spiediena devējs. Vakar gan notika skumīgāka lieta, pārplīsa zobsiksna, šķiet, ka dzirdēju klakšķam releju, taču pēc šādas diagnozes paziņošanas sapratu, ka dzirdēju virzuļu mīlīgos piesitienus vārstiem.Pēc kā tas ož (vai un cik vārstus šāds pasākums saliec), vai vērts remontēt vai mekl\et jaunu sadaleni? Zobsiksnu biju mainījis ~3y atkapaļ. Citēt Saite uz ierakstu Padalīties citās vietnēs Vairāk dalīšanās iespēju...
V8 Rakstīts 13. janvāris, 2010 Dalīties Rakstīts 13. janvāris, 2010 sadalenei nebūs nekas, bet es neatceros vai šis motors bija ar tiešo pievadu uz vārstu caur kompensatoru vai caur rokeriem....ja caur rokeriem, tad parasti lūzt tie...katrā gadījumā pasākums nepatīkams. Citēt Saite uz ierakstu Padalīties citās vietnēs Vairāk dalīšanās iespēju...
PiepZz Rakstīts 13. janvāris, 2010 Dalīties Rakstīts 13. janvāris, 2010 Kādi izskatās kompensatori, zinu, kādi rokeri, nezinu, Atradu te vienu bildi (nav gan īstā, tas ir 2.4) - pēc viņas var kaut ko izsecināt? http://www.lowtech.net/gallery/albums/s ... .sized.jpgUn vai vārsti lokas vai nē. Citēt Saite uz ierakstu Padalīties citās vietnēs Vairāk dalīšanās iespēju...
V8 Rakstīts 14. janvāris, 2010 Dalīties Rakstīts 14. janvāris, 2010 Oooo...tiešā pievada rokeri ar gultni...nav slikti...tos nav viegli salauzt...visticamāk, ka vārsti būs salocīti...to varēs redzēt, kad noņems vāku un izgriezīs vairākus apļus abas sadalenes. Salocītajiem vārstiem rokeri būs vaļīgi, kad sadalenes izcilnis attiecīgajam vārstam atradīsies vistālākajā punktā no rokera. Protams, vēl tas atkarīgs, cik lielā mērā vārsts ir saliekts - ja nedaudz, tad to nevar tā pamanīt...citreiz paveicas, ja tas notiek tukšgaitā vai tikai piestartējot Citēt Saite uz ierakstu Padalīties citās vietnēs Vairāk dalīšanās iespēju...
PiepZz Rakstīts 14. janvāris, 2010 Dalīties Rakstīts 14. janvāris, 2010 Tas nozīmē - bez piedarbināšanas, bet ar noņemtu vārsta vāku vajadzētu izgriezt motoru? Automātu Viktors īpaši zinošs par tēmu nelikās un taisījās pēc salikšanas (sūknis, ruļļi, siksna) vienkārši mēģināt šķilt, bet tam taču nevajadzētu neko īpaši sačakarēt? Galvas un sadalenes noņemšana, vārstu apmaiņai nevajadzētu būt pārāk sarežģītam procesam? Lika manīt, ka tad labāk ir likt citu motoru, būšot bargas izmaksas :> Citēt Saite uz ierakstu Padalīties citās vietnēs Vairāk dalīšanās iespēju...
PiepZz Rakstīts 14. janvāris, 2010 Dalīties Rakstīts 14. janvāris, 2010 Aizmugures galvai kaut kas ir salocīts gan 3 cilindros. Citēt Saite uz ierakstu Padalīties citās vietnēs Vairāk dalīšanās iespēju...
V8 Rakstīts 14. janvāris, 2010 Dalīties Rakstīts 14. janvāris, 2010 Nu tad nav ko vilkt garumā - galvu nost un jāskatās...pie viena pieslīpēs plaknes, pietrīs jaunos vārstus, nomainīs blīvslēgus....atkal jauna dzīve motoram Citēt Saite uz ierakstu Padalīties citās vietnēs Vairāk dalīšanās iespēju...
PiepZz Rakstīts 22. februāris, 2010 Dalīties Rakstīts 22. februāris, 2010 Nomainīja galvu tai pusei un ar to arī pietika.Ar to slāpšanu (nu jau arī gaitā mēdz slāpt) nepaliek labāk, kļūdu buķete nu ir kuplāka. Kļūdas - 12 71 33 23 13 - vai secība kaut ko nozīmē?Nevaru nekādīgi atrast, kas ir 71. Ja pirmīt auto tikai slāpa, tad tagad arī apgriezieni tukšgaitā mēdz staigāt un gadās, ka vairāk par ~4krpm nevar uzsist, sajūta, ka aizdedzes moments nav pareizs. Pēc "restarta" ar atslēgu parasti pazūd un parasti problēmas sākas ar jau pavisam siltu dzinēju. Varbūt puikas remontējot aprāvuši (parādījās pēc remonta, neatceros gan, vai uzradās uzreiz, jo nebraukājos ar viņu), jo nevaru iedomāties, kas varētu būt noticis, piemēram, kondiškai.Varbūt kāds par pakomentēt kaut ko arī par šīm kļūdām:23* Incoming air temperature sensor may be bad 13* MAP sensor or vacuum line may not be workingKur būtu jāskatās pa priekšu, kas raksturīgākais, izlecot šīm kļūdām? Citēt Saite uz ierakstu Padalīties citās vietnēs Vairāk dalīšanās iespēju...
bumbieris Rakstīts 22. februāris, 2010 Dalīties Rakstīts 22. februāris, 2010 Nu bez MAP nu nekādi nevar strādā pareizi. Retinājuma mērītājs ieplūdes kolektorā.Un tas nenozīmē, ka devējs uzreiz beigts. Tas uz ķēdi attiecas. Citēt Saite uz ierakstu Padalīties citās vietnēs Vairāk dalīšanās iespēju...
PiepZz Rakstīts 22. februāris, 2010 Dalīties Rakstīts 22. februāris, 2010 Tas uz ķēdi attiecas.Vari paskaidrot sīkāk, ko Tu ar to domāji? Citēt Saite uz ierakstu Padalīties citās vietnēs Vairāk dalīšanās iespēju...
bumbieris Rakstīts 23. februāris, 2010 Dalīties Rakstīts 23. februāris, 2010 Elektriskā ķēde. Devējs, štepsels, vadi štepsels, vadi, štepsels, modulis. Nu kaut kā tā pārsvarā gadījumu.Devējs ir kaut kā pievienots pie compja un ne vienmēr vaina ir pašā devējā. Citēt Saite uz ierakstu Padalīties citās vietnēs Vairāk dalīšanās iespēju...
PiepZz Rakstīts 20. maijs, 2010 Dalīties Rakstīts 20. maijs, 2010 Vai Jums nav ideju, kur izrakt Stratusa el. shēmu, tā, lai viņa ir arī salasāma? Citēt Saite uz ierakstu Padalīties citās vietnēs Vairāk dalīšanās iespēju...
PiepZz Rakstīts 28. jūnijs, 2010 Dalīties Rakstīts 28. jūnijs, 2010 Paturpinot tēmu:Izskatās, ka vainīga ir 5v barošana (71 kļūda, 5V too low), kas attiecīgi izraisa parējās kļūdas, kuras izpeld ik pa laikam vai stāv pastāvīgi (IAT, MAP, A/C, kruīzs). IAT sensoru izskrūvēju, zem krāna paliku, pretestība saruka no 12 līdz 4 kiloomiem, tātad strādā. Štekerī ir 5V ar mazu komatu (1 vai kas tāds)- it kā nav pa zemu. Kas varētu būt problēmas cēlonis, kā to risināt? Citēt Saite uz ierakstu Padalīties citās vietnēs Vairāk dalīšanās iespēju...
bumbieris Rakstīts 28. jūnijs, 2010 Dalīties Rakstīts 28. jūnijs, 2010 Nu ta moš vads kāds 5V uz korpusu pārrīvēts vai kas tajā beikts un īsina. Neapskaužu meklēt tādu vainu.A moš signalizācija nepareizi ielikta. Citēt Saite uz ierakstu Padalīties citās vietnēs Vairāk dalīšanās iespēju...
PiepZz Rakstīts 29. jūnijs, 2010 Dalīties Rakstīts 29. jūnijs, 2010 Nu, pie devēja ta tie 5V ir. Jautajums, kāpēc kompis viņus interpretē ne tā. Bet varbūt ta arī ir - kāds devējs biši pa daudz strāvas tērē un attiecīgi rādās kļūda. Sidzene diezin, jau gadus 5 stāv, kaut viss var būt. Ja nu kādam ir idejas, kur rakt, būtu pateicīgs. Citēt Saite uz ierakstu Padalīties citās vietnēs Vairāk dalīšanās iespēju...
bumbieris Rakstīts 4. jūlijs, 2010 Dalīties Rakstīts 4. jūlijs, 2010 NAv kad pētīt, bet vajadzētu būt, ka 5V taisa compis. Ja ķēdē slodze par lielu, compis sevi aizsargā un nomet zemāku spriegumu. Nu tas tā kā variants. Citēt Saite uz ierakstu Padalīties citās vietnēs Vairāk dalīšanās iespēju...
PiepZz Rakstīts 4. jūlijs, 2010 Dalīties Rakstīts 4. jūlijs, 2010 thnx, būs jāparokās. Citēt Saite uz ierakstu Padalīties citās vietnēs Vairāk dalīšanās iespēju...
Ieteiktās ziņas
Pievienoties diskusijai
Varat izveidot ierakstu tagad un reģistrēties vēlāk. Ja Jums ir profils šajā vietnē, piesakieties, lai atstātu ierakstu no sava profila.
Piezīme: Lai ieraksts būtu redzams, tam būs nepieciešams moderātora apstiprinājums.