PiepZz Pievienots 31. augusts, 2006 Dalīties Pievienots 31. augusts, 2006 Kāds nezin Atlasā strādājošā elektriķa telefonu (to man ieteica, bet telefonu pakāsu)? Vai kāda cita, kas nebūtu dārgs un ko saprastu no amerikāņiem. Citēt Saite uz ierakstu Padalīties citās vietnēs Vairāk dalīšanās iespēju...
V8 Rakstīts 1. septembris, 2006 Dalīties Rakstīts 1. septembris, 2006 par kādu auto un kādu probzu ir runa? Citēt Saite uz ierakstu Padalīties citās vietnēs Vairāk dalīšanās iespēju...
PiepZz Rakstīts 3. septembris, 2006 Autors Dalīties Rakstīts 3. septembris, 2006 Kljuuda - low/reverse solenoid, paraadaas, kad auto uzkarst zem haubes (korkjos), kaarba iesleedzaas avaarijas rezhiimaa, paariet paarlaizhot mashiinu vai/un paceljot haubi, Chrysler Stratus. Citēt Saite uz ierakstu Padalīties citās vietnēs Vairāk dalīšanās iespēju...
McJanis Rakstīts 3. septembris, 2006 Dalīties Rakstīts 3. septembris, 2006 Eduards t.29184976. Pieraksta kārtība. Zvanīt uz Amerikas Auto. tas ir tas pats puisis, kurš kļuva slavens atlasā... Citēt Saite uz ierakstu Padalīties citās vietnēs Vairāk dalīšanās iespēju...
PiepZz Rakstīts 4. septembris, 2006 Autors Dalīties Rakstīts 4. septembris, 2006 Aa, tas ir tas īstais? Nu milzīgs paldies! Citēt Saite uz ierakstu Padalīties citās vietnēs Vairāk dalīšanās iespēju...
V8 Rakstīts 4. septembris, 2006 Dalīties Rakstīts 4. septembris, 2006 Kljuuda - low/reverse solenoid, paraadaas, kad auto uzkarst zem haubes (korkjos), kaarba iesleedzaas avaarijas rezhiimaa, paariet paarlaizhot mashiinu vai/un paceljot haubi, Chrysler Stratus.izskatās pēc solenoīdu bloka maiņas - uzkarstot sākas gļuki....te mums jau bija tāda probza ar chrysler valmierā. Citēt Saite uz ierakstu Padalīties citās vietnēs Vairāk dalīšanās iespēju...
PiepZz Rakstīts 18. novembris, 2006 Autors Dalīties Rakstīts 18. novembris, 2006 Viņš gan rāda, ka vaina ir solenoīdos (kas būtībā ir parastas spoles, pārtīt var pa kapeikām, ja sadegušas, nevajag neko mainīt), bet īstenā vaina ir kārbas kompī. Gatavojos izveikt operāciju "kompja pārnešana uz salonu". Ir dzirdēts, ka kāds ko tādu ir izveicis? Jau sen par to iedomājos, bet kad Tallinas ielas servī man pastāstīja, ka šāds ieteikums līdzējis, gatavojos atkārtot. Tā ir viņu slimība - kaukādi 95/96to gadu kraisleri un viņiem līdzīgie (~6 veidi laikam ir). Par cik bloks nav pilnīgi beigts (strādā, kamēr nav pārkarsis), tad jaunu pa pārsimts ls pirkt neredzu jēgu, sevišķi, ka viņš atkal var nosvilt tajā vietā. Varbūt arī nevar citi ražojumi, bet nu priekš kam riskēt. Solenoīdu bloku jau mainīju Par 80ls esmu ieguvis ātrumu slēgšanos bez tirkšķa un pieredzi. Vecais stāv uz plauktiņa, ja nu kādam vajag, kaut ar visu nomaiņu - to es tagad māku Tāpēc reiz te meklēju štekerus mamma un tētis, lai atvieglotu pārvietošanu, jo bez štepseļa nāksies pačakarēties ar vadu marķēšanu vai ko tādu. Vispār sludekļu sadaļā mēnesis ir stipri par īsu, sevišķi šādiem gadījumiem. Teixim Pārdaugavas Viktors gada laikā nomainīja vienam klientam abus divus (kompi un sol bloku), pēc tam atkal kompim kirdikt, pēc tam klients no mašīnas tika vaļā :> To, ka tā ir slimība ar šādām izpausmēm (kļūda saka vienu, patiesībā ir kas cic), teica arī "Atlasa" vecis. Citēt Saite uz ierakstu Padalīties citās vietnēs Vairāk dalīšanās iespēju...
PiepZz Rakstīts 18. novembris, 2006 Autors Dalīties Rakstīts 18. novembris, 2006 btw re kur rezultāts, kad nedaudz stipri pievelk štekera skrūvi - nākas noņemt vāciņu, piežmiegt vadus un zāģēt http://www.underground.lv/piepe/cic/kompis.jpg Citēt Saite uz ierakstu Padalīties citās vietnēs Vairāk dalīšanās iespēju...
PiepZz Rakstīts 29. novembris, 2006 Autors Dalīties Rakstīts 29. novembris, 2006 Vakar nedaudz pajaucu auto, lai izvēlētos piemērotāko vietu, šodien savukārt pavicināju lodāmuru (stundas 4 pagāja, kamēr visu saknaibīju, apavoju, salodēju, satinu un noliku vietā) un pagarināju 30 vadus kārbas vadības blokam, aptinu katru lodējumu ar izoleni, pēcāk visu ar "makgaivera" lentu:http://www.underground.lv/piepe/cic/kv1.jpghttp://www.underground.lv/piepe/cic/kv2.jpgUn iestūķēju viņu zem luktura, aiz akumulatora, vēl nepaspēju līdz galam kārtīgi nostiprināt. http://www.underground.lv/piepe/cic/kv3.jpgUz salonu vilkt būtu nāves smaka :> Redzēs, kā tagad uzvedīsies korķos. Biju epizodiski atslēdzis aķi (gan vakar, gan šodien). Pēc piedarbināšanas nepatīkama nianse - negribēja turēt tukšgaitas apgriezienus. Gandrīz jau sabēdājos, tomēr ar ierastu rokas kustību paraustīju vadus, kas neko gan īsti nedeva. Tomēr nedaudz pabraucot viss it kā bija OK (Rīga-Ikšķile-Rīga). Atpakaļceļā pēc pāris h piedarbinot arī viss OK. Lieku uz to, ka tas dēļ "reseta". Varbūt ir vēl viedokļi par šo gļuku? Citēt Saite uz ierakstu Padalīties citās vietnēs Vairāk dalīšanās iespēju...
PiepZz Rakstīts 27. jūlijs, 2007 Autors Dalīties Rakstīts 27. jūlijs, 2007 Laiciņš pagājis, un gribas pastāstīt par rezultātu. Rezultāts - pozitīvs Kādā ļoti karstā dienā šogad gan man viņš šādu joku izstrādāja (dežūrrežīms kārbai), taču pārstartējot dzinēju bija ok. Ar veco novietojumu tā varētu braukt vēl ilgi (kamēr neatdziest motortelpa), man kārba "leca" pat ziemā. Iespējams, ka bloks ir defektīvs no dzimšanas (tā runā, ka atsevišķiem modeļiem/gadiem tā ir), iespējams, ka tāds kļuvis laika gaitā. Bet pasākums viennozīmīgi ar pozitīvu iznākumu. Vienīgi palicis lieks solenoīdu bloks, ja nu kādam vajag :> Citēt Saite uz ierakstu Padalīties citās vietnēs Vairāk dalīšanās iespēju...
Ieteiktās ziņas
Pievienoties diskusijai
Varat izveidot ierakstu tagad un reģistrēties vēlāk. Ja Jums ir profils šajā vietnē, piesakieties, lai atstātu ierakstu no sava profila.
Piezīme: Lai ieraksts būtu redzams, tam būs nepieciešams moderātora apstiprinājums.