Jump to content

Par sertifikaciju/muitu?


archi
 Dalīties

Ieteiktās ziņas

Sveiki!

Es plānoju ievest 2003 gada Crysler 300M no ASV,bet man ir radušies pāris jautājumi.

Vai kāds varētu paskaidrot sīkāk par sertifikāciju?

Vai tas attiecas uz visiem auto,kas tiek ievesti LV no US(vai vecuma,masas ierobezojumi)?

Ievedmuita tiek rēķinātas no auto cenas, ja jā tad cik % no tās?

Pagaidām man nav nemāzāks nojausmas cik daudz un ilgi man bus jāpārvietojas pa birokratiskajiem gaiteņiem,ceru,ka viesīsiet man kaut nelielu skaidrību!

p.s.Paldies jau iepriekš!

Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

attiecībā uz sertifikāciju - tikai viena kompolekta 300M ir saņēmis indidviduālo prtokolu, tāpēc var būt problēmas, jo tikai ar sertifikāciju neviens kantoris nenodarbojas-tie, kas importē, tie arī paši cīnās. Pieskaiti vēl izdevumue visu lukturu maiņai, lai tie būtu marķēti ar E zīmēm, nevis DOT, kā ASV.

Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

  • Pēc 3 nedēļām...
Sveiki!

Es plānoju ievest 2003 gada Crysler 300M no ASV,bet man ir radušies pāris jautājumi....

Gads to tam 300M bus 1999....

varbūt no sākuma izdomā tā kārtīgi, kura gada auto būs?

Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

Sakotneji biju planojis iegadaties 2003 gada 300M,bet tomer tas sertifikacija sagadas parak lielas galvassapes,tadel par oriententejos uz 1999 gadu!

Ta ari neesmu sanemis atbildi par tam lampa!

Vai ari 1999 gada auto tas bus jamaina!?

Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

http://www.autoplius.lt biezā slānī tirgo no ASV vestos auto, arī jaunākus par 2000.g un cenas ir krietni zemākas kā Latvijā.

Vai tiešām viņi visi tiek vesti sertificēt uz Vāciju? spriežot pēc cenām - neticās.

Vai varētu būt kādas problēmas ar TA Latvijā ja Lietuvā viss ir kārtībā?

Izskatās jau ļoti kārdinoši :)

Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

Leišos autiņi tiešām ir labāki un cik es redzēju, pārsvarā ir sertifikāti, tā kā šajā ziņā no problem, bet, protams, uz vietas ir jāskatās.

lietuvā līdz 01.01.2007 ir sava reģistrācijas sistēma un vietējais sertifikāts neizplatās uz citām ES valstīm. ne viens vien tā ir iegrābies....paprasīt vajag!!!!

Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

  • Pēc 5 mēnešiem...
  • Pēc 2 nedēļām...

Jautaajums mazliet ne pa teemu, bet nu taa kaa paceelaas jautaajums par sertifikaaciju... Kaa ir gadiijumaa, ja ieved US kaaru, kas vispaar nav taisiits EU tirgum jaunaaku par 2001. gadu (piemeeram tas pats Lincoln LS) no Vaacijas, kur vinjsh jau ir bijis regjistreets? Vajag iet to sertifikaaciju un taisiit lampu paarbuuvi vai nee? Kas ir interesanti, tad paariitim, ko esmu mobilee maniijis aizmuguree veel ir sarkanie pagriezieni, lai arii virsuu ir vaacu numuri...

Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

Jautaajums mazliet ne pa teemu, bet nu taa kaa paceelaas jautaajums par sertifikaaciju... Kaa ir gadiijumaa, ja ieved US kaaru, kas vispaar nav taisiits EU tirgum jaunaaku par 2001. gadu (piemeeram tas pats Lincoln LS) no Vaacijas, kur vinjsh jau ir bijis regjistreets? Vajag iet to sertifikaaciju un taisiit lampu paarbuuvi vai nee? Kas ir interesanti, tad paariitim, ko esmu mobilee maniijis aizmuguree veel ir sarkanie pagriezieni, lai arii virsuu ir vaacu numuri...

ja ir jau bijisreģistrēts vācijā, tad nekādas papildus procedūras nevajag

kas attiecas uz lukturu krāsu, tad Vācija dažās federālajās zemēs neprasa dzeltemos aizmugures virzienrādītājus, bet tikai baltos gabarītus priekšā un miglas lukturi aizmugurē-vēl papildus obligāts ir sānu virzienrādītājs un atstarotāli aizmugurē ar ES marķējumu

Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

  • Pēc 2 mēnešiem...
Leišos autiņi tiešām ir labāki un cik es redzēju, pārsvarā ir sertifikāti, tā kā šajā ziņā no problem, bet, protams, uz vietas ir jāskatās.

Es varu pateikt nopietni, jo pats daudz reiz perk no Leišiem - Mašinas viņiem na Sertificētas, jo viniem tas vispar nav vajadzigs.

Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

  • Pēc 3 nedēļām...

Kristam ir daļēja taisnība. Sertificēt Latvijā, tas ir pakalpojums, bet pieprasīt sertifikāciju tā ir naudas kāšana. Tam nav nekāda sakara ne ar auto, nedz satiksmes drošību. Vienīgais sakars ir ar eiropas tirgus aizsardzību, par ko ir jāmaksā iedzīvotājiem.

Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

Kristam ir daļēja taisnība. Sertificēt Latvijā, tas ir pakalpojums, bet pieprasīt sertifikāciju tā ir naudas kāšana. Tam nav nekāda sakara ne ar auto, nedz satiksmes drošību. Vienīgais sakars ir ar eiropas tirgus aizsardzību, par ko ir jāmaksā iedzīvotājiem.

agrāk bija PSRS ar saviem likumiem, tagad ES ar saviem, bet pamatideja tā pati un kopīgas tēmas var daudz atrast

Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

sertifikacija ir obligati perkams pakalpojums ,nevis izveles,ja gribi legali lietot spekratu LV teritorija.. + ka jau teica - tam nav nekada sakara ne ar auto, nedz satiksmes drosibu (kas mans butu pilnigi vienaldzigi,piemeram,ja partaisa tos pasus orandzos gabaritus pret baltajiem,man no ta ne silts ne auksts)..

LT ir labs auto tirgus ,tapec tas cenas tur ir zemekas neka LV, un dazkart ari GER un iegrabties var dajebkur!

Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

Pievienoties diskusijai

Varat izveidot ierakstu tagad un reģistrēties vēlāk. Ja Jums ir profils šajā vietnē, piesakieties, lai atstātu ierakstu no sava profila.
Piezīme: Lai ieraksts būtu redzams, tam būs nepieciešams moderātora apstiprinājums.

Viesis
Rakstīt atbildi...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Tavs iepriekš rakstītais teksts ir atjaunots.   Dzēst saturu

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Dalīties

×
×
  • Pievienot...