Jump to content

Dzinēja remonts


6000
 Dalīties

Ieteiktās ziņas

Sveicināti!

Gribētu uzzināt pāris lietas par Pontiac Trans Sport 3.1 1991.g. Lai noņemtu dzinēja priekšējo galvu, ir jānoņem arī ieplūdes kolektors, vai galva ņemās nenoņemot kolektoru? Vai ieplūdes kolektora blīves jāmaina, ja tas tiek noņemts?

Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

Par iweplūdnieku nepateikšu,bet vieglāk jau pašam arī būs ņemties,ja noņemsi un blīves labāk nomainīt! Nebūs tak nežēlīgi dārgas! Esmu gan nemainījis,bet tās tikušas nesen mainītas, tapēc nemainīju! ;)

Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

Nu tak! 11Ls var atļauties,lai vairs nelīstu motorā,ja taisa daidz,bet,ja tikai galvu noņemt un paskatīties kādi virzulīši izskatās,tad avri nemainīt! Bet var gadīties,ka viņas ir tik cietas,ka skrūvējot atpakaļ kolektoru vairs nepiespiedīs tik labi un tad forumā būs jautājumi- Kas varētu būt,ka apgriezieni lēkā? vai Kas tā par sviljošo skaņu,kas nāk no motora? vai tml.! :D

Vai saplīsīs ņemot nost,tad pats zini,kas jādara! :)

Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

Skaidrs, nomainīšu pie reizes arī blīvi. Man jau svarīgāk noskaidrot, pa kurieni tosols nonāk eļļā un degkamerā, blīve ieplūdes kolektoram būtu mazākā problēma. Es jau ļoti ceru, ka vaina būs tikai galvas blīvē un galva nebūs plaisājusi.

Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

Sveicināti!

Gribētu uzzināt pāris lietas par Pontiac Trans Sport 3.1 1991.g. Lai noņemtu dzinēja priekšējo galvu, ir jānoņem arī ieplūdes kolektors, vai galva ņemās nenoņemot kolektoru? Vai ieplūdes kolektora blīves jāmaina, ja tas tiek noņemts?

Obligati janem nost ir "Pauks" - savadak galvu nost nevari dabuut!

Blivi itka vajadzetu mainit , bet nu skaties pats - kaneka pasam bus jabrauc ar to autinnu!!

:)))

Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

Ko nozīmē "Pauks", kur viņš atrodas, tas gadienā nav domāts izplūdes kolektors? Skrūves, kas pievelk galvu atskrūvēju, problēmas sagādāja tā skrūve, kas patiesībā nav skrūve, bet tāda zvaigznīte, liela izmērā, lai to atskrūvētu nolauzām divas atslēgas, bet vaļā tā arī nedabūjām. Rezultātā nācās urbt ārā. Tagad, lai noņemtu galvu, problēmas sagādā kronšteins, kas tur motoru pie kuzavas ar tādu dīvainu buksi. Buksi noņēmām, bet lai noņemtu kronšteinu, jānoņem kondicionētāja sūknis, jo aiz viņa stāv skrūves ar kurām kronšteins stiprinās pie bloka un savādāk nevar viņām tikt klāt.

Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

Nūuu vecīt!? Sāc sūdzēties par šitādām lietiņām? Tad turi lielu maku un rullē pats neķīlēdams.

Starp citu , mūsu autiņiem viss ir pārdomāts un ļoti praktisks, elementāri pieejams un viegli izdarāms. Paķītētu japāni vai zviedruu - tas pats gandrīz kā moschvicu ķilēt. Būtu pamēginājis M-2140 starteri nomainīt vai sajūga disku. Lamātos vēl 2 nedēļas.

Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

Viss ir ļoti elementāri!

Noņem gaisa filtru, serpentīnsiksnu, atskrūvē stūres sūkni, ģeneratoru, palaiž vaļā kodiciuniera kompresoru (nosistēmas viņš nav jāvieno nost). Noņem kompresora kronšteinu, noņem ieplūdes kolektoru (zirnekli), atskrūvē izplūdes kolektorus un re - esi jau ticis pie galvām. Visa procedūra var aizņemt +- 5-6 stundas.

Veiksmīgi remontēties.

Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

ja ir vieta un iespēja, tad var pa apakšu izmest visu agregātu ar priekšējo piekari uz zemes un tad var ņemties uz nebēdu.

Tas tomēr ir ilgāk un grūtāk. Priekš kam liekus darbus darīt.

Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

Problēmas jau nebūtu ar to jaukšanu, lēnā garā jau visu var paveikt. Problēma jau tāda, ka auto stāv mājas pagalmā un nav garažas kur viņu iedzīt, lai siltumā skrūvētu. Tādēļ remontdarbus varu veikt tikai līdz -5 grādiem, ja ir aukstāks tad pat nevelk uz autiņa pusi :)

Ja jau būtu naudiņas tā pavairāk, droši vien remontētu servisā, bet laukos mums ir divi servisi un abos atteicās, ka amerikāņus šie netaisa. Uz Rīgu nav ne vēlēšanās ne naudiņas vilkt. Lielāks gandarījums jau pašam saskrūvēt.

Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

Cik dziļos laukos tad Tu dzīvo, ja vietējie servisi atsakās no amerikāņiem? Es arī dzīvoju laukos Līgatnē un varu izlīdzēt amerikāņu kolēģim kaut vai ar siltu pajumti, ja pašam ir vēlēšanās skrūvēties.

Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

Jaunība, jaunība, studentu laiki.... atceros kā 90. gadā Jelgavā stāvlaukumā martā slapjdraņķi savam moskvičam reduktoru mainīju. BBrrrrrr. Auto pakaļa uz klučiem , pāris dēļus un plēvi apakšā lai nav jāguļ`pēļķē un vīlēju vaļā.

Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

  • Pēc 2 mēnešiem...

Chevrolet Camaro '78 - Big Block 5.7

Abaam galvaam videejiem izpluudes vaarstiem ~ 2mm plaisas vaarstu seezjaas. Galvas chuguna, metinaat nevar :D, ko iesaakt, citas mekleet?

Ir doma ar koordinaatu virpu plaisas izvirpot un ielikt tajaa vietaa dzelzs seezjas no Volgas, vieniigi tur taada paplaana taa vieta, issti daudz galjas nepaliks peec virposhanas.

Varbuut kaadam ir "liekas" V8 big block galvas.

mail uz bug(sunc)apollo.lv

Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

Pievienoties diskusijai

Varat izveidot ierakstu tagad un reģistrēties vēlāk. Ja Jums ir profils šajā vietnē, piesakieties, lai atstātu ierakstu no sava profila.
Piezīme: Lai ieraksts būtu redzams, tam būs nepieciešams moderātora apstiprinājums.

Viesis
Rakstīt atbildi...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Tavs iepriekš rakstītais teksts ir atjaunots.   Dzēst saturu

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Dalīties

×
×
  • Pievienot...