Jump to content

Chevrolet Blazer kraasninja :(


TKO
 Dalīties

Ieteiktās ziņas

Chau visiem, kas iemet aci!

Ir baigi labi braukt, kad aaraa snieg un ir liels sals, redzot gaajeeju zilos degunus. Bet, kad apkures saloonaa praktiski nav? Karoche, probljemka - pechka cip straadaa, bet siltums maz naak!!?? jomajo... Braucu no McJaanja saadzhas uz maajaas - vnk nosalu. Ko dariit un nedariit?

Personiigaa aizdoma ir gaisu sisteemaa...varbuut veel ir idejas?

Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

ja būtu gaiss, tad pastāvētu iespēja, ka motora temperatūra arī nebūtu nekāda mazā, bet tavā gadījumā jāsāk ar:

-pārbaudi kāda temperatūra ir uz abām šļaukām(abas karstas);

-ja abas karstas, tad vai nu aizaudzis pečkas radiators vai neveras karstā gaisa klape, kas aizveras pie ieslēgta kondicioniera.

Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

gaisa it kaa nav, abas trubas karstas.

Kondishkas klape veraas labi..uzaudzis ar nedaudz ir..dzeseeshanas shkjidrums ir indiigisalaatzaljdzeltenaa kraasaa..:D

man reiz Audi bij taa, kad trosiite, ar ko regulee karstaa gaisa padevi no panelja, bija nedaudz saliekusies un pechkas klapi neveera pilniigi valjaa, bet tikai daljeeji un gluzhi tada pati situaacija bij, kad silts naaca gaiss nevis karsts:(

Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

Aizbrauc uz kādu kantori lai izdara, citādi sanāks kā man pagājušo gadu. Mazgāju sistēmu pats ar kaut ko niknu (kau kas līdzīgs KROTAm), bet nebiju izskalojis kārtīgi (cik tad var ziemā, mājas apstākļos). Rezultātā nopuva lumīnija caurulītes, kas iet iekšā pečkas radiatorā. Labi ka pie mājas, bet ne patīkama sajūta, kad vienā mirklī kājas sāk palikt slapjas un stipri siltas, logi momentāli aizsvīda ciet. Labi kad 2. dienu laikā dabūju lietotās, bet tās arī izrādās bija 3 dažādos diametros pieejamas. Vasarā dabūju jaukt visu salonu laukā, ņēmu grīdas tapsējumu nost, jo vēl viss tosols nebija izžuvis, pilēja no paklāja kā no mačalkas. Mazgāju, pucēju, 3. nedēlās braukāju bleķa buņdžā bez tapsējuma.

Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

  • Pēc 7 mēnešiem...

Man te tādi brīnumi sākās,nāk salonā karsts gaiss vienalga vai ir ieslēgts kondicionieris, vai gaisu nem no āras bez kondicioniera. Labi ka drīz ziema nenosalšu, bet tomēr vai zināms kur meklēt vainu? Braucu ar Bleizeri 2 mēnešus nekāda vaina nebija, pēctam pamanīju ka dzesēšanas šķidrums pazūd, tad arī sākās tas karstais gaiss. Sistēma ir uzpildīta ar dzesēšanas sķidrumu.

Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

Hm, nezinu. Kad manam Blazerim sāka zust dzeses zupa, tad pēc pāris mēnešiem tā uzradās...salonā! Pečkas remonts man izmaksāja 35.-Ls radiators+20.-Ls darbs. Toties tagad viss rullz... :) Nezinu kā jaunajiem, bet vecajiem Blazeriem liela daļa loriņu darbinās uz vakuuma, varbūt tur ar kāda vaina? Ja manam nosprūk gaisa trubiņa, tad ar nekas nepārslēgsies no pečkas uz AC...;)

Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

Vēl tāda lieta reizēm palaižot dzinēju aizsvīst logi un iedarbinot ventilātoru uzreiz atnāk vaļā. Vai tas neliecina arī par šķidruma noplūdi caur krāsniņas radiātoru? Gribās max informāciju par iespējamiem bojājumiem pirms kādam atdod remontā.

Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

Pievienoties diskusijai

Varat izveidot ierakstu tagad un reģistrēties vēlāk. Ja Jums ir profils šajā vietnē, piesakieties, lai atstātu ierakstu no sava profila.
Piezīme: Lai ieraksts būtu redzams, tam būs nepieciešams moderātora apstiprinājums.

Viesis
Rakstīt atbildi...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Tavs iepriekš rakstītais teksts ir atjaunots.   Dzēst saturu

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Dalīties

×
×
  • Pievienot...