Smic Pievienots 16. marts, 2020 Dalīties Pievienots 16. marts, 2020 Pēc mazas pauzes atkal esmu ticis pie amerikāņa. Chrysler Sebring Convertible 2008. Vakar izmetot pirmo lielāko līkumu ar ātrumiem ap 100 - uz šosejas izleca paziņojums par riepu spiediena sensora kļūdu. Vienam ritemim - nerāda. Šodien mierīgi pa pilsētu uz darbu ripinot - kļūda pazuda, spiedienu rāda. Kas tas par efektu - dot kļūdu pie ātruma ? Palīdz tikai maiņa ? Un - vai ķīnas sensori būs ok ? Citēt Saite uz ierakstu Padalīties citās vietnēs Vairāk dalīšanās iespēju...
V8 Rakstīts 17. marts, 2020 Dalīties Rakstīts 17. marts, 2020 normāls devēja defekts...jāzina kurš tikai. par ķīniešiem nezinu, jo viņi ir jāpiešuj pie chrysler smadzenēm Citēt Saite uz ierakstu Padalīties citās vietnēs Vairāk dalīšanās iespēju...
Smic Rakstīts 17. marts, 2020 Autors Dalīties Rakstīts 17. marts, 2020 pirms 10 stundām, V8 saka: normāls devēja defekts...jāzina kurš tikai. par ķīniešiem nezinu, jo viņi ir jāpiešuj pie chrysler smadzenēm Sebringa gadījumā esot 10 mīnūtes ar 25 km ātrumu jāpabraukā un tad sapazīstoties devēji ar smadzenēm bez papildus darbībām. Viena tika neskaidrība - devēji mēdz būt 443 MHZ un 315 MHZ. Rockauto Sebringam pieejami abi. Kā saprast - kuras frekvences devējs ir īstais ? Citēt Saite uz ierakstu Padalīties citās vietnēs Vairāk dalīšanās iespēju...
Smic Rakstīts 23. marts, 2020 Autors Dalīties Rakstīts 23. marts, 2020 Tā zināšanai . Eiropas tirgum sensori esot ar 443 Mhz frekvenci, Amerikai - ar 315 Mhz. Tā vismaz TC Motorā teica. Citēt Saite uz ierakstu Padalīties citās vietnēs Vairāk dalīšanās iespēju...
Ieteiktās ziņas
Pievienoties diskusijai
Jūs komentēsiet kā Viesis. Ja Jums ir profils šajā vietnē, piesakieties, lai atstātu ierakstu no sava profila.
Piezīme: Lai ieraksts būtu redzams, tam būs nepieciešams moderātora apstiprinājums.