Jump to content
Sign in to follow this  
Smic

Chryslet TPM sensoru darbības kļūda

Recommended Posts

Smic

Pēc mazas pauzes atkal esmu ticis pie amerikāņa. Chrysler Sebring Convertible 2008.

Vakar izmetot pirmo lielāko līkumu ar ātrumiem ap 100  - uz šosejas izleca paziņojums par riepu spiediena sensora kļūdu. Vienam ritemim - nerāda. Šodien mierīgi pa pilsētu uz darbu ripinot - kļūda pazuda, spiedienu rāda.

Kas tas par efektu - dot kļūdu pie ātruma ?  Palīdz tikai maiņa ? Un - vai ķīnas sensori būs ok ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
V8

normāls devēja defekts...jāzina kurš tikai. par ķīniešiem nezinu, jo viņi ir jāpiešuj pie chrysler smadzenēm

Share this post


Link to post
Share on other sites
Smic
pirms 10 stundām, V8 saka:

normāls devēja defekts...jāzina kurš tikai. par ķīniešiem nezinu, jo viņi ir jāpiešuj pie chrysler smadzenēm

 

Sebringa gadījumā esot 10 mīnūtes ar 25 km ātrumu jāpabraukā un tad sapazīstoties devēji ar smadzenēm bez papildus darbībām.  Viena tika neskaidrība - devēji mēdz būt 443 MHZ un 315 MHZ. Rockauto Sebringam pieejami abi.  Kā saprast - kuras frekvences devējs  ir īstais ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Smic

Tā zināšanai . Eiropas tirgum sensori  esot ar 443 Mhz frekvenci, Amerikai - ar 315 Mhz. Tā vismaz TC Motorā teica.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...