Jump to content

Dodge Spirit 3.0V6 automatiskas karbas gļuks


NIGHTTRAIN
 Dalīties

Ieteiktās ziņas

varbut tas jau bija apspriests tad sorry par atkartošanu,

Tatad:

šodien pamaniju tadu figņu, izbraucot no setas karba neparsledzas uz augstaku poziciju, un tikai vilkas (ta ka pirma roba butu) lidz 50km/h

bet izbraucot uz šosejas ta ari turpinaja vilkt neparsledzoties pat lidz 5000 apgriezieniem(mainiju parsledzeja poziciju no D uz L un ari uz D apvilktu, nekada effekta, pec tam pamaniju tadu lietu ka iesledzot pec pielaišanas poziciju D automobilitis noraustas,(jutami) un nosit apgriezienus lidz apmeram 800,un tad pec paris sekumdem atkal ieet norma,bet braucot parslegšanas augstak tik un ta nenotiek :( parbaudiju eļļas līmeņus,viss ta ka butu normas robežas.

vai ir kadi ieteikumi, var but ka kadam zinams gļuks??? negribetos dzit uz Rīgas servisiem jo no ventspils sanaks parak neizdevigi(neparsledzoties rij ap 20 litriem uz 100km pie atruma 90km/h jau iepriekš paldies

Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

tatad paliek arvien interesantak, vakar piedzinu pie pazistama meistara ar kompi un izdiagnozejam :) sanakusi interesanta bilde:

kods 12 -Akkumulators tika atvienots pedejo 50 aizdedzes ieslegšanas laikā(ISTENIBA NAV TADA LIETA BIJUSI ja sakt skaitit cik reizes aizdedze bija ieslegta ar to pašu akkumulatoru ar kuru nopirku sanak ļooti daudz)

Kods 54 - Nav nekadu signalu no aizdedzes sadales deveja (Ari interesanti jo tas strada ļoti labi)

Kods 17 - Slikts termostats (cik zinu tad mainits bija)

Kods 11 - Nav ziņu no gazes sadales mehanisma siknas stavokļa

un pats jautrakais tas ka par A/karbu NEKA NAV MINETS :) (bet karba tik un ta neparsledzas)

moška smadzenes sakušas iet sviesta ???? tapec ari iesledzies tas "Service soon"???? kam butu kada ideja??ar ko sakt??? :(((

Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

Varu padalities ka man te ar vienu autinu sanaca - tam ari sledzas ieksa servisa rezzims :

tatad - mekleja visadus variantus un neka - beigas pielika pie kompja un tas ari rakstija par to akumulatoru atvienosanu!

Iznaca ka akkis ir suuuu......, bet ne miris . startejot ar atslegu strava nokritas lidz min robezzai - iedarbinat veel pietiek , bet kompis fikse to kaa ALARM , un sleedz ieksa servisa rezzimu.

Lai veicas meklejumos.........!

:)))))))))

Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

akkumulatora nomaiņa neka nelidzeja, dabuju vienigi specigi pa ausim ar signalizacijas bļaušanu, pusdienu staigaju kurls :), bet noveroju vel vienu paradibu pec tam kad tika atgriezts mans akkumulators vieta,pec pielaišanas iesledzas atruma ļoti maigi(es jau sapriecajos ka viss bus oki) bet pec sekundem piecam pec ielikšanas"D"(un maigas ieslegšanas) noraustijas stiprak un atkal neka nesledzas augstak,kaimiņš ieraugot šo ainu,protams,teica ka jamet ara visu mašinu :)) un lepni aizbrauca sava BeMeWeee ar manualkarbu(zaraza tads) :)) nezinu, viens saka ka smadzenes janoskalo, otrs ka dargs karbas remonts vai labak maiņa, vel daži ka solenoidi(bet taja paša laika pie iedarbinašanas bremžu pedalis ieet dziļi(cik sapratu tas zinama mera ir labs raditajs vakkumsistemas darbibai) galigi nezinu vairs ko iesakt, turpinašu meklet talak

Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

Nu a nav vienkārši ātruma devējs nobeidzies?

Man uz līdzenas vietas braucot atslēdzās un kārba uzreiz iemet servisa režīmā un nekādi reseti nekas nepalīdz.

Chrysler centrā tas prieks izmaksāja ~40Ls un kad prasīju kapēc tā notiek un kas par iemeslu, tad atbilde bija "vienkārši notiek/gadās un viss".

Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

tatad, lenam saku taisit pašdiagnostiku saviem spekiem

1. atveru solenoidu bloku un secinaju ka manžets čupa, pasutijums tiek gaidits

2. noņemts,iztirits,uzlikts atpakaļ tukšgaitas motoriņš (auto sacis stabilak stradat)

3. pec solenoidu manžetu maiņas do''su ziņas talak

p.s. pats galvenais ka vecis no grobiņas http://www.voyagerclub.lv/forum/viewtopic.php?t=361&sta rt=15

teicis ka "problema nav saistita ar karbas salaušanu) ceru uz atraku mašinas izveseļošanas

Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

  • Pēc 2 nedēļām...

tatad, piedzivojumi turpinas :))

pec neliela remontiņa ar manzhetu maiņu, un ATF un citu eļļu līmeņa izlidzinašanu(pielejot) auto sacis stradat jutami jautrak bet

F*CKING "A 604" automatiska karba gļuko talak,

ieliekot "Overdrive"(OD) strauji uzņem atrumu un pat var just ka sledzas uz augshu pa vienu robu, bet taja paša laika apgriezieni turas ne zemak ka 2000 kad pilniba atlaiž pedali un turpini braukt,(pirms tam bija kritums uz 1000)

Pozicija "Drive"(D) auto rij degvielu ka tanks, atrums tiek uzņemts jau mazliet lenak NEPARSLEDZAS,bet ar apgriezieniem viss okinieka

par "Low"(L) vispar nerunasim, jo nekad to neizmantoju un nezinu ka tai jauzvedas pilniba

pašdiagnostika uzreiz izmeta 55 End of codes :) vismaz tas priece

turpinu meklet :)) epopeja nav gala :))

Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

Pievienoties diskusijai

Varat izveidot ierakstu tagad un reģistrēties vēlāk. Ja Jums ir profils šajā vietnē, piesakieties, lai atstātu ierakstu no sava profila.
Piezīme: Lai ieraksts būtu redzams, tam būs nepieciešams moderātora apstiprinājums.

Viesis
Rakstīt atbildi...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Tavs iepriekš rakstītais teksts ir atjaunots.   Dzēst saturu

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Dalīties

×
×
  • Pievienot...