Jump to content

Jeep WJ neizprotama vibrācija


ekraanvaards
 Dalīties

Ieteiktās ziņas

Laba diena!

Sagriežot stūri līdz galam vienā vai otrā virzienā un esot kustībā, visa mašīna vibrē it kā kaut kur riteņi ķertos. Stāvot uz vietas un grozot stūri, nekādu dīvainību nav. Biju divos servisos, pacēla augšā — ritošā ir labā kārtībā. Servisā minēja, ka kaut kas ar viskomuftu vai citām pilnpiedziņas fīčām saistīts, bet konkrētāk nemācēja teikt, jo te Saldū labi, ja 10 tādas mašīnas ir.

Ar auto braucu 3 mēnešus, neko tādu iepriekš ievērojis nebiju. Ir aizdoma, ka šī lieta parādījusies pēkšņi (principā dienas laikā), jo to vibrāciju var just katru reizi, griežot ārā no stāvvietas u.tml. situācijās. Neticu, ka 3 mēnešus nebiju to ievērojis. Ne uz kādām apmalēm braucis neesmu un nekādi citādi mašīnu traumējis arī neesmu. Vienīgais, ka tajā dienā, kad tas notika, es izbraucu cauri diezgan dziļai peļķei (applūdis krustojums), tad pēc nobrauktiem aptuveni 50 km ievēroju, ka tāda problēma eksistē. Nezinu, vai tam ir kādā saistība, bet neko citu iedomāties nevaru. Savirze taisīta nesen.

Kur skatīties? Ar kuru galu sākt? Paldies!

Jeep Grand Cherokee 2.7CRD 2004 (WJ)

Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

Ok. Es gan šajās lietās maz, ko saprotu (tas ir mans pirmais Jeep), bet tam visam varētu būt saistība ar to izbraukšanu cauri ūdenim? Kaut kādas smiltis sagājušas kaut kur? Galīgi neesmu specs, bet man vienkārši nelīmējas kopā bilde. Šķiet, ka tam ir jābūt saistībā ar to ūdeni, jo to problēmu es pamanīju principā gandrīz uzreiz pēc tam. Vai nu baigā sakritība.

Sorry, es te vienkārši pats cenšos saprast, jo servisos neviens neko par šo nesaprot tāpat un abi servisi sūta mani trīs mājas tālāk.

Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

Tikko atradu vietu, kur var palīst zem mašīnas. Tilta eļļa pil diezgan labos daudzumos — viss riteņa disks un pati riepa no mašīnas iekšpuses ir eļļaina. Nevarētu būt, ka tur vienkārši gandrīz sauss jau tas diferenciālis?

IMG_2159.JPG

Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

Ja tilta galos saiet netīrs ūdens, var tikt sabojāti pusasu blīvslēgi, kuri atrodas čaulas galā pie diferenciāļa un mainās tikai izņemot pusasis un visu diferenciāli. Pusasu ārējos galos ir tikai plastmasas vāciņi, kas tikai daļēji pasargā dubļu nokļūšanu tilta čaulā.  

  • Patīk 1
Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

  • Pēc 2 nedēļām...

Biju uz nu jau ceturto servisu (Grosauto Kuldīgā). Tur arī neviens neko nevarēja pateikt. Minēja tikai to, ka mufte beigta.

Viena lieta, ko es pamanīju: ja sagriež stūri un brauc pa riņķi uz zemes ceļa, tad tās vibrācijas vai nu nav, vai nu gandrīz nav, taču uz seguma ar labu saķeri vibrācija atkal ir jūtama. Tas nenorāda uz to, ka tiešām riteņi sabloķējušies?

Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

Ok, es saprotu, ka es te visiem jau esmu izbesījis, bet pēdējais jautājums.

Noņēmu priekšējo kardānu, vibrācija pazuda. Cik saprotu, no iespējamajiem variantiem tad ir vai nu kardāns, vai nu priekšējais tilts?

Paldies.

Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

Pievienoties diskusijai

Varat izveidot ierakstu tagad un reģistrēties vēlāk. Ja Jums ir profils šajā vietnē, piesakieties, lai atstātu ierakstu no sava profila.
Piezīme: Lai ieraksts būtu redzams, tam būs nepieciešams moderātora apstiprinājums.

Viesis
Rakstīt atbildi...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Tavs iepriekš rakstītais teksts ir atjaunots.   Dzēst saturu

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Dalīties

×
×
  • Pievienot...