Jump to content
Chrysler lhs.

Dzinējs.

Ieteiktās ziņas

Chrysler lhs.

Jautājums sekojoš. Gribētos veikt dzinēja apkopi.. zobsiksnas maiņu,ūdens sūkņa maiņu,celiņsiksnas mainju ar spriegotāj rulli, protams ellas,filtru un apsveru domu par kompensatoriem(aukstam dzirdzas nedaudz klapē). Zinu ka nav lēts tas viss pasākums,bet plus mīnus cik ar darbu varētu tas maksāt? 

Dalīties ar šo ziņu


Saite uz ziņu
Padalīties citās vietnēs
Chrysler lhs.

Un vai ir kāds šeit kas ar to nodarbojas,pie kuru ar laiku varetu griezties sakarā ar dzinēja apkopi. Lai nav jāmeklē stūra kantori kuri zin itkā visu.

Dalīties ar šo ziņu


Saite uz ziņu
Padalīties citās vietnēs
Chrysler lhs.

Lasīju forumā ka 3.5dzinējiem eļļa paredzēta ir 5w-30 sintētika.. bet kā ir ar pieredzēm sakarā ar eļļu piedevām dzinējiem un kārbām? 

Dalīties ar šo ziņu


Saite uz ziņu
Padalīties citās vietnēs
V8

pirms maiņas vajadzētu izdzīt cauri mazgājamo eļļu un tad liet jaunu sintētiku. No piedevām vienīgo iesaku Prolong...Šitiem Molilat vai Xado nelīdzēs, ja ir lielāks nodilums

  • Upvote 1

Dalīties ar šo ziņu


Saite uz ziņu
Padalīties citās vietnēs
Chrysler lhs.

Vai šiem v6 pietiek ar vienu piedevas pudelīti vai vajag divas? Vai kārbai arī kaut ko varat ieteikt? Pārbaudot eļļas līmenī kārbā,tā ir smuki sarkanīgā krāsā,bet nezinu kad īsti ir mainīta.

Labots , laboja Chrysler lhs.

Dalīties ar šo ziņu


Saite uz ziņu
Padalīties citās vietnēs
V8

prolong vajag 0.5 litrus (apm 40 eur) uz kopējo eļļas daudzumu. Kārbai vari nemainīt, ja ir dzidri sarkana krāsa un neož pēc neliela piedeguma. Prolong ir arī speciāli automātu kārbām pieejams.

Šī piedeva pieejama Ūnijas ielā SKF gultņu veikalā.

Dalīties ar šo ziņu


Saite uz ziņu
Padalīties citās vietnēs
Chrysler lhs.

Sveiki. Parādījies jautājums. Kas varētu būt ja agresīvāk uzsāk braukt,var just nedaudz takā jauda skraidītu,itkā uzrāviens jūtams bet takā nedaudz pazūd un parādas?  Vai varētu būt gāzes sistēmas vaina,jo citreiz viņa pati pārlec uz bendzīnu pec agresīvākas uzsākšanas? Kā arī interesē kārba,slēdzas feini pat nejūtot,kādā atrumā vajadzētu būt braucot pa pilsētu? Vai ir iespēja viņu pārprogrammēt lai ātrāk pārslēdzas,lai robi nav tik gari?

Dalīties ar šo ziņu


Saite uz ziņu
Padalīties citās vietnēs
V8

par kārbu - standarta programma neko nemainīs, bet LV nezinu nevienu, kas to mācētu pieprogrammēt

Iepriekšminētie sindromi met ēnu uz gāzes iekārtu...bet vispēr gāzes režīmā nevajadzētu dot mizā un tēlot dragreiseri - gāzei tomār oktānskaitlis ir krietni luelāks un caurdeguši virzuļi, izdedzināti vārsti diez vai priecēs, ja tas ir ikdienas auto

Dalīties ar šo ziņu


Saite uz ziņu
Padalīties citās vietnēs
Chrysler lhs.

Skaidrs. Sportot nemaz vēlmes nav,tāpēc ar jautāju par kārbas darbību jo sajūta ka pilsēta braucot 50-60 km/h neslēdzas ceturtajā ātrumā(varbūt nemaz nav jāslēdzas) un patēriņu rād 10l uz 100km,bet ārpus pilsētas braucot 90-100 km/h rād 8l uz simtu.. 

Dalīties ar šo ziņu


Saite uz ziņu
Padalīties citās vietnēs
Chrysler lhs.

Sveiki. Uzradies jauns jautājums. Iedegās LHS check engine lampiņa un vēlejos zināt vai jāved uz servisu pie kompi vai var pats kaut kāda veidā nolasīt kļudas?

Un ja ir iespēja nolasīt kļudas kur var meklēt to šifrējumu.

Dalīties ar šo ziņu


Saite uz ziņu
Padalīties citās vietnēs
Chrysler lhs.

Sodien uzsakot brauksanu,auto nedaudz taka noraustijas un pat varetu teikt izsava,bet beigas stradaja vienmerigi,tik pec kada kilometra iedegas tas check engine. Zinu ka var but dazadas vainas,bet interesetu kadas parasti slimibas tada situacija ir viss izplatitakas? vai tas varetu but sveces vai to spoles?

Dalīties ar šo ziņu


Saite uz ziņu
Padalīties citās vietnēs
Chrysler lhs.

LHS izmeta divas kļūdas P1684 un P0442 .... Pirmais lasīju ka kļūda ir par akumulātora maiņu ko veicu trīs dienas atpakaļ,bet īsti nevar saprast to otru kļudu P0442? Vai tā kļūda var būt dēļ bākas vāciņu,jo tas īsti nefiksējās? Un kā var nomest kļūdas?

Dalīties ar šo ziņu


Saite uz ziņu
Padalīties citās vietnēs
Smic
pirms 2 stundām, Chrysler lhs. saka:

LHS izmeta divas kļūdas P1684 un P0442 .... Pirmais lasīju ka kļūda ir par akumulātora maiņu ko veicu trīs dienas atpakaļ,bet īsti nevar saprast to otru kļudu P0442? Vai tā kļūda var būt dēļ bākas vāciņu,jo tas īsti nefiksējās? Un kā var nomest kļūdas?

Nopērc ko šādu http://www.ebay.com/itm/OBD2-II-ELM327-V2-1-Auto-MINI-Bluetooth-Diagnostic-Scanner-Tool-for-Car-Blue-/201486908980?hash=item2ee98e3e34:g:iDUAAOSw~otWc3A0

Un varbūt pāris euro par kādu softu uz telefona. Nolasīšanai, kļūdu nomešanai  pilnīgi pietiks. Un pamatdiagnostikai.

On 2017.03.9. at 16:51, Chrysler lhs. saka:

Skaidrs. Sportot nemaz vēlmes nav,tāpēc ar jautāju par kārbas darbību jo sajūta ka pilsēta braucot 50-60 km/h neslēdzas ceturtajā ātrumā(varbūt nemaz nav jāslēdzas) un patēriņu rād 10l uz 100km,bet ārpus pilsētas braucot 90-100 km/h rād 8l uz simtu.. 

Vismaz teorētiski A606/42LE kārba skaitījās adaptīvā, kas piemērojas  braucēja režimam.

  • Upvote 1

Dalīties ar šo ziņu


Saite uz ziņu
Padalīties citās vietnēs
dzinchs

Velns tik daudz esmu palaidis garam,hmm divaini ka Taptalks mani neinformeja :(

Runajot par kludam,kludas vari nomest pavisam vienkarsi,nonem klemmi uz kadam 20 minutem un tad liec atpakal!

Runajot par tavi kludu P0442 ...video

 

Dalīties ar šo ziņu


Saite uz ziņu
Padalīties citās vietnēs
dzinchs

Sor par dubultpostu,bet diagnosticet kludas tu vari ari ar masinas atslegu,bija janospiez rocene,jaieliek neitralaja...un aizdedzes atslega bija jagriez pozicija on,tad off...ta tris reizes.Dabunot kludas kodu skrien interneta un mekle,es ta nodzivoju 5 gadus un iztiku bez kautkada strunta pirksanas ebaya :)

  • Upvote 1

Dalīties ar šo ziņu


Saite uz ziņu
Padalīties citās vietnēs
Smic
pirms 10 stundām, dzinchs saka:

Sor par dubultpostu,bet diagnosticet kludas tu vari ari ar masinas atslegu,bija janospiez rocene,jaieliek neitralaja...un aizdedzes atslega bija jagriez pozicija on,tad off...ta tris reizes.Dabunot kludas kodu skrien interneta un mekle,es ta nodzivoju 5 gadus un iztiku bez kautkada strunta pirksanas ebaya :)

Štrunts noderēs ne tikai Kraisleriem, bet jebkuram citam auto :)

  • Upvote 1

Dalīties ar šo ziņu


Saite uz ziņu
Padalīties citās vietnēs
dzinchs

Nu tas gan!
Bet ja cilvēks ir chrysler fans,ka es....kas parkapj no viena chrysler uz otru,vārdu sakot manbliekas ka chrysler tādu lietu nevajag,bet citiem auto aber lūdzu:).
Es pat biju izbrīnīts ka 300c var nolasīt kļūdas tieši tāda paša manierē kā vecajam 300m:D

Sent from my HTC Desire 816 using Tapatalk

  • Upvote 1

Dalīties ar šo ziņu


Saite uz ziņu
Padalīties citās vietnēs
V8

Vecākais auto, kam ar OBD2 tika nolasītas kļūdas un vēl konstatēts VIN numurs smadzenēs bija 1996g jeep grand cherokee...pats brīnijos

  • Upvote 2

Dalīties ar šo ziņu


Saite uz ziņu
Padalīties citās vietnēs
kekss
On 2017.03.9. at 13:37, Chrysler lhs. saka:

Sveiki. Parādījies jautājums. Kas varētu būt ja agresīvāk uzsāk braukt,var just nedaudz takā jauda skraidītu,itkā uzrāviens jūtams bet takā nedaudz pazūd un parādas?  Vai varētu būt gāzes sistēmas vaina,jo citreiz viņa pati pārlec uz bendzīnu pec agresīvākas uzsākšanas? Kā arī interesē kārba,slēdzas feini pat nejūtot,kādā atrumā vajadzētu būt braucot pa pilsētu? Vai ir iespēja viņu pārprogrammēt lai ātrāk pārslēdzas,lai robi nav tik gari?

Gan jau, ka šaize ir novērsta, bet varbūt informācija noder kādam citam. Manam kolēģim bija tādas pazīmes, kad aizgāja ciet gāzes iekārtas map sensors. Tad nu, kad man tāda pati parādījās, nedomājot nomainīju to sensoru... un izrādījās ka veltīgi... jo neskatoties uz to, ka tikai pusgadu pirms tam bija mainīts gāzes filtrs reduktorā, tas bija tā aizlikts, ka nevarēja dabūt ārā no korpusa. pilns ar tādu kā grafīta pulveri. Tinot atpakaļ filmu, nācās secināt, ka pie vainas ir gāzes uzpilde viršu benzīntankā pie apvedceļa un papīrfabrikas ceļu krusta. Iepriekšējais filtrs bija nokalpojis gadus divus. Pazīmes tieši tavējās- jauda pazūd, parādās, straujāk uzdodot pārlec uz benzīnu, it sevišķi jūtams, kad gāze balonā iet uz galu.

  • Upvote 2

Dalīties ar šo ziņu


Saite uz ziņu
Padalīties citās vietnēs
kekss
On 2017.03.6. at 09:16, V8 saka:

prolong vajag 0.5 litrus (apm 40 eur) uz kopējo eļļas daudzumu. Kārbai vari nemainīt, ja ir dzidri sarkana krāsa un neož pēc neliela piedeguma. Prolong ir arī speciāli automātu kārbām pieejams.

Šī piedeva pieejama Ūnijas ielā SKF gultņu veikalā.

no savas pieredzes, rekomendēju amerikāņu produktu Prolong AFMT un kompensatorus vairs nedzirdēsi. pirku Ogres pirell key point bodē gvartas (nepilns litrs) iepakojumā 50 euro, LHSam pietiek divām reizēm. jāpievieno desmit procenti no kopējā tilpuma, proti pie eļļas nomaiņas-  apmēram 4,23 litri jaunas eļļas un 470 mililitri piedevas. Varēja dabūt arī izlejamu no lielākas kannas pa 5 euro simts grami. Varbūt iespaidojos no reklāmām, bet sapirkos uz velna paraušanu. vēl nopirku automāta prolong piedevu un lodbalstiem smēri(GMC busam ir kādas 16 smērējamas vietas), bet neesmu izmēģinājis, un rūsas atkodēju, kas šķita, ka darbojas divreiz vai trīsreiz labāk nekā wd-40.

  • Upvote 2

Dalīties ar šo ziņu


Saite uz ziņu
Padalīties citās vietnēs
Chrysler lhs.

Sveiki. Vakardiena bija prieku un bēdu diena. Izgāju TA un vakar pusē domāju aizlaist līdz jūrai,bet pabraucot kādus 5.km LHS noslāpa.. Meiģinot pielaist,starteris griež un itkā grib lekt,bet nekā nenotiek. Nospiežot gāzes pedāli ar mokām var pielaist,bet kā tiko atlaiž pedāli tā slāpst. Vai kādam varētu būt vismaz kāda doma,ieteikums kur pievērst uzmanību vispirms..

Dalīties ar šo ziņu


Saite uz ziņu
Padalīties citās vietnēs

Izveidojiet kontu vai piesakieties, lai komentētu

Jums jābūt reģistrētam vietnes dalībniekam, lai rakstītu komentārus

Izveidojiet kontu

Reģistrējieties mūsu vietnē. Tas ir vienkārši!

Reģistrēt jaunu kontu

Pieteikties

Jums jau ir konts? Piesakieties te.

Piesakieties

  • Saistītas tēmas

    • Monstrs
      Autors Monstrs
      Paldies, pagaidām izpūtējs nav tik aktuāls kā citas lietas.
      Par cik nerādīja temperatūru uz paneļa, nolēmu nomainīt temperatūras devēju, mainot sanāca diezgan labi apšļakstīt motortelpu, jo econolainam stipri grūti tikt klāt pie tā sensora. Cik tiku klāt apslaucīju visas vietas. pozitīvi tas, ka tiešām sensors bij pie vainas un temperatūru šobrīd redzu, kas ir ļoti labi. Problēma tāda, ka šodien piestartējot busu ilgāk negribēja lekt un kad pieleca bija novērojams misfire, brīžam itkā kāds stobrs nelec. Biju arī dažus sveču vadus paraustījis, domāju tie pie vainas, itkā pārgāju, visiem kontakts ir. Tagad jau lec diezgan labi, bet ta misfire parādās tikai tad kad vairāk uzgāzē. pārgāju vēl sveču vadiem, piestartēju, itkā labāk, kad uzgāze uz vietas, nekas. Kad ieliek ātrumā un straujāk uzgāzē, tad atkal parādās, uz kalna vispār liekas nomirs tūlīt, jāmeklē pareizais gāzes pedāļa leņķis lai kautcik ietu uz priekšu. Šodien vairāk nebija laika ņemties. Var kāds padalīties ar viedokļiem ? Varbūt ticis antifrizs kautkur un tagad dēļ tā problēmas ? Mans minējums ka sadalītājam kautkur tas mitrums ticis klāt. Var kāds ko ieteikt ?
      Kritiskākajā vietā izpūtējs aizmetināts, par to galva stipri nesāp.
    • V8
      Autors V8
      Starp vairākiem Chrysler modeļu (Intrepid SE, Concorde LX, 300M 2.7) lietotājiem ir izveidojies viedoklis, ka 2.7 litru motors ir vissneveiksmīgākais. Kas tik nav dzirdēts – "vārgulis", "neremontējams", "galīgs hemor..." un vēl daudz kas cits. Taču neviens nepadomā, ka īstenībā arī motors prasa uzmanīgu attieksmi pret sevi un necieš nemākulīgu un rupju attieksmi. Nav iespējams uzzināt kāda attieksme pret auto ir bijusi iepriekšējam īpašniekam, tādēļ jo sevišķi ir jāpadomā, ko liesim un ko skrūvēsim motorā paši.

      2.7 litru motors ir V-veida 6 cilindru agregāts ar alumīnija bloku un galvām ar 24 vārstiem, diezgan neveiksmīgu eļļas kartera konstrukciju un jūtīgs pret zemu eļļas līmeni. Ne velti tika pieminēts motora karteris – diezgan zems novietojums uz šasijas mūsu "bezceļu" apstākļos un diezgan maza eļļas ietilpība.

      Taču lielāko ļaunumu (un dažkārt arī vienīgo) motoram nodara:
      Īpašnieks. Meistars "spečuks". Kā motoru "nokauj" tā īpašnieks?

      Tikko iegādāts lietots auto. Jānomaina eļļu. Pēc instrukcijas paredzēta 5W–20 sintētika. Varbūt tur tāda jau ir iekšā, bet varbūt iepriekšējais saimnieks ielējis kaut ko citu? Dārgi? Nekas jau nenotiks amerikāņu motoram – ieliesim lētāku – minerālīti... Jeb arī sintētiku bez mazgāšanas nepadomājot, ka varbūt iepriekšējais saimnieks arī ir grēkojis ar lētāku eļļu. Un paredzētās maiņas pēc 5000 km vietā nobrauksim 10 tūkstošus. Rezultātā motora iekšpusē izveidosies nenosakāma sastāva maisījums, kas ātri vien aizdrīvēs visus eļļošanas kanālus un sekos vizīte uz servisu – "man tur kaut kas klab..." Te vēl jāpiebilst, ka sadales vārpstu pievadķēdes spriegotājs arī ir hidraulisks un eļļas spiediena samazināšanās var novest pie pavisam nepatīkamām sekām.

      Kā motoru nokauj "meistars-spečuks"?

      Pie tās pašas eļļas maiņas! Te nu Chrysler ir sevšķi izcēlies. Tērauda skrūve alumīnija karterī! Parasti to pievelk no visa spēka. Ja tiešām maina eļļu ik pēc 5000 km varbūt, bet fizikas likumi dara savu – ja nobrauc gandrīz dubultu normu, tad gadās, ka atskrūvējot korķi, uz tā paliek puse no vītnes... Bieži vien atpakaļ tiek ieskrūvēta tā pati skrūve uzsmērējot hermētiķi. Karstums un vibrācija dara savu – skrūve paliek vaļīgāka, eļļa sulo, skrūve izkrīt..."man tur kaut kas klab...".

      Ātrumkārbas stiprinājumi pie motora arī ir nereti vainīgi pie eļļas noplūdes. Ja tika veikts kārbas remonts, tad reti kurš atslēdznieks paņems dinamometrisko atslēgu un pievilks skrūves kā pienākas. Parastais variants – no visa spēka. Rezultātā norautas vītnes alumīnija blokā un mikroplaisas blakus vītnei. Eļļa lēnām sulo..."man tur kaut kas klab...".

      Kā atsevišķu gadījumu var minēt eļļas spiediena lampiņas iedegshanos pie tukšgaitas apgriezieniem, vai pie straujas apgriezienu izmaiņas. Parasti pie vainas ir eļļas spiediena devējs (ESD), kura raksturīgākais defekts ir iekšējās membrānas plīsums, kā rezultātā eļļa nokļūst uz kontaktiem un tālāk lēnā garā gar vadiem uz zemes. Sākumā to pamanīt ir grūti, jo piekļūt ESD var tikai, ja auto ir uz pacēlāja vai bedres un uz ESD kontaktiem ir gumijas aizsargs, kuru noņemot dažkārt var dabūt uz rokām pamatīgu porciju motoreļļas. Nepievēršot šim faktoram vērību atkal notiek parastais process – eļļa tek, līmenis krītas, motoram eļļas bads..."man tur kaut kas klab...". Starp citu, kritisks līmenis šim motoram iestājas jau ja pietrūkst 1 l eļļas!!!

      Visā visumā motors ir ļoti labs un kalpo ilgi, tikai viņš necieš nevērīgu attieksmi un "pofigismu". Savlaicīga apkope un visu prasību izpilde remontu laikā nodrošinās motoram ilgu mūžu un baudu no braukšanas ar auto.
       
    • Āris Seisums
      Autors Āris Seisums
      Starp vairākiem Chrysler modeļu (Intrepid SE, Concorde LX, 300M 2.7) lietotājiem ir izveidojies viedoklis, ka 2.7 litru motors ir vissneveiksmīgākais. Kas tik nav dzirdēts – "vārgulis", "neremontējams", "galīgs hemor..." un vēl daudz kas cits. Taču neviens nepadomā, ka īstenībā arī motors prasa uzmanīgu attieksmi pret sevi un necieš nemākulīgu un rupju attieksmi. Nav iespējams uzzināt kāda attieksme pret auto ir bijusi iepriekšējam īpašniekam, tādēļ jo sevišķi ir jāpadomā, ko liesim un ko skrūvēsim motorā paši.

      2.7 litru motors ir V-veida 6 cilindru agregāts ar alumīnija bloku un galvām ar 24 vārstiem, diezgan neveiksmīgu eļļas kartera konstrukciju un jūtīgs pret zemu eļļas līmeni. Ne velti tika pieminēts motora karteris – diezgan zems novietojums uz šasijas mūsu "bezceļu" apstākļos un diezgan maza eļļas ietilpība.

      Taču lielāko ļaunumu (un dažkārt arī vienīgo) motoram nodara:
      Īpašnieks. Meistars "spečuks". Kā motoru "nokauj" tā īpašnieks?

      Tikko iegādāts lietots auto. Jānomaina eļļu. Pēc instrukcijas paredzēta 5W–20 sintētika. Varbūt tur tāda jau ir iekšā, bet varbūt iepriekšējais saimnieks ielējis kaut ko citu? Dārgi? Nekas jau nenotiks amerikāņu motoram – ieliesim lētāku – minerālīti... Jeb arī sintētiku bez mazgāšanas nepadomājot, ka varbūt iepriekšējais saimnieks arī ir grēkojis ar lētāku eļļu. Un paredzētās maiņas pēc 5000 km vietā nobrauksim 10 tūkstošus. Rezultātā motora iekšpusē izveidosies nenosakāma sastāva maisījums, kas ātri vien aizdrīvēs visus eļļošanas kanālus un sekos vizīte uz servisu – "man tur kaut kas klab..." Te vēl jāpiebilst, ka sadales vārpstu pievadķēdes spriegotājs arī ir hidraulisks un eļļas spiediena samazināšanās var novest pie pavisam nepatīkamām sekām.

      Kā motoru nokauj "meistars-spečuks"?

      Pie tās pašas eļļas maiņas! Te nu Chrysler ir sevšķi izcēlies. Tērauda skrūve alumīnija karterī! Parasti to pievelk no visa spēka. Ja tiešām maina eļļu ik pēc 5000 km varbūt, bet fizikas likumi dara savu – ja nobrauc gandrīz dubultu normu, tad gadās, ka atskrūvējot korķi, uz tā paliek puse no vītnes... Bieži vien atpakaļ tiek ieskrūvēta tā pati skrūve uzsmērējot hermētiķi. Karstums un vibrācija dara savu – skrūve paliek vaļīgāka, eļļa sulo, skrūve izkrīt..."man tur kaut kas klab...".

      Ātrumkārbas stiprinājumi pie motora arī ir nereti vainīgi pie eļļas noplūdes. Ja tika veikts kārbas remonts, tad reti kurš atslēdznieks paņems dinamometrisko atslēgu un pievilks skrūves kā pienākas. Parastais variants – no visa spēka. Rezultātā norautas vītnes alumīnija blokā un mikroplaisas blakus vītnei. Eļļa lēnām sulo..."man tur kaut kas klab...".

      Kā atsevišķu gadījumu var minēt eļļas spiediena lampiņas iedegshanos pie tukšgaitas apgriezieniem, vai pie straujas apgriezienu izmaiņas. Parasti pie vainas ir eļļas spiediena devējs (ESD), kura raksturīgākais defekts ir iekšējās membrānas plīsums, kā rezultātā eļļa nokļūst uz kontaktiem un tālāk lēnā garā gar vadiem uz zemes. Sākumā to pamanīt ir grūti, jo piekļūt ESD var tikai, ja auto ir uz pacēlāja vai bedres un uz ESD kontaktiem ir gumijas aizsargs, kuru noņemot dažkārt var dabūt uz rokām pamatīgu porciju motoreļļas. Nepievēršot šim faktoram vērību atkal notiek parastais process – eļļa tek, līmenis krītas, motoram eļļas bads..."man tur kaut kas klab...". Starp citu, kritisks līmenis šim motoram iestājas jau ja pietrūkst 1 l eļļas!!!

      Visā visumā motors ir ļoti labs un kalpo ilgi, tikai viņš necieš nevērīgu attieksmi un "pofigismu". Savlaicīga apkope un visu prasību izpilde remontu laikā nodrošinās motoram ilgu mūžu un baudu no braukšanas ar auto.
       

      Skatīt pilnu raksts
×