Jump to content
kasits

Ģimenes sedana izvēle

Recommended Posts

kasits

Nepieciešams izdarīt izvēli ģimenes sedana iegādei, bet nav īstas pārliecības kādu modeli izvēlēties, daudz forumā lasīts par Chrysler Concorde, LHS, kā arī Dodge Interpid, bet mazāk par Ford Taurus 1996-1999. un modeli 2000-2007, kā arī Mercury Sable, kādas ir šo modeļu īpatnības un kam būtu jāpievērš uzmanība? Saprotu to, ka automašīna jāizvēlas tāda, kurai uz vietas ir pieejamas lietotas rezerves daļas. Ar auto pārvietojos katru dienu un droši ka labāka izvēle būtu aprīkošana ar auto gāzes iekārtu. Būtu gatavs padiskutēt.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kristaps Brizga

Pašam īpašumā bijuši 2 Taurusi. Varu teikt tikai pašu labāko. Uzticams un izturīgs.Viens bija 3,0 V6, bet otrs 3,0 V6 DOHC, kas bija ļoti ašs.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
kasits

Par kādu gadu Taurus iet runa? Ko lietošanā esi novērojis kā vāju mezglu vai problemātisku, kas notiek ar koroziju?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kristaps Brizga

Bija 98.g. ar apaļiem lukturiem un 2000.g. feislifta modelis. Problēmu nekādu, eļļas maini un brauc, ritošā daļa izturīga. Dzelži ir biezi un ja nav līdz šim sarusējis, tad vēl ilgi nerusēs. Protams, iesaku Dohc dzinēju. Patēriņš tāds pats, betstipri dzīvīgāks. Gāzi neiesaku, jo patēriņš 10-11l benžas.

Share this post


Link to post
Share on other sites
kasits

interesanti, prieks dzirdēt viedokli no cilvēka, kas ar šādu pārvietojies.

Kādi vel sedana varianti no amerikāņu auto būves, kas notiek ar Chevrolet/ Oldsmobile Alero modeļiem?

Share this post


Link to post
Share on other sites
kasits

Piedāvā man Chrysler LHS 3.5 benzīns/gāze auto 1999.gada, kas sakāms par šādu? Pēc csdd datiem korozija bremžu cauruļvadiem un neprecīzi noregulētas priekšējās lampas.

Lai skaidrāks, runa iet par konkrēti šo eksemplāru. https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/chrysler/lhs/dmnxp.html

Sludinājumā šis auto jau atrodas ilgu laiku, vai ir kādi slēpti defekti vai arī cilvēkiem nav intereses. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
janisz

Piedāvā man Chrysler LHS 3.5 benzīns/gāze auto 1999.gada, kas sakāms par šādu? Pēc csdd datiem korozija bremžu cauruļvadiem un neprecīzi noregulētas priekšējās lampas.

Lai skaidrāks, runa iet par konkrēti šo eksemplāru. https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/chrysler/lhs/dmnxp.html

Sludinājumā šis auto jau atrodas ilgu laiku, vai ir kādi slēpti defekti vai arī cilvēkiem nav intereses. 

 

Uzreiz varu teikt, ka nepatīk kā ielikta gāzes iekārta. Vadi nesmuki.. 6 gadus nobraucu ar Chrysler Concorde, un vēl pēc laika 7 mēnešus ar LHS, līdz tam nomira motors (sāka klaudzēt un slēgties ārā). Pēc CSDD datiem izskatās, ka ir mainīts arī odometrs, viena gada laikā +100k jūdzes klāt, vai arī kāds kaut ko nepareizi pierakstījis. Apskates info liecina par parastajām LH platformas auto problēmām, ieskaitot bremžu spiediena atšķirības priekšējiem ratiem. (Concordei pirms pārdošanas par to piesējās, neatbilda normām, tā arī nesalaboju) Vēl ko redzu, ka pirmajās bildēs ir smuki oriģinālie LHS diski, bet nākamajās jau Concordes. Katrā ziņā, jāskatās uz vietas. LHS kopumā patika labāk kā Concorde, lai arī kopdzīve beidzās ātrāk nekā plānots.. :)

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
kasits

Par gāzes iekārtas vadiem pilnībā piekrītu, izskatās pavirši uzlikta. Kā arī disku atšķirību bildēs pamanīju, pieļāvu domu, ka ir divi komplekti - ziema/vasara, bet tas ir mans subjektīvs viedoklis. Pārsteidz tas, ka stipri korodējuši bremžu cauruļvadi, par kuriem ielikts divnieks, bet saimnieks apgalvo, ka auto ir pilnībā bez rūsas, ja caurulītes ir sarūsējušas un tikušas nomainītas, tad arī rūsa būs uz grīdas, jo cik nācies aplūkot šos auto, daļa jau ir stipri rūsējuši. Par odometru arī CSDD e-pakalpojumos paskatīju, nevar būt tā, ka sākumā minēts jūdzēs, bet tad pārslēgts uz km režīmu, ir maz tāda iespējamība? Pašam šķiet slidens pasākums, jo auto piedāvāts kā maiņas variants pret manu esošo, negribas iekrist uz lielām investīcijām un nebraucošu metāla kaudzi. 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
janisz

No manas pieredzes rūsa apakšā nebija nekas traks, visu laiku par to dabūju atzīmi TA, bet grīda tā arī neizpuva 6 gados. Rūsēja bagāžnieka vāka apakša, durvis +/- bija OK, priekšējam vākam stūri rūsē (krāsa sāk burbuļot). Bremžu trubiņas rūsē standartā. Ejot apskati ar LHS, TA vīriņš ielika 1, un tā arī pateica - amerikāņiem tās trubiņas ir biezākas, tāpēc 1, bet līdz nākamajam gadam nomaini. Ja iepriekš konkrētajam eksemplāram bija 2, un tagad salabots, tad iespējams ir nomainīts. 

 

Odometru no jūdzēm uz km nevar pārslēgt LHS. Katrā ziņā, es savam LHS motoru neizvēlējos mainīt, un tā arī pārdevu ar defektu par zemu cenu. Saprotu, ka motorus maina, bet negribējās vēlreiz riskēt ar nezināmu donoru. Vēlāk pēc pāris mēnešiem mans auto uzpeldēja sludinājumos, bet pēc tam vairs neesmu manījis.

Share this post


Link to post
Share on other sites
kasits

šim konkrētajam auto motoru ieteicis lietotājs V8, domāju, ka viņš zināja ko ieteica. Cik pēc tēmām palasīju 3.2 esot labāks par 3.5, atšķirība esot vien jaudā, pārējais derot. Caurulītes esot nomainītas līdz pat ABS blokam. Tad sanāk, ka šiem auto motori nav tie izturīgākie, vai arī saimnieki pavirši pret tiem attiecas, kas saistīts ar eļļas maiņu. 

Odometrs tad sanāk ka būs mainīts?

Kas attiecas uz kārbām, kas ar viņam?


Ko domā par tām kļūdām ar kurām saimnieks netiek galā un V8 iesaka doties uz diagnostiku?

Share this post


Link to post
Share on other sites
sejejs

Mans viedoklis būtu neizvēlēties šo vai šādu auto. Ja bija un ir problēmas, tās nebeigsies.

Ja esi no Rīgas, tad dzīties uz J-pili nav vērts. Un vēl pa 2k. Reku tepat Rīgā pa 1.7k ar gāzi ar ir (ziemas bildes)...

Paskaties to.

Share this post


Link to post
Share on other sites
janisz

3.5 pēc sajūtas patika labāk, bet kā jau rakstīju, motors izbeidzās.

3.2 Concordei nobraucu no 180k līdz 300k km bez problēmām, eļļu gan mainīju regulāri.

 

Man jau liekas, ka tas viss ir kā paveicas..

 

Automātam būtu jāslēdzas bez jūtamiem sitieniem, ja grūti pārslēgt kloķi, tad parasti trose pie vainas, tur izmaksas bija salīdzinoši mazas.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
kasits

Auto pirkums ir noteikti uz emocijām vērsts pasākums un daļa veiksmes tajā visā, kāds eksemplārs trāpās. 

Teorētiski šobrīd iekšā stāv 3.2 dzinējs un esot  mainītas siksnas arī zobsiksna ar rulli un ūdenssūknis. Par kārbu, droši ka izbraucot radīsies kāda nojausma par tās darbību. Saimnieks solās sabildēt un dienas laikā saņemšu bildes ar auto.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
kasits

Kā atšķirt 3.2 no 3.5 motora skatoties motortelpā?

Saimnieks apgalvo ka ir steptronic kārba, ko par to sakāt, iespējams ka uzlikta no M300

Share this post


Link to post
Share on other sites
janisz

Ja vien nav noplēsta zīme, tad uz motora priekšpusē ir 3.2 vai 3.5 uzraksts :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites
kasits

Kas sakāms par steptronic kārbu uz šāda auto, itkā tāda nenākot no rūpnīcas šim modelim?

Kādas problēmas ar šādu kārbu?

Share this post


Link to post
Share on other sites
kasits

Ierakstot LHS vin nr. audodna uzrādās ļoti daudz ierakstu, arī uz avārijām, vienīgi jāmaksā, lai to visu aplūkotu. 

Maiņas variantā pretī dodu ikdienas auto, kas ir ļoti uzpasēts, tādēļ ļoti negribas "ieberzties"

Share this post


Link to post
Share on other sites
sejejs

Dna ieintreģē, tu samaksā un beigās tur nav avāriju...

Izpēti mašīnu, lonžeronus, grīdu, stūrus un kaktus, kur ikdienas pārbaudē neskatās neviens, jo pārbauda bukses, stieņus un pirkstus.

Mašīna nav jauna, protams, tāpēc nevar piekasīties sīkumiem, bet viedoklis būs un varēsi izlemt.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
kasits

Jo vairāk iedziļinās jo mazāk saprotu :) 

Tas ka auto nav jauns to apzinos,ka ari Latvijā tam jau seši saimnieki.

Cik aprunājos ar cilvēkiem, kas braukuši ar šādu auto, tad visi kā viens norāda uz sliktām gaismām un palielo degvielas patēriņu. Dzinējam esot jālieto ražotāja paredzētās eļļas un jāseko pastiprināti eļļas līmenim. Jo īpaši trokšņojot labā dzinēja puse, tas saistībā ar konstruktīvām nepilnībām. Par kārbām gan gudrs netapu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
kasits

Nolēmu uzjautāt jau esošajā tēmā.

Vai LHS atgāžas aizmugurējie krēsli un vai tā skaitās kā ekstra?

Kas notiek ar oriģinālo radio, vai visiem, kas iebūvēti var bez problēmām pieslēgt disku mainītāju, jo ir mašīnas kurām ir un ir kurām tur iebūvēts plauktiņš.

Share this post


Link to post
Share on other sites
V8

Par krēsliem - liekas, ka ir tikai slēpju caurums. Neesmu redzējis atgāžamo variantu.

Par radio - izņem to un aizmugurē jābūt daudzkontaktu štekerim priekš mainītāja.

Share this post


Link to post
Share on other sites
kasits

Par cd mainītāju skaidrs :)

Par krēsliem runājot, manam LHS nav slēpju cauruma, bet krēsli atgāžami. Tas šķita dīvaini, jo cik paskatījos daļai nav pat pagalvju aizmugurē. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...