Jump to content

300M 2.7 2000 gads, nešķiļas


Ric
 Dalīties

Ieteiktās ziņas

Sveiciens visiem kluba biedriem. Nomira mans 300M. Brauca sieva, pie veikala noslāpēja, bet atnākot atpakaļ vairs nepiešķīla, tikai nosēdināja aķi:)) Rezultātā, nākamajā dienā pielādējot izdevās piedarbināt tikai noraujot sadalenes sensora "fišku". Domāju, ka vaina atrasta, pasūtīju, sensoru, taču ar jauno rezultāts tāds pats. Mašīna nelec. Diagnostikas spriedums servisā- izstiepusies ķede un nav sinhronizācijas starp kloķenes un sadalenes sensoriem...Diagnostikā kompis redzot abus sensor,, tā kā abi esot ejoši. Kļūdas pašdiagnostikā P1684, P0340. Mulsina tas, ka pirms 2000km ir mainīts spriegotājs, ķēdes komplekts, eļļas pumpis un ūdens sūknis, kā arī šāles un negribētos ticēt, ka ķēdei pēc tik maza nobraukuma iestājušās beigas:( Viss komplekts pirkts Amerikas auto veikalā, kas atrodas pie Spices, negribētos arī ticēt, ka tie tirgo Ķinas sū... kā normālu detaļu.. Līdz ar to jautājums zinošajiem. Vai ir vēl kādi varianti, izņemot ķēdi, ka šis autiņš nelec?

P.S. blakus trokšņus siltā motorā nedzird, kamēr iesilst ir neliela klusa klaudzoņa,kuras izcelsmi nezinu:(, taču tā noteikti atšķiras no trokšņa, kāds bija, kad nobeidzās ķēdes spriegotājs.

Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

No paziņas biju dzirdējis, ka pie mums veikalos (gan lielos, gan mazos) esot atnākušas partijas ar defektīvām ķēdēm -2-4k km un viss, atkal var mainīt ķēdi, jo tā ir izstiepusies.

Vai tā ir taisnība - negribētos ticēt, paguglējos un pārsvarā ir 1 variants - servisā ķēde nav pietiekoši pareizi/kvalitatīvi uzlikta un tā tiešām ir izstiepusies un jāmaina. Otrs, daudz retāks gadījums - ir bijušas defektīvās partijas (tieši Chrysler un GM), bet tās esot atsauktas.

Tāpēc - jāpagaida vēl kāds variants un jāsāk ar ticamāko/lētāko.

Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

No paziņas biju dzirdējis, ka pie mums veikalos (gan lielos, gan mazos) esot atnākušas partijas ar defektīvām ķēdēm -2-4k km un viss, atkal var mainīt ķēdi, jo tā ir izstiepusies.

Vai tā ir taisnība - negribētos ticēt, paguglējos un pārsvarā ir 1 variants - servisā ķēde nav pietiekoši pareizi/kvalitatīvi uzlikta un tā tiešām ir izstiepusies un jāmaina. Otrs, daudz retāks gadījums - ir bijušas defektīvās partijas (tieši Chrysler un GM), bet tās esot atsauktas.

Tāpēc - jāpagaida vēl kāds variants un jāsāk ar ticamāko/lētāko.

Ja būs šis, tad jāsaņemas par cīņu ar veikalu vai servismeņiem, lai "atsistu" atpakaļ vismaz daļu no samaksātās summas:(

Gaidu vēl variantus...Bet pagaidām krāju $ un braukāju ar noņemtu sadalenes devēja vadu:)

Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

  • Pēc 1 mēneša...

Atrakstos un dalos pieredzē... Tātad atradām problēmu. Atārdījām vaļā un izrādās nolūzusi šlice, kura ir kloķenes galā un kura vienlaikus ir vadīkla kloķenes ķēdes zobratam. Nolauztā ir dabūta ārā, jaunu iekšā un mans 2.7 aparāts atkal strādā:)

P.S. Par cik sākumā domāju, ka vainīgs sadalenes sensors, tad tagad, ja kādam vajag, man ir- viens Mopar, un viens alternatīvais;) vēstuli p.m.

  • Upvote 1
Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

Pievienoties diskusijai

Varat izveidot ierakstu tagad un reģistrēties vēlāk. Ja Jums ir profils šajā vietnē, piesakieties, lai atstātu ierakstu no sava profila.
Piezīme: Lai ieraksts būtu redzams, tam būs nepieciešams moderātora apstiprinājums.

Viesis
Rakstīt atbildi...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Tavs iepriekš rakstītais teksts ir atjaunots.   Dzēst saturu

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Dalīties

×
×
  • Pievienot...