Jump to content
Sign in to follow this  
OGI

Concorde 2.7 2000. gads

Recommended Posts

OGI

Sveiki, pastāstiet pēc piereedzes par šadu auto, par problēmām, kam jāpievērš vēŗiba, esmu dzirdējis, ka 2.7 motori nav tie labākie, padalieties ar pieredzi.Ar cienu topošais amerikāņu auto pircējs.

Share this post


Link to post
Share on other sites
dzinchs

Starp vairākiem Chrysler modeļu (Intrepid SE, Concorde LX, 300M 2.7) lietotājiem ir izveidojies viedoklis, ka 2.7 litru motors ir vissneveiksmīgākais. Kas tik nav dzirdēts – "vārgulis", "neremontējams", "galīgs hemor..." un vēl daudz kas cits. Taču neviens nepadomā, ka īstenībā arī motors prasa uzmanīgu attieksmi pret sevi un necieš nemākulīgu un rupju attieksmi. Nav iespējams uzzināt kāda attieksme pret auto ir bijusi iepriekšējam īpašniekam, tādēļ jo sevišķi ir jāpadomā, ko liesim un ko skrūvēsim motorā paši.

2.7 litru motors ir V-veida 6 cilindru agregāts ar alumīnija bloku un galvām ar 24 vārstiem, diezgan neveiksmīgu eļļas kartera konstrukciju un jūtīgs pret zemu eļļas līmeni. Ne velti tika pieminēts motora karteris – diezgan zems novietojums uz šasijas mūsu "bezceļu" apstākļos un diezgan maza eļļas ietilpība.

Taču lielāko ļaunumu (un dažkārt arī vienīgo) motoram nodara:Īpašnieks.Meistars "spečuks".Kā motoru "nokauj" tā īpašnieks?

Tikko iegādāts lietots auto. Jānomaina eļļu. Pēc instrukcijas paredzēta 5W–20 sintētika. Varbūt tur tāda jau ir iekšā, bet varbūt iepriekšējais saimnieks ielējis kaut ko citu? Dārgi? Nekas jau nenotiks amerikāņu motoram – ieliesim lētāku – minerālīti... Jeb arī sintētiku bez mazgāšanas nepadomājot, ka varbūt iepriekšējais saimnieks arī ir grēkojis ar lētāku eļļu. Un paredzētās maiņas pēc 5000 km vietā nobrauksim 10 tūkstošus. Rezultātā motora iekšpusē izveidosies nenosakāma sastāva maisījums, kas ātri vien aizdrīvēs visus eļļošanas kanālus un sekos vizīte uz servisu – "man tur kaut kas klab..." Te vēl jāpiebilst, ka sadales vārpstu pievadķēdes spriegotājs arī ir hidraulisks un eļļas spiediena samazināšanās var novest pie pavisam nepatīkamām sekām.

Kā motoru nokauj "meistars-spečuks"?

Pie tās pašas eļļas maiņas! Te nu Chrysler ir sevšķi izcēlies. Tērauda skrūve alumīnija karterī! Parasti to pievelk no visa spēka. Ja tiešām maina eļļu ik pēc 5000 km varbūt, bet fizikas likumi dara savu – ja nobrauc gandrīz dubultu normu, tad gadās, ka atskrūvējot korķi, uz tā paliek puse no vītnes... Bieži vien atpakaļ tiek ieskrūvēta tā pati skrūve uzsmērējot hermētiķi. Karstums un vibrācija dara savu – skrūve paliek vaļīgāka, eļļa sulo, skrūve izkrīt..."man tur kaut kas klab...".

Ātrumkārbas stiprinājumi pie motora arī ir nereti vainīgi pie eļļas noplūdes. Ja tika veikts kārbas remonts, tad reti kurš atslēdznieks paņems dinamometrisko atslēgu un pievilks skrūves kā pienākas. Parastais variants – no visa spēka. Rezultātā norautas vītnes alumīnija blokā un mikroplaisas blakus vītnei. Eļļa lēnām sulo..."man tur kaut kas klab...".

Kā atsevišķu gadījumu var minēt eļļas spiediena lampiņas iedegshanos pie tukšgaitas apgriezieniem, vai pie straujas apgriezienu izmaiņas. Parasti pie vainas ir eļļas spiediena devējs (ESD), kura raksturīgākais defekts ir iekšējās membrānas plīsums, kā rezultātā eļļa nokļūst uz kontaktiem un tālāk lēnā garā gar vadiem uz zemes. Sākumā to pamanīt ir grūti, jo piekļūt ESD var tikai, ja auto ir uz pacēlāja vai bedres un uz ESD kontaktiem ir gumijas aizsargs, kuru noņemot dažkārt var dabūt uz rokām pamatīgu porciju motoreļļas. Nepievēršot šim faktoram vērību atkal notiek parastais process – eļļa tek, līmenis krītas, motoram eļļas bads..."man tur kaut kas klab...". Starp citu, kritisks līmenis šim motoram iestājas jau ja pietrūkst 1 l eļļas!!!

Visā visumā motors ir ļoti labs un kalpo ilgi, tikai viņš necieš nevērīgu attieksmi un "pofigismu". Savlaicīga apkope un visu prasību izpilde remontu laikā nodrošinās motoram ilgu mūžu un baudu no braukšanas ar auto.

Share this post


Link to post
Share on other sites
OGI

So dzincha esmu jau lasijis, vēlētos vēl kādu info.Ar cieņu, OGI

Share this post


Link to post
Share on other sites
dzinchs

Rakstu par kopēju,tīri no sava viedokļa:

Ellu maiņu ik pēc 5000 km,izmantoju tikai sintetiku.

Ellosanas kanāli ir ļoti mazi,tāpēc jāseko līdz eļļas maiņām,un mainīt laicīgi.Arī līmenim jāseko līdzi.

Pats braucu jau hmm 4 gadu,un tpu tpu tpu probelmu nav.

Protams ir konstrukcija dīvaina,ūdens sukni arī uzladet un mainīt tad kad tas jādara.

Bet mans ieteikums,ja ir iespēja ņem 3.5 tas ir jaudigaks un man vismaz liekas ka ar 2.7 LHS sērijai ir par maz.Un benzīna patēriņš atšķiras ...viens litrs.

Visslabak ja ko konkrētu gribi zināt,zvani man 29966121,kaut ko jau pa šiem gadiem zinu:)

Baigais slinkums gari drukāt,bet ko runā par šo motoru,tas gan ir blefs,to es Tev varu apgalvot 100%

Vienkārši.šis motors prasa bik vairāk uzmanibas....nu piem ka blonda caca :)

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
OGI

Dzincha ja tu pateiktu kur varētu nopirtk piemeram 300 M ar 3.5 litru motoru, bez ss.lv, tad butu vispar ekselenti

Share this post


Link to post
Share on other sites
dzinchs

Bet pirms pirksanas reali parbaudi servisa...silti ieteiktu!

Hmm...to gan es Tev diemzheel nevaru pateikt:/

Protams ja baigi gribas,vari ņemt 2.7,bet j iespēja tad 3.5 .

Ss.lv nekā prātīga nav,kautgan kautkad bija vismaz pec bildem un apraksta tiri oki,nezinu ka dzive izskatās:D

Aaaa un jaa,visslabak ņemt to kas ražots Kanādā:)

Pamekle man liekas ieks vacijas..automobile.de vai ka tur bija

..

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
OGI

Problēma ka pie mums nav ko izvēlēties, ja runājam par auto, bet paldies par info.

Share this post


Link to post
Share on other sites
dzinchs

Kautgan Rīgā jau pilns ar siem 300

Bet nu nav par ko:)

Ņem par labu:)

Share this post


Link to post
Share on other sites
OGI

Aizmirsu tev paprasit kādu motora eļla sintētiku tu lieto MARKA.

Share this post


Link to post
Share on other sites
dzinchs

Oij marka katru reizi cita:DD

Bet tagad divas pēdējās lietoju ja nemaldos eurooil ,tur tā viskozitate vai kā tas saucas ir tada kada tiesi paredzēta tam motoritim

5w30

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Similar Content

    • Monstrs
      By Monstrs
      Paldies, pagaidām izpūtējs nav tik aktuāls kā citas lietas.
      Par cik nerādīja temperatūru uz paneļa, nolēmu nomainīt temperatūras devēju, mainot sanāca diezgan labi apšļakstīt motortelpu, jo econolainam stipri grūti tikt klāt pie tā sensora. Cik tiku klāt apslaucīju visas vietas. pozitīvi tas, ka tiešām sensors bij pie vainas un temperatūru šobrīd redzu, kas ir ļoti labi. Problēma tāda, ka šodien piestartējot busu ilgāk negribēja lekt un kad pieleca bija novērojams misfire, brīžam itkā kāds stobrs nelec. Biju arī dažus sveču vadus paraustījis, domāju tie pie vainas, itkā pārgāju, visiem kontakts ir. Tagad jau lec diezgan labi, bet ta misfire parādās tikai tad kad vairāk uzgāzē. pārgāju vēl sveču vadiem, piestartēju, itkā labāk, kad uzgāze uz vietas, nekas. Kad ieliek ātrumā un straujāk uzgāzē, tad atkal parādās, uz kalna vispār liekas nomirs tūlīt, jāmeklē pareizais gāzes pedāļa leņķis lai kautcik ietu uz priekšu. Šodien vairāk nebija laika ņemties. Var kāds padalīties ar viedokļiem ? Varbūt ticis antifrizs kautkur un tagad dēļ tā problēmas ? Mans minējums ka sadalītājam kautkur tas mitrums ticis klāt. Var kāds ko ieteikt ?
      Kritiskākajā vietā izpūtējs aizmetināts, par to galva stipri nesāp.
    • Āris Seisums
      By Āris Seisums
      Starp vairākiem Chrysler modeļu (Intrepid SE, Concorde LX, 300M 2.7) lietotājiem ir izveidojies viedoklis, ka 2.7 litru motors ir vissneveiksmīgākais. Kas tik nav dzirdēts – "vārgulis", "neremontējams", "galīgs hemor..." un vēl daudz kas cits. Taču neviens nepadomā, ka īstenībā arī motors prasa uzmanīgu attieksmi pret sevi un necieš nemākulīgu un rupju attieksmi. Nav iespējams uzzināt kāda attieksme pret auto ir bijusi iepriekšējam īpašniekam, tādēļ jo sevišķi ir jāpadomā, ko liesim un ko skrūvēsim motorā paši.

      2.7 litru motors ir V-veida 6 cilindru agregāts ar alumīnija bloku un galvām ar 24 vārstiem, diezgan neveiksmīgu eļļas kartera konstrukciju un jūtīgs pret zemu eļļas līmeni. Ne velti tika pieminēts motora karteris – diezgan zems novietojums uz šasijas mūsu "bezceļu" apstākļos un diezgan maza eļļas ietilpība.

      Taču lielāko ļaunumu (un dažkārt arī vienīgo) motoram nodara:
      Īpašnieks. Meistars "spečuks". Kā motoru "nokauj" tā īpašnieks?

      Tikko iegādāts lietots auto. Jānomaina eļļu. Pēc instrukcijas paredzēta 5W–20 sintētika. Varbūt tur tāda jau ir iekšā, bet varbūt iepriekšējais saimnieks ielējis kaut ko citu? Dārgi? Nekas jau nenotiks amerikāņu motoram – ieliesim lētāku – minerālīti... Jeb arī sintētiku bez mazgāšanas nepadomājot, ka varbūt iepriekšējais saimnieks arī ir grēkojis ar lētāku eļļu. Un paredzētās maiņas pēc 5000 km vietā nobrauksim 10 tūkstošus. Rezultātā motora iekšpusē izveidosies nenosakāma sastāva maisījums, kas ātri vien aizdrīvēs visus eļļošanas kanālus un sekos vizīte uz servisu – "man tur kaut kas klab..." Te vēl jāpiebilst, ka sadales vārpstu pievadķēdes spriegotājs arī ir hidraulisks un eļļas spiediena samazināšanās var novest pie pavisam nepatīkamām sekām.

      Kā motoru nokauj "meistars-spečuks"?

      Pie tās pašas eļļas maiņas! Te nu Chrysler ir sevšķi izcēlies. Tērauda skrūve alumīnija karterī! Parasti to pievelk no visa spēka. Ja tiešām maina eļļu ik pēc 5000 km varbūt, bet fizikas likumi dara savu – ja nobrauc gandrīz dubultu normu, tad gadās, ka atskrūvējot korķi, uz tā paliek puse no vītnes... Bieži vien atpakaļ tiek ieskrūvēta tā pati skrūve uzsmērējot hermētiķi. Karstums un vibrācija dara savu – skrūve paliek vaļīgāka, eļļa sulo, skrūve izkrīt..."man tur kaut kas klab...".

      Ātrumkārbas stiprinājumi pie motora arī ir nereti vainīgi pie eļļas noplūdes. Ja tika veikts kārbas remonts, tad reti kurš atslēdznieks paņems dinamometrisko atslēgu un pievilks skrūves kā pienākas. Parastais variants – no visa spēka. Rezultātā norautas vītnes alumīnija blokā un mikroplaisas blakus vītnei. Eļļa lēnām sulo..."man tur kaut kas klab...".

      Kā atsevišķu gadījumu var minēt eļļas spiediena lampiņas iedegshanos pie tukšgaitas apgriezieniem, vai pie straujas apgriezienu izmaiņas. Parasti pie vainas ir eļļas spiediena devējs (ESD), kura raksturīgākais defekts ir iekšējās membrānas plīsums, kā rezultātā eļļa nokļūst uz kontaktiem un tālāk lēnā garā gar vadiem uz zemes. Sākumā to pamanīt ir grūti, jo piekļūt ESD var tikai, ja auto ir uz pacēlāja vai bedres un uz ESD kontaktiem ir gumijas aizsargs, kuru noņemot dažkārt var dabūt uz rokām pamatīgu porciju motoreļļas. Nepievēršot šim faktoram vērību atkal notiek parastais process – eļļa tek, līmenis krītas, motoram eļļas bads..."man tur kaut kas klab...". Starp citu, kritisks līmenis šim motoram iestājas jau ja pietrūkst 1 l eļļas!!!

      Visā visumā motors ir ļoti labs un kalpo ilgi, tikai viņš necieš nevērīgu attieksmi un "pofigismu". Savlaicīga apkope un visu prasību izpilde remontu laikā nodrošinās motoram ilgu mūžu un baudu no braukšanas ar auto.
       

      Skatīt pilnu raksts
    • V8
      By V8
      Starp vairākiem Chrysler modeļu (Intrepid SE, Concorde LX, 300M 2.7) lietotājiem ir izveidojies viedoklis, ka 2.7 litru motors ir vissneveiksmīgākais. Kas tik nav dzirdēts – "vārgulis", "neremontējams", "galīgs hemor..." un vēl daudz kas cits. Taču neviens nepadomā, ka īstenībā arī motors prasa uzmanīgu attieksmi pret sevi un necieš nemākulīgu un rupju attieksmi. Nav iespējams uzzināt kāda attieksme pret auto ir bijusi iepriekšējam īpašniekam, tādēļ jo sevišķi ir jāpadomā, ko liesim un ko skrūvēsim motorā paši.

      2.7 litru motors ir V-veida 6 cilindru agregāts ar alumīnija bloku un galvām ar 24 vārstiem, diezgan neveiksmīgu eļļas kartera konstrukciju un jūtīgs pret zemu eļļas līmeni. Ne velti tika pieminēts motora karteris – diezgan zems novietojums uz šasijas mūsu "bezceļu" apstākļos un diezgan maza eļļas ietilpība.

      Taču lielāko ļaunumu (un dažkārt arī vienīgo) motoram nodara:
      Īpašnieks. Meistars "spečuks". Kā motoru "nokauj" tā īpašnieks?

      Tikko iegādāts lietots auto. Jānomaina eļļu. Pēc instrukcijas paredzēta 5W–20 sintētika. Varbūt tur tāda jau ir iekšā, bet varbūt iepriekšējais saimnieks ielējis kaut ko citu? Dārgi? Nekas jau nenotiks amerikāņu motoram – ieliesim lētāku – minerālīti... Jeb arī sintētiku bez mazgāšanas nepadomājot, ka varbūt iepriekšējais saimnieks arī ir grēkojis ar lētāku eļļu. Un paredzētās maiņas pēc 5000 km vietā nobrauksim 10 tūkstošus. Rezultātā motora iekšpusē izveidosies nenosakāma sastāva maisījums, kas ātri vien aizdrīvēs visus eļļošanas kanālus un sekos vizīte uz servisu – "man tur kaut kas klab..." Te vēl jāpiebilst, ka sadales vārpstu pievadķēdes spriegotājs arī ir hidraulisks un eļļas spiediena samazināšanās var novest pie pavisam nepatīkamām sekām.

      Kā motoru nokauj "meistars-spečuks"?

      Pie tās pašas eļļas maiņas! Te nu Chrysler ir sevšķi izcēlies. Tērauda skrūve alumīnija karterī! Parasti to pievelk no visa spēka. Ja tiešām maina eļļu ik pēc 5000 km varbūt, bet fizikas likumi dara savu – ja nobrauc gandrīz dubultu normu, tad gadās, ka atskrūvējot korķi, uz tā paliek puse no vītnes... Bieži vien atpakaļ tiek ieskrūvēta tā pati skrūve uzsmērējot hermētiķi. Karstums un vibrācija dara savu – skrūve paliek vaļīgāka, eļļa sulo, skrūve izkrīt..."man tur kaut kas klab...".

      Ātrumkārbas stiprinājumi pie motora arī ir nereti vainīgi pie eļļas noplūdes. Ja tika veikts kārbas remonts, tad reti kurš atslēdznieks paņems dinamometrisko atslēgu un pievilks skrūves kā pienākas. Parastais variants – no visa spēka. Rezultātā norautas vītnes alumīnija blokā un mikroplaisas blakus vītnei. Eļļa lēnām sulo..."man tur kaut kas klab...".

      Kā atsevišķu gadījumu var minēt eļļas spiediena lampiņas iedegshanos pie tukšgaitas apgriezieniem, vai pie straujas apgriezienu izmaiņas. Parasti pie vainas ir eļļas spiediena devējs (ESD), kura raksturīgākais defekts ir iekšējās membrānas plīsums, kā rezultātā eļļa nokļūst uz kontaktiem un tālāk lēnā garā gar vadiem uz zemes. Sākumā to pamanīt ir grūti, jo piekļūt ESD var tikai, ja auto ir uz pacēlāja vai bedres un uz ESD kontaktiem ir gumijas aizsargs, kuru noņemot dažkārt var dabūt uz rokām pamatīgu porciju motoreļļas. Nepievēršot šim faktoram vērību atkal notiek parastais process – eļļa tek, līmenis krītas, motoram eļļas bads..."man tur kaut kas klab...". Starp citu, kritisks līmenis šim motoram iestājas jau ja pietrūkst 1 l eļļas!!!

      Visā visumā motors ir ļoti labs un kalpo ilgi, tikai viņš necieš nevērīgu attieksmi un "pofigismu". Savlaicīga apkope un visu prasību izpilde remontu laikā nodrošinās motoram ilgu mūžu un baudu no braukšanas ar auto.
       
×
×
  • Create New...