Jump to content

300M dzesēšanas šķidrums


Kuto
 Dalīties

Ieteiktās ziņas

Kautkur sūcas ārā dzesēšanas šķidrums, pirms jaukšu priekšu nost un saktīšos, varbūt ir zināmi kādi vājie mezgli gkur tas parasti notiek? Peļķe veidojas kaut kur zem priekšējā riteņa šofera pusē, bet nu as šķidrums var jau tecēt līdz turienei gar kaut ko. Reizēm paliela peļķe pa 3 stundām reizēm nekā nav nostāvot visu nakti. Iespējams ūdens sūknis? Kādā pozīcijā apstājās - no tā atkarīgs vai tek vai nē? Ā un vēl dzesēšanas škidruma izplešanās trauks kaut kāds jocīgi liels bet vienmēr tukš :o

Paldies par sapratni ja jautājumi ir glupi :D

  • Upvote 1
Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

man bija interesants piedzīvojums ar šķidruma zuššanu LHSam. Nevarēju nekādīgi atrast labu laiku, kur zūd. Beigās izrādījās, ka gar blīvgredzenu metāla trubiņai, kas priekšpusē ar kājām gaisā iznāk no ieplūdes kolektora un pa apakšu kolektoram iet uz aizmuguri, kur jau savukārt nāk klāt pečkas šlangs. Šķidrums krājās starp labo un kreiso cilindru blokiem tādā kā v veida tilpnē- šad tad paspēja no motora temperatūras iztvaikot, ka netek nekur zemē, šad tad pēkšņi apakšā peļķe... kaut kā tā. Protams to vietu bez jaukšanas nevar redzēt, bet sačamdīt ar pirkstu no priekšpuses izdevās

Lai gan, ja peļķe pie kreisā rata, tad visdrīzāk bačoks vai šlangi pie bačoka..

Labots , laboja kekss
  • Upvote 1
Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

  • Pēc 1 mēneša...

Līdzīga bēda, 300M 2.7. 2001.g., bet nevis sūcas, bet tek ar tecēšanu!!! Vajadzīgs padoms, kur, ko meklēt.

Fabula: Ejot kikdaunā uz apdzīšanu ieraudzīju, ka aiz muguras šoseja paliek balta no iztvaikojuša dzesēšanas šķidruma.. Izspieda visu antifrīzu:( Garažā visu pētot, redzu, ka trubas it kā veselas, taču slapja motora augša labajā pusē no trejgabala pie ieplūdes kolektora, līdz izplešanās traukam. Apakšā arī attiecīgi viss slapjš, taču vadītāja puse vairāk. Visu noslaucīju salēju dzesēšanas šķidrumu, un uz 15 sek piestartēju...Apakšā ar spēcīgu strūklu spiež vietā kur stiprinās kārba pie motora gan caur tur esošo drenāžu, gan skrūvju vietās:( 

Jautājums, ar ko sākt?

Ņemt nost kārbu, un skatīties vai tur nav izrūsējušas kādas žagluškas",  vai tomēr tas ir ūdenssūknis un ārdīt nost priekšu?

Ja tas ir sūknis, tad pie 210 tkst km, laikam ir vērts iespringt arī uz ķēdes un eļļas sūkņa maiņu? Līdz ar to vēl viens jautājums, kur labāk šo komplektu iegādāt? 

VIN 1C3AEB6U31H710805

  • Upvote 1
Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

Pievienoties diskusijai

Varat izveidot ierakstu tagad un reģistrēties vēlāk. Ja Jums ir profils šajā vietnē, piesakieties, lai atstātu ierakstu no sava profila.
Piezīme: Lai ieraksts būtu redzams, tam būs nepieciešams moderātora apstiprinājums.

Viesis
Rakstīt atbildi...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Tavs iepriekš rakstītais teksts ir atjaunots.   Dzēst saturu

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Dalīties

×
×
  • Pievienot...