Jump to content

Check Engine+brīvgaitas apgriezieni (Chevy van)


sersfilimons
 Dalīties

Ieteiktās ziņas

Deg dzeltenais brīdinājums+nevienmērīgi brīvgaitas apgriezieni motoram,darbojas brītiņu un tad noslāpst.

Lec normāli,bez liekas aizķeršanās.Kas varētu būt pie vainas?

Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

Tikko izgāju tam cauri. Pārbaudi droseles stāvokļa devēju (TPS - Throttle Position Sensor), Gaisa daudzuma sensors (MAP sensor), Temperatūras devējs ieplūdes kolektorā pie termostata (tas dod signālu kompim) (Otrs ir kreisajā galvā, bet tas tik dod signālu paneļa dačikam) un visbeidzot lambda (Oxygen sensor). Man gan pārlēja, neslāpa, bet pirms tam arī sprauslas pārjaucu savam TBI.

Nevajadzētu aizmirst arī par degvielas sistēmas pareizu darbību - spiediens, degvielas daudzums un protams aizdedzes sistēma. :)

  • Upvote 1
Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

Es ieteiktu sakt ar problem kodu nolasisanu no masinas kompja, tas varetu dot pirmas norades uz lietam, kam ir problemas.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Atdevu busu servisā,taču šie nevar atrast vajadzīgo skeneri atbilstoši gadam(1989.).Zvanīju šodien,šie turpina meklēt.Pamata problēma ir tāda,ka auksts pielec,bet uzsilis-nē.Jāgaida,kamēr pilnībā atdziest,tad var piešķilt no jauna.

Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

Manam Astro (nav gan Van, bet tomēr Chevy) simptomi bija līdzīgi un problēmas bija vairākas, bet visu pirms ķēdītes augšā bija vakuuma šļauciņas. 1 "maziņš" caurumiņš ~0.3 mm lielumā padarīja uzsilušu mašīnu par knapi braucamu. Nomainīju šļauciņu un tagad var braukt un nelec ne kļūdas par MAP, ne lambu. Bet te vēl varētu būt problēma arī ar vēl ko citu, jo noslāpis bij tikai dažas reizes.

  • Upvote 1
Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

Skaidrs. 89 gada masinas pasdiagnostikas info ari varetu but diezgan pasvaks. :(

Arzemju forumos esi meginajis mest jautajumu ieksa?

Rokos pa internetu,kad ir laiks.Ir man pašam šādas un tādas idejas,taču lai vispirms servisā palauza galvas,pēc tam es pats ;)

Manam Astro (nav gan Van, bet tomēr Chevy) simptomi bija līdzīgi un problēmas bija vairākas, bet visu pirms ķēdītes augšā bija vakuuma šļauciņas. 1 "maziņš" caurumiņš ~0.3 mm lielumā padarīja uzsilušu mašīnu par knapi braucamu. Nomainīju šļauciņu un tagad var braukt un nelec ne kļūdas par MAP, ne lambu. Bet te vēl varētu būt problēma arī ar vēl ko citu, jo noslāpis bij tikai dažas reizes.

Hmm,vakuums...vispār jau kaut kas šņāc arī,kad uzgāzē,un izklausās tieši tā,kā Tu saki,velk gaisu iekšā pašā virspusē,ļoti tuvu šofera pusei(motora vāks bija nost),itka pa kādu mazu caurumiņu. :wacko:

  • Upvote 1
Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

Diagnostikas štekerī savieno A un B kontaktus.

3x pēc kārtas nomirgos kods 12, iedegoties Check engine 1x un 2x, tādā veidā paziņojot, ka diagnostika ir sākusies. Tālāk pēc mirgošanas skaita nolasās kļūdas, kuras arī mirgo 3x. Tālāk jau jāpielieto praktiskas zināšanas dačiku testēšanā.

  • Upvote 1
Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

  • Pēc 1 gada...

Varbūt,ka kāds zina Chevy Van G20 atpakaļgaitas gaismu ieslēgšanās mehānismu?Vai gaismas ieslēdz kāds slēdzītis stūres mehānismā,pie ātrumkloķa vai arī kaut kur pie kārbas?Paldies! :)

Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

  • Pēc 1 mēneša...

Serfilimon, ja ir tā, ka pasilstot vairs nevar pielaist, bet jāpagaida kad atdziest, tad visi simptomi kopā liek domāt par kādu beigtu degvielas smidzinātaju.

Kāds no tiem nestrādā jau šakumā pielaižot - tāpēc nestabila tukšgaita, bet mazliet pasilstot pretestība nokrītas zem normas un ECU atsledz visus smidzinātajus (lai sevi pasargātu) - tapec vairs nevar pielaist. 

 

Parbaudi pretestību visiem - jābūt virs 8 Ohm.

Pēc tam pārbaudi uzsilušam kad vairs nelec - ja kādam pretestība stipri zem 8 - maini nost.

Ja 89 gads, tad liela varbūtība ka stāv Multec/Rochester smidzinātaji, kuriem ir raksturīgi beigties no mūsdienās bendzīna esošā spirta (konstruktīva īpatnība).

  • Upvote 1
Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

  • Pēc 2 mēnešiem...

Serfilimon, ja ir tā, ka pasilstot vairs nevar pielaist, bet jāpagaida kad atdziest, tad visi simptomi kopā liek domāt par kādu beigtu degvielas smidzinātaju.

Kāds no tiem nestrādā jau šakumā pielaižot - tāpēc nestabila tukšgaita, bet mazliet pasilstot pretestība nokrītas zem normas un ECU atsledz visus smidzinātajus (lai sevi pasargātu) - tapec vairs nevar pielaist. 

 

Parbaudi pretestību visiem - jābūt virs 8 Ohm.

Pēc tam pārbaudi uzsilušam kad vairs nelec - ja kādam pretestība stipri zem 8 - maini nost.

Ja 89 gads, tad liela varbūtība ka stāv Multec/Rochester smidzinātaji, kuriem ir raksturīgi beigties no mūsdienās bendzīna esošā spirta (konstruktīva īpatnība).

Bija beigts temperatūras devējs(tas,kurš pie termostata).Nomainīju,pazuda kļūda un viss notika.;)

  • Upvote 1
Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

  • Pēc 2 nedēļām...

Tu domā lietotu vai jaunu?

Skaties ssā, tur bez jau zināmajiem kosmonautiem ir daži normāli ļaudis. Tie gan tirgo nevajadzīgo, nevis šrotņiki, kam pilns ar "ideālām" detaļām.

Būs labi ar lietotu,manējais tāds izrūsējis,atgāzes jāatkārto dēļ tā.Jocīgi-pirms dzinu oktobrī no Zviedrijas,tur arī TA vajadzēja,tur man ielika 2nieku par stūres pirkstu,ne vārda par izpūtēju neteica.Latvijā ielika 7 2niekus,tiesa,5 no tiem ir izlabojami,neatejot no kases...Karteris pil sānā(jāmetina) un izpūtējs jānomaina,viss,kas uz aizmuguri no katalizatora.

Taču,lai nopirktu jaunas detaļas,Latvijā ir kādi labi autoveikali?Atceros vienu pie Eizenšteina ielas un vēl bija netālu no centra Rīgā,blakus dzelzceļam.Es joprojām reti esmu Latvijā,parasti nav daudz laika noņemties ar remontiem,uz vasaru gribas pavizināties pa Vidzemi,pēcāk redzēs,kā būs,varbūt sarūsēs kā tas vecais.Mans čoms palika švaks,vairs nevar to uzpasēt.Kur tu pats dzīvo?

Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

Starp citu atcerējos, man tak palika izpūtēja pēdējā daļa no savējā, jo uztaisīju pa sānu ārā. Tik kāds Tev diametrs vajadzīgs? Man ir lielais ap 76mm.

Detaļas tagad daudzi tirgo, bet es izmantoju pārbaudītas un zināmas vērtības. Auto Pluss, Atlas motors un Detaļas amerikāņiem (Imants, bija Tallinas 60, tagad Brīvības 401 vai 403). Sen neko neesmu pircis.

Tagad dzīvoju Katlakalnā, netālu no Dienvidu tilta, a kas?

Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

Starp citu atcerējos, man tak palika izpūtēja pēdējā daļa no savējā, jo uztaisīju pa sānu ārā. Tik kāds Tev diametrs vajadzīgs? Man ir lielais ap 76mm.

Detaļas tagad daudzi tirgo, bet es izmantoju pārbaudītas un zināmas vērtības. Auto Pluss, Atlas motors un Detaļas amerikāņiem (Imants, bija Tallinas 60, tagad Brīvības 401 vai 403). Sen neko neesmu pircis.

Tagad dzīvoju Katlakalnā, netālu no Dienvidu tilta, a kas?

Nezinu tieši,cik diametrā,taču čoms tikko,"pa telefonu nomērīja",teica,ka apm 65-70 mm.Baigi iesnidzis,bet šis galīgi stīvs,tāpēc pateica aptuveni.Mošk pagaidām neatdod savu trubu,es martā atskriešu,un tad jau sarunāsim.Es dzīvoju pie jaunās bibliotēkas,nav tālu no tevis.Mašīna gan nav Rīgā,stāv pie čoma Svētciemā,man Rīgā nav,pie kā droši atstāt,pārsvarā jau vietas trūkums.

Labots , laboja sersfilimons
  • Upvote 1
Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

  • The title was changed to Check Engine+brīvgaitas apgriezieni (Chevy van)

Pievienoties diskusijai

Varat izveidot ierakstu tagad un reģistrēties vēlāk. Ja Jums ir profils šajā vietnē, piesakieties, lai atstātu ierakstu no sava profila.
Piezīme: Lai ieraksts būtu redzams, tam būs nepieciešams moderātora apstiprinājums.

Viesis
Rakstīt atbildi...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Tavs iepriekš rakstītais teksts ir atjaunots.   Dzēst saturu

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Dalīties

×
×
  • Pievienot...