Jump to content

Ziemā nāk, auksti paliek brrr......


spiekis
 Dalīties

Ieteiktās ziņas

Visu vasaru cīnījos ar Dodge Ram 2500'95 3.9L busa motora pārkaršanu un tecēšanu. Cīņu uzvarēju! tagad ziema nāk un velns, vairs nekas nekarst, bet nu jau ir vēsi. Nu tāds remdens, ok, reizēm pat visnotaļ silts gaiss nāk uz logu, bet kā nomet mierā pie sarkanās gaismas, tā burtiski tūliņ pat sajūti gaisa plūsmas temperatūras izmaiņas uz leju.....

 

Dzinēja temperatūras rādītājs uzsilstot paceļas vienu iedaļu pirms vidus un tā arī turās, nekrīt un nekāpj. Iekšā silti nav. Vecis, kas krāmējās ar dzinēju teica, ka vaina noteikti tajā, ka kondiškas radiators nav virsū (tur kaut ko taisīja vēl), uzliku radiatoru (tas kā miesassargs ar savu ķermeni aizsedz lielo radiatoru), bišku siltāk palika, bet tāpat ne izcili.

 

Paliekot drēgnākam laikam sabāzu kartonu radiatoram priekšā - nu labāk ir, bet no komforta tomēr tālu. Tagad temperatūras rādītāja stabiņš uzkāpj jau līdz vidum, bet radiatora laukumam kādas 2/3 ir nosegtas ar kartonu, kaut ko vēl vairāk aizklat tā kā nedaudz bail.

 

Remontētājs spriež, ka hidromufta vai kā viņu tur pareizi sauc ir izbeigusies un griežas ventilators visu laiku, tāpēc par daudz motoru dzesē. Nu fig viņu zin.

 

Remonta laikā motoram visu ko darīja, tai skaitā arī termostatu mainīja, bet man kaut kā tieši uz to termostatu gribas ar pirkstu rādīt. Moš kaut kādu nepareizu uzlika?

 

Ja nu kādam idejas, dalieties, lūdzu! Citādi es sāku domāt nopirkt strāvas pārveidotāju un gaisa sildītāju ielikt vāģī, lai nagi nesalst un caur logiem ko var redzēt. Ir idejas par citām autonomām sildierīcēm?

 

ps

man vēl tāda šaizīte, ka viss siltais/remdenais gaiss iet tikai uz priekšējo logu, bet panelī spied kādas pogas gribi gaisa plūsmas virziens nemainās un uz salonu neko daudz no gaisa dabūt nevar. man pašam šķiet tas tīrī tehniskas dabas jautājums, jāskrūvē panelis vaļā un jāraugās kas kur ir nost vai ciet, bet ja arī šajā jomā kāda pieredze ir, labprāt uzklausīšu.

 

Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

Vispirms jāskatās vai pareizi visas šļaukas saliktas(turpgaita uz pečku un atpakaļgaita), tad temostats. Bieži gadās brāķi. Attiecībā uz pūšanas virzieniem, tad pie vainas var būt, ka nav uzlikta kāda vakuumšļauka, jo visas pūšanas virzienu maiņas notiek ar vakuumu un ja tā nav, tad defaultā pūš tikai uz logu. Maz ticams, ka nobrucis pogu bloks.

Ja temperatūru rādītu pareizi, tad būtu jāvaino pečkas radiators, bet šoreiz liekas, ka ne. Termomufta var čakarēt prātu, bet pie laba termostata tam nebūtu lielas nozīmes. 

  • Upvote 1
Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

  • Pēc 3 nedēļām...

Ja nu kádam interese, tad V8 attieciibaa uz pusanas virzieniem bija taisniba un viena vakuumshlauka patiesi nebija uzlikta, savukart otra nebija hermetiska. Siltums bija pazudis peckas radiatoraa, kas nebija iztiirijies lielajaa dzeseshanas sistemas tirishanas reizee un gazot sistemaa uudeni ar spiedienu tur iznaaca taads suudu korkjis, kas laava salonaa sasildiities.

 

Pie reizes gribu paslaveet KIA servisu Valmieraa, kuri man sito visu atklaaja un salaboja, ieprieks gan rekomendeejot iedot pa galvu "meistaram", kursh bija ticis pie auto pirms siem :)

 

Labs, kas labi beidzas!

  • Upvote 2
Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

Pievienoties diskusijai

Varat izveidot ierakstu tagad un reģistrēties vēlāk. Ja Jums ir profils šajā vietnē, piesakieties, lai atstātu ierakstu no sava profila.
Piezīme: Lai ieraksts būtu redzams, tam būs nepieciešams moderātora apstiprinājums.

Viesis
Rakstīt atbildi...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Tavs iepriekš rakstītais teksts ir atjaunots.   Dzēst saturu

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Dalīties

×
×
  • Pievienot...