Jump to content

Voyager 2.5TD radiators


Al
 Dalīties

Ieteiktās ziņas

Sveiki.

Varbūt kāds varētu palīdzēt ar padomu. Šodien gāju apskati savam Grand Voyagerim 2.5TD, 93.g. Viss normāli bet ''gāzējot'' pārgāja pušu radiators, pēdējā ''gāzējienā bijā 2.56, bet ko nu vairs.

1. Vai ir vērts mēģināt lodēt, vai labāk piemeklēt kādu lietotu?

2. Cik būtu normāla cena lietotam, bet labam radiātoram, un kur to labāk meklēt?

3. Laikam sistēmā par lielu spiediens, varētu būt galvas blīve, vai gredzeni, a varbūt vēl kaut kas. Vai kādam ir bijusi darīšana ar šādu situāciju?

4. Vai pietiks vienkārši savest kārtībā radiatoru, vai tomēr nāksies jaukt ārā arī motoru?

5. Cik l dzesēšanas šķidruma vajag šim modelim?

Būšu pateicīgs par kādu informāciju, uz reiz skriet uz servisu negribas.

Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

Ja radiātoru meistars ņemsies taisīt, tad taisi! Uzliec, brauc! Ja sistēmē ir spiediens,tā ir galvas plaisa! Vari braukt,ja šļaukas neplēš pušdu,kamēr saplēsīsi galīgi galvu vai vari remontēt jau tagad! Kā pašam patīk! :)

Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

TUV ir pārapdrošinājis savas darbības SEEZAMā. Cik rezes uz vietas puika gāzēja tavu auto, un cik ilgi? Uz vietas bija jāraksta ieniegums apskates maiņas vecākajam par radušos problēmu. Pēc tam jāvelk kariete uz servi, kas jauc ārā , tasa tāmi, un saskaņo ar SEEZAMU. Lai veicas.

Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

Njāāā'.... ar tām tāmēm vairs nekā.

Pēc tā radiatora plīsuma es nemaz īsti nezināju ko darīt. No vienas puses priecīgs, ka atgāzes normā, bet no otras autiņš jāremontē. Savācu papīrus un autiņu un tas arī viss. Viss daudzmaz normāli, viens pakaļējais ritenis nebremzē kā nākas un radiators pušu, atkārtotai reizēi itkā sīkums.

Nemaz neiedomājos, ka var kādas pretenzijas stādīt, - domāju: autiņš neizturēja, pats vainīgs.

Bet nu tas viss ir par vēlu, kaut gan uz priekšdienām derētu zināt kādas tad īsti ir dīzeļa autovadītāja tiesības pie tehniskās apskates. Ja kāds zin precīzi, varētu skaidrā vienkāršā valodā paskaidrot.

Gāzēja man kādas piecas reizes ~ 4200 apgr. Tagad autiņš mājās ar noņemtu radiatoru, gatavojos lodēt (ir viens paziņa, kas to pieprot).

Man nav nekādas pretenzijas pret dīzeļiem, bet tā ''tehniskā gāzēšana'' ir vienkārši ārprāts. Jau kādu laiku plānoju nomainīt autiņu - domāju gan par dīzeli, gan par benzīnu, gribu stabilu daudzmaz ekonomisku 7+vietīgu mašīnu, man sportam nevajag, priekš tā ir citas mašīnas. Varbūt vajadzēja ātrāk pārdot šito :), bet labi vien ir, negribu, ka kāds domātu, ka es iesmērēju, labi, ka saplīsa man pašam.

Paldies par konsultācijām, kad atgriezīšos Latvijā ķeršos pie labošanas.

Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

īsāk sakot ar to motoru **** ir...labākā gadījumā būs izšauta tikai galvu blīve.

apskatēs parasti ir jāparakstā, ka tu pats atbildi par to, ka tev motors ir kārtībā-ar to jau pats paraksti sev nāves spriedumu. ja tu neparaksties, tad nevari iziet TA...koks ar 2 galiem. Vispār acīmredzot tev motoram jau bija tuvu galam, jo pie 4200 apgr. nekas nevarētu notikt, ja viss būtu kārtībā, jo vairāk kā 3 sec neviens negāzē....mani poašu arī šie testi besī, bet variantu tak nav

* labots by Vigants... lūdzu bez rupjībām

Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

  • Pēc 2 nedēļām...

Paldies par visu iesniegto informaciju, vismaz tagad bus kads priekstats.

Vienigi varbut Jus varetu man nedaudz sikak paskaidrot vai sitam galvas nonemsana ir vienkarsa vai ir kadi knifi (neesmu to darijis, bet laikam naksies), ko parasti maina vai restaure sados gadijumos? Galvas blive protams, laikam gredzeni, ka ir ar forsunkam, vai tas kautka atseviski parbauda, regule vai liek jaunas? Ka var noteikt vai galva ir plisums, jo ne vienmer ar aci varot redzet?

Cik tas man izmaksatu, ja daritu pie zinatajiem, varbut ir kadi ieteikumi? Vieniga problema, lidz Rigai patalu.

Ieprieks pateicos, pec kada laicina bus jakeras klat.

Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

Nost jau pac vari ņemt tik kas kopā liks? Nebūs daudz mehāniķu, kas piekritīs cita jauktu motoru kopā likt...

vajadzēs 4 galvas blīves (domas dalās, bet mani ir pārliecinājuši, ka 4 atsevišķās ir labākas kā viena vesela).

galvas skrūves.

galvas jāslīpē (un visas 4 reizē, nekādā gadījumā atsevišķi)

ja jau galvas nost, tad pieslīpē vārstus, nomaini saļņikus...

forsunkas var notestēt atsevišķi...

galvas skanē (nosaka sīkās plaisas) un remontē šeit:

"Qualimotor Latvia" SIA

Rankas 5a, Rīga, LV-1045

t.7392806

Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

Kur un par cik labaak pirkt galvas bliives un salnikus?

Ja probleema galvaa, kur labaak mekleet ko vietaa?

Vai visas galvas ir vienaadas, vai arii ir kaada atskiriiba?

Kur labaak notesteet forsunkas un cik tas vareetu maksaat?

Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

  • Pēc 1 mēneša...

Nu tā, it kā vajadzētu savilkt galus.

Sakontaktēju Vitautu, ko Loms ieteica, un process iesākās. Tikai izrādījās, ka viņš patreiz dzīvo Ventspilī. Sazvanījis biju, nolēmu iet līdz galam, ar rekomendācijām tomēr :). Radiatoru salodēja paziņa tepat uz vietas. Aizvilkt 130 km nav nemaz tik traki.

Izrādījās vienā galvā kārtīga plaisa, pārējās pašķobītas, daži vārsti bez brīvgājiena. Pats neredzēju, jo mašīnu atstāju un braucu mājās. Meistars teica, ka motors esot bijis labi pārkarsēts un halatna saremontēts. Nemāku teikt, es ar viņu 50 000km nobraucu un nekādu sūdzību. Es mierīgi braucu, varbūt tāpēc tik ilgi izvilka :) . Vienīgais vāka blīvi uzlika veco uz germētiķa (varēja taču uzreiz uzlikt jaunu), nedaudz sulo, pievilku, bet pavisam nepārtrauca, bail pārvilkt. Meistars solīja nomainīt, tad jau redzēs. Samaksāju 235Ls, it ka jau nav nemaz tik traki - galvas blīves, galvu slīpēšana, vārstu slīpēšana utt. Kaut gan braukšana liekas palika švakāka, vārsts (vai vairāki) nedaudz klab, jācer, ka viss iestrādāsies.

Nu tas tā, lai dotais temats nepaliktu karājamies gaisā.

Paldies par padomiem un ieteikumiem.

Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

  • Pēc 2 nedēļām...

Kur labāk regulēt tos vārstus, pats neesmu darījis? Kādu blīvi likt zem vārstu vāka? Vieni saka gumijas, citi tikai korķa, kura tad ir labāka?

Kā ir ar sprauslu pārbaudi un regulēšanu, cik sarežģīti un cik varētu maksāt, un kur? Pie vidējiem apgriezieniem motoram tendence nedaudz raustīties, pirms remonta nekas tāds nebija. Varbūt vēl ir kāds iemesls? Citādi viss liekas normāli.

Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

Kur labāk regulēt tos vārstus, pats neesmu darījis? Kādu blīvi likt zem vārstu vāka? Vieni saka gumijas, citi tikai korķa, kura tad ir labāka?

Kā ir ar sprauslu pārbaudi un regulēšanu, cik sarežģīti un cik varētu maksāt, un kur? Pie vidējiem apgriezieniem motoram tendence nedaudz raustīties, pirms remonta nekas tāds nebija. Varbūt vēl ir kāds iemesls? Citādi viss liekas normāli.

Bliivei nav liela starpiiba - galvenais lai varstu vaki nav saverpti!

Noregulet jau pats arii vari - tikai tas ir jadara pie auksta mottora .

Vienkarakais variants ir griez klokeni , skaties kuri abi varsti abriivojas ( ta buus saspiesanas pakaape cilindraa) un tos regule.

Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

Vai nu šo vai nākamo nedēļu būšu Rīgā, varbūt varat pateikt kur labāk pirkt vārtstu vāka blīvi, un kur labāk pieregulēt vārstus, pašam kaut kā negribas, neesmu nekad to darījis. Cik tas varētu maksāt?

Paldies.

Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

Pievienoties diskusijai

Jūs komentēsiet kā Viesis. Ja Jums ir profils šajā vietnē, piesakieties, lai atstātu ierakstu no sava profila.
Piezīme: Lai ieraksts būtu redzams, tam būs nepieciešams moderātora apstiprinājums.

Viesis
Rakstīt atbildi...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Tavs iepriekš rakstītais teksts ir atjaunots.   Dzēst saturu

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Dalīties

×
×
  • Pievienot...