Jump to content

Muscle cars


deni2s
 Dalīties

Ieteiktās ziņas

Čau visiem!

 

Dažus gadus atpakaļ sāka pastiprināties interese par muscle cars (nejaukt ar pony kāriem), un es jūtu, ka agri vai vēlu tas var novest pie letālā iznākuma - sava muscle car iegādes. Šoreiz gribētos izdarīt otrādāk, nekā iepriekš sanāca - no sākuma visu noskaidrot un izprast un tad nopirkt auto. Pērkot tagadējo auto man paveicās (spontāns lēmums, kad kopš vēlmes nopirkt kādu auto un konkrētā eksemplāra noskatīšanas pagāja 24h, turklāt uz to brīdi nebija nekādu zināšanu par auto uzbūvi, nekādas sajēgas kur auto turēt un kādus ieguldījumus auto prasīs), bet saprotu, ka ar muscle car stāsts varētu būt pavisam savādāks.

 

Tāpēc gribētos noskaidrot, kāda īsti ir reālā situācija ar muscle cars Latvijā (zem muscle car pamatā domāju 1965-1975 gadu kupejas ar vismaz 5L motoru)? Zinu, ka ss.lv atrodas viens El camino, bet vairāk nekas tāds nav manīts. Tāpat vienu brīdi apsvēru domu paņemt restaurēt Camaro 1979.gada (kā hobiju) un tad parunājoties ar daudziem radās iespaids, ka katrs zin vismaz vienu Latvijas pagalmu kurā ir mētājies vecs Camaro, turklāt vesela čupa ir "restaurācijas stadijā".

 

Varbūt varat iekomentēt par zināmajiem muscle car Latvijā - interesētu gan vispārīgā situācija, gan šķūņos esošie auto, kuri netiek pārdoti, gan atrestaurēti, gan tādi, kuriem nepieciešama restaurācija.

 

Cik noprotu Latvijā nav neviena no retajiem SS, RS, R/T, Z28 vai tamlīdzīgām versijām?

 

Kāda situācija ir ar ievešanu no ārzemēm, kāda situācija ar detaļām un CSDD tādiem auto?

 

Vienkārši cenšos izprast kas un kā, jo auto gribās, bet apzinos, ka nopērkot vienu, tajā tiks saguldīts pietiekoši resursu, lai to būtu izdevīgi pārdot tālāk, tāpēc gribās noskatīt tādu, lai pēc tam nav jālaizās ap citiem auto un jākož pirkstos.

Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

Sveicināts!

Nu par Latvijas muskuļauto parku nevar spriest tikai pēc ss.lv sludinājumiem. Pirms nepilna gada Motormuzejā bija izstāde tieši par šo tēmu.

http://www.uscars.lv/gallery/category/5-musclecars-2012/

 

Par Camaro ir pareizi - to ir daudz, bet gatavu un braucošu maz....diemžēl. Lai no līķa uzceltu labu Camaro, uzreiz varu pateikt, ka izmaksas sāksies ar 10t lašukiem tikai detaļās, lai vispār varētu ar to braukt un iziet TA, ā arī varbūt dabūt vēsturisko sertifikātu, ja auto ir uztaisīts kāds bijis tajos gados. Ar to tiek domāts, ka nav nepārdomāti saķūnēts. Ja grib vēl saķūnēt, tad iepriekšminētā summa tāds nieks vien būs...

Pārodot Latvijā kaut ko ir nereāli grūti, jo tirgus ir mazs un pircēju nav. Arī ārzemēs, bet tur viss atkarīgs no cenas un kvalitātes. Nereti gadās, ka ieguldītiā nauda un laiks reālā tirgus cena ir nesavienojami jēdzieni. Eiropa nav Amerika. 

Labāk ir kaut ko nopirkt daudz maz labā stāvoklī un no ticama pārdevēja, jo var iekrist uz cenu un izskatu, bet reāli nebūsi nopircis īstu muskuļauto, bet tā kopiju. Nav jau grūti sakrāsot parastu Mustang par Shelby vai Camaro aplīmēt ar SS emblēmām (El Camino ss.lv sludinājumā ir īsts). To viegli noskaidrot pēc VIN numura. Kā arī restaurācijas izmaksas būs mazākas, ja būs komplektā visi dekoratīvie sīkumi un hromi. Ieskatam var palasīt šo http://www.uscars.lv/l/vesture/automasinas/ka-tapa-mustangs 

 

Ievest un piereģistrēt problēmu nav, jo reģistrācijas izmaksas tik veciem auto ir mazas un nav atkarīgas no motora tilpuma un jaudas. Galvenais, lai tas nav kaut kas nereāli pārbūvēts ar tik daudz izmaiņām, ka tehniskā apskate nespīd ne mūžam -  ir te mums daži tādi piemēri, ka turīgi ļaudis nopirkuši ASV jau pārbūvētus hotrodus un tagad tie der tikai kā mēbele garāžā. 

Citādi nekādu problēmu nav - Ford un Chevrolet ražojumiem detaļas nav dārgas un kulta modeļiem pieejamas biezā slānī. Tikia jāatceras, ka daudzas pozīcijas nebūs pasūtāmas pie vietējiem detaļu tirgotājiem, bet jāpasūta individuāli no ebay vai tieši no ražotājiem, bet tā rī nav problēma, tāpat kā piegāde uz LV, pat ja pārdevējs nesūta tieši uz Eiropu, bet tikai pa ASV.

 

 Ja ir kādi specifiski jautājumi, raksti droši. Ja ir jau kaut kas noskatīts, tad iemet linku un paskatīsimies vai ir vērts. Vari arī zvanīt - 29207337. Tepat uz vietas arī var šo to atrast - ne jau viss ir sludinājumos.

  • Upvote 1
Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

Paldies par atbildi.

 

Uz izstādi motormuzejā gribēju aiziet, bet diemžēl tā arī nesanāca.

 

Par izmaksām apmēram tā arī rēķinos. Pašam ir 97.gada BMW rodsteris, tāpēc redzu, cik maksā detaļas un kādus ieguldījumus tas prasa (turklāt manējais vēl ir ļoti labā stāvoklī un braukts tikai pa vasarām).

 

Par mustangu lasīju, bet mustangs tomēr ir pony car. Par to ka pārdot kaut ko ir nereāli grūti - to sapratu, tāpēc arī saku, ka gribas pirmo muskuļauto nopirkt tādu, lai pēc tam nav jākož pirkstos, ka gribās kādu citu, bet pirmo nav kam nopārdot.

 

Šis 1969 pontiac gto izskatās interesants variants (bet restaurācija nepieciešama) http://autoplius.lv/sludinajumi/pontiac-gto-6-6-l-kupeja-1969-benzins-676457.html . Bet vēl patīk Dodge Charger, Dodge Challenger, Camaro un Chevelle. El Camino kaut kā ne pārāk patīk.

 

Starp citu, vai kāds zin, kam pieder šis Camaro un vai vēl ir dzīvs? Fotografēts 2008. gadā Liepājā. No šīs mašīnas laikam arī sāku novērtēt šādas mašīnas :) http://www.hc.lv/inc/Upload/news_290/Image/liepaja200812.jpg

 

Jebkurā gadījumā būšu priecīgs par jebkuru papildus informāciju par muscle kāriem (arī nebraucošiem) un to īpašniekiem Latvijā.

Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

Nu tas leišu GTO ir vērtīgs eksemplārs. Tur nekas kosmisks nav jāiegulda, izņemot sakarīgu krāsojumu(vēlams autentisku). Varbūt sīkumi pa salonu. Cena adekvāta, bet varētu pakaulēties.

Tie, kas ir te, vai nu nepārdodas, vai klejo pa ss.lv. Nekas izcils atrodams nebūs. Camaro no 78g. un jaunāki kaut kur mētājās, bet tas nav nekas izcils. vajag vai nu vecāku, vei tiešām to GTO.

GTO, ja ir autentisks un labi uztasīts arī maksā http://www.oldride.com/classic_cars/pontiac_gto.html?&sort=yr&vl=-1&offset=40&PG=2

Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

Tajā igauņu lapā īsti nav neviena muscle kāra (varbūt, ja neskaita vienu Chevrolet El Camino SS 1973).

 

Tas GTO izskatās vienīgais daudz maz normālais piedāvājums tuvumā. Esi viņu dzīvē redzējis? Bet, ja neskaita to, ka vēl jāiekrāj naudiņa, tāpat negribētos ķert pirmo, kas pagadās. Laikam jau visizdevīgāk sanāktu atvest no ASV jau atrestaurētu autiņu, nekā šeit nopirkt graustu un tad sūtīt visas detaļas pa vienai no ASV, ne?

 

Tiešām Latvijā nav jaunāku Camaro par 78.gadu? Kkur tepat forumā lasīju, ka Vangažu mācītājam esot viens, laikam 1971., kurš 15 gadus neesot kustināms, bet tas nepārdodas? Tā ir taisnība? Un kādā stāvoklī viņš ir un kāpēc nepārdodas? Varbūt ir vērts tādiem "turēt roku uz pulsa", ja nu kāds pēkšņi pārdomā un izlemj pārdot.

 

Vakar pasērfoju pa youtube, tie '70 un '71 Camaro RS (ar 4 lukturiem) gan ir skaisti... Atgādina jaguāru mazliet. 

  • Upvote 1
Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

Par Vangažu mācītāju var aizmirst - tas ir pazudis tāpat kā viņa Camaro, kurš pat Latvijā nebija reģistrēts...ievests un stāvēja. jaunāku par 78g var dabūt, bet interesantāki ir vecāki, bet to nav. man bija 76g, bet to tagad restaurē. Labāk iekrāj kaut ko un tad ir vērts ko pameklēt ārzemēs.

var paskatīties arī kādas cenas ir Eiropā...vienīgais ieguvums no tā ir, ka nav muita, kas apēd gandrīz 25% no cenas un lētāka piegāde

http://www.american-car-net.com/galleryview.php?ALIAS=E&COL=CARCATEGORYDESC&COLVAL=MUSCLE%20CAR

auto24.de un mobile.de arī var šo to izrakt

Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

Skaidrs. Jā, man ar tā izskatās, ka labāk laikam iekrāt un tad pamazām sākt lūkoties apkārt. Līdz tam laikam varbūt arī labāk sapratīšu, ko īsti es pats vēlos. Citādi reizēm šķiet ka patīk viena mašīna, bet paiet kāds laiciņš, un iepatīkas kāda cita, kāda cita iemesla pēc. Var jau būt, ka pirmais iespaids ir tas būtiskākais, bet ej nu sazini...

 

Rudenī pārdevās 1979 Camaro Berlinetta zila par 2500 Ls (šī -

), pēc bildēm izskatījās vietām izrūsējusi, sākumā baigi gribējās, bet tad palasījos vairāk, ka 1979. gadā viņām bija praktiski visšvakākie motori (5,7 L ar 175 zs), kā arī tas, ka viņā vai nu jāgulda visu laiku iekšā, lai varētu braukt, vai nu kārtīgi jāatrestaurē, bet tad jau izdevīgāk ir uzreiz paņemt ko labāku.

 

 

Tad sanāk, ka Latvijā īsti nav neviena īsta muscle car, izņemot to El camino?

 

Paldies par auto24.de, mobile.de jau zināju.

  • Upvote 1
Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

nu šim motoram jaudas pietiks, kā arī resursa..ne jau jaudā zirgos ir spēks, bet griezes momentā. Nu šis eksemplārs bija paguris visos aspektos un jēga būtu viņu ņemt, ja maksātu 1500-1800 Ls. Visu laiku nav jāgulda, ja vienreiz kārtīgi sataisa. Vai arī kā daži mani klienti dara, kam nav iespēju uzreiz visam atlikt - sataisam tehnisko daļu, lai var ieziet TA, pēc kāda laika vizuālo un tad arī salonu....rezultātā tāpat viss notiek

  • Upvote 1
Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

Jā, apmēram tā arī biju domājis - nopirkt, sataisīt/sametināt uz TA un tad domāt tālāk vai uz smilšu strūklu un pamatīgu restaurāciju, kas būtu milzīgi ieguldījumi, vai vienkārši nobraukt, kas savukārt būtu izmesta nauda. Esmu sapratis arī, ka pēc auto iegādes vajag kādu gadu nogaidīt, papētīt kas un kā, palasīties forumos, papētīt kas notiek ebayā ar detaļām, pirms veikt kādas būtiskas izmaiņas.

 

Par griezes momentu pilnībā piekrītu. Papētīju, ka manu bmw motoru var tūnēt visādi, panākot vairāk zirgspēkus, bet daudzos gadījumos tas tiek panākts uz griezes momenta pie maziem apgriezieniem rēķina. Izlēmu, ka tad nav jēga. Viss prieks taču ir paātrinājumā :) Bet skatos, ka tam Camaro griezes moments ir līdzīgs manam 97.gada bembītim, tā ka neko daudz neesmu zaudējis to nenopērkot :)

Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

  • Pēc 2 nedēļām...

Pievienoties diskusijai

Varat izveidot ierakstu tagad un reģistrēties vēlāk. Ja Jums ir profils šajā vietnē, piesakieties, lai atstātu ierakstu no sava profila.
Piezīme: Lai ieraksts būtu redzams, tam būs nepieciešams moderātora apstiprinājums.

Viesis
Rakstīt atbildi...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Tavs iepriekš rakstītais teksts ir atjaunots.   Dzēst saturu

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Dalīties

×
×
  • Pievienot...