laimis Pievienots 2. augusts, 2005 Dalīties Pievienots 2. augusts, 2005 Sveiki.Tiko nopirku Pontiac Trans Sport SE 3.1 1991.gads, automats, cena 2000 EUR. Manam autiņam ir tāda problēma, kad tiko pielaižu aukstu dzinēju viss strādā kā nākas, pabraukāju kādu laiciņu līdz uzsilst un tad sākas problēmas. Autiņš raustās, kad dod gāzi, ir tāda sajūta, ka nepietiek benzīna, vai puse cilindru vienkārši nestrādātu. Kad piebremzēju robi pārslēdzas uz mazākiem bez problēmām, bet kad jāapstājas pilnīgi auto vienkārši noslāpst. Tas ir kas līdzīgs, kad ar rokas kārbu nospiež bremzes neizspiežot sajūgu. Ielieku P un meiģinu piestartēt, pielec bez problēmām, spiežu bremžu pedāli un grasos likt D, tiko pakustinu ātrumu pārslēgu tā auto atkal noslāpst. Nospiežu bremžu pedāli un turu kādu laiciņu, tad pavelku ātrumu pārslēgu uz sevi, brītiņu patturu un tad lieku D, un auto neslāpst, sāku kustību un spiežot gāzi atkal sākas tā raustīšanās, iespiežu gāzes pedāli kārtīgi grīdā, sākumā raustās, negribīgi atļuj piedot gāzi un tad aiziet, pie lieliem apgriezieniem iet normāli. Tā nu mocijos pirmo dienu. Otraja diena nolemu braukt uz laikiem, pielaidu viss OK. Saku braukt, neraustas viss strādā bez problēmām, apstājos pie sarkanas gaismas un atkal sāku braukt, neslapa, neraustijas, viss bija OK. Pabraucu paris metrus un tad palēnām sākās tā pati raustīšanās, palēnām arvien vairāk un vairāk, nevarēju pat gāzi vairs piedot, raustās un viss. Tād pamanīju ka sākusi strauji celties temperatūra, raditajs struji kapa. Apstajos meža vidū un izslēdzu dzinēju, atvēru motora pārsegu un pamanīju ka uz asvalta pil tosols, izrādijās ka radiātors caus un tosols pazūd pa turieni. Zvanīju draugam, lai brauc pakaļ un velk mani uz māju. Dzinēju nepārkarsēju jo laicīgi pamanīju to ka temperatūra kāpj. Nākamajā dienā, kad gaismā visu var apskatīt devos pētīt kas par problēmu, izrādijās, ka izplešanās trauks ir tukš, bet temperatūras dačiks rāda līdz galam, bet motors taču auksts, nav darbināts visu nakti, nobrīnijos. Ielēju ūdeni izplešanās traukā un iedarbināju dzinēju, viss strādā slēdzas robi un viss notiek. Neesmu vairs meiģinājis braukt lidz motors uzsilst, tagad auto stāv pagalmā un nezinu kur ir tā vaina. Varbūt vaina var būt ar dzesēšanu, jāsataisa kārtīgi dzesēšanas sistēma un viss būs kārtībā, bet lāga pats nezinu kas vēl par vainām. Dzesēšanai jau laikam var liet to pašu tosolu ko lej visiem auto, vai te ir, kas speciāls jālej iekšā. Lūdzu palīdziet man atrisināt šo mistisko problēmu, kas piemeklēja manu auto. Citēt Saite uz ierakstu Padalīties citās vietnēs Vairāk dalīšanās iespēju...
sejejs Rakstīts 2. augusts, 2005 Dalīties Rakstīts 2. augusts, 2005 Ja nav galvas defektu,tad elektrība! Sveces, svečvadi, aizdedzes spoles moš saplaisājušas!Brauc vien uz diagnostiku, Atlas Motors vai Ameira vai Amerikas auto!Iesaku Atlas Motors! Citēt Saite uz ierakstu Padalīties citās vietnēs Vairāk dalīšanās iespēju...
McJanis Rakstīts 2. augusts, 2005 Dalīties Rakstīts 2. augusts, 2005 Es arī iesaku Atlasu! Kad nopirku savējo, pielaidu līdzīgu kļūmīti ar dzesēšanas šķidrumu.... Citēt Saite uz ierakstu Padalīties citās vietnēs Vairāk dalīšanās iespēju...
laimis Rakstīts 2. augusts, 2005 Autors Dalīties Rakstīts 2. augusts, 2005 Ja būtu galvas defekts, tad jau eļļā vajadzētu būt tosolam, bet eļļa ir pilnigi tīra.Ja tiesam izradas galvas defekts, cik tad izmaksās remonts? Sveces man motoram ir nomainītas. Lec tiešām labi no pus apgrieziena var pielaist, nostāvēja garažā veselu gadu, bez rucināšanas, bet kā šķīlām tā ar pirmo reizi pieleca. Kā konstatēt pašu spēkiem, vai tās aizdedzes spoles saplaisājušas un cik viņas izmaksā?McJani - Pastāsti kādas tev radās problēmas un kā izdevās tās novērst cik izmaksāja? Citēt Saite uz ierakstu Padalīties citās vietnēs Vairāk dalīšanās iespēju...
a007 Rakstīts 3. augusts, 2005 Dalīties Rakstīts 3. augusts, 2005 sākumā jānomaina visas sveces un vadi , un jāiztīra štekeri ,nu ta jāvēro tālāk. Citēt Saite uz ierakstu Padalīties citās vietnēs Vairāk dalīšanās iespēju...
V8 Rakstīts 3. augusts, 2005 Dalīties Rakstīts 3. augusts, 2005 1. Pirmā pazīme, ka kārba drīz beigsies, ir robu bloķēšanās kārbas eļļai uzsilstot.2. Pārkarstot motoram pārkarsa arī kārbas eļļa, kuras dzesētājs atrodas lielajā radiatorā. Citēt Saite uz ierakstu Padalīties citās vietnēs Vairāk dalīšanās iespēju...
Gatis Rakstīts 3. augusts, 2005 Dalīties Rakstīts 3. augusts, 2005 Ja Tev autinns ir stavejis veselu gadu - tad nem maini sveces un tiiri visus sstekerus. Vini parasti nosuubee!Parmeri visos strokkos spiedienu . Ne visaam pliisussam galvaam tosols iet ellaa, var buut plaisa starp varstiem , vai arii uz dzeseessanas kanaalu, bet tad radiaatora bus palielinats spiediens. Citēt Saite uz ierakstu Padalīties citās vietnēs Vairāk dalīšanās iespēju...
V8 Rakstīts 3. augusts, 2005 Dalīties Rakstīts 3. augusts, 2005 es savulaik nomocījos ar šitādu modeli, kurš bija nojāt līdz kliņķim - motors pārcepts tā, ka virzuļos un gredzenos pat rievas sadzītas - kapremonts visam motoram izmaksāja 670 Ls. Pēcāk nomira kārba - salipa diski un ar to arī viss beidzās - tagad šis auto atdots Cēsīs Arnijam -vai viņš to jauks daļās, vai ko.... Citēt Saite uz ierakstu Padalīties citās vietnēs Vairāk dalīšanās iespēju...
Gatis Rakstīts 3. augusts, 2005 Dalīties Rakstīts 3. augusts, 2005 ssitads pats autinns uz izkauksanu ir zem stahannccika tilta - 6814013-Sassa! Citēt Saite uz ierakstu Padalīties citās vietnēs Vairāk dalīšanās iespēju...
RHINO Rakstīts 3. augusts, 2005 Dalīties Rakstīts 3. augusts, 2005 Varbuut man savu transsportu arii dot uz izjaukshanu - nu negrib tie cilveeki to 3.8 motoru njemt laikam jau patiik galvas sliipet un pa servisiem dziivoties - Jau astonji cilveecinji is skatijushies manu mashiniiti un nopirkushi citu pamatojoties uz motora tilpumu, un visi kaa viens paectam ir zvanijushi un prasijushi kur shitiem motorus un kaarbas remontee ((((((ACIS ATVERIET !!!! - nu nevar autobusu kustinaat ar mazu motoriiti Citēt Saite uz ierakstu Padalīties citās vietnēs Vairāk dalīšanās iespēju...
V8 Rakstīts 3. augusts, 2005 Dalīties Rakstīts 3. augusts, 2005 nu ja viņi ir iegrābušies versijā ar 2.3 motoru.....tur jau viss sākas - motors, meh.kārba ar švaku sajūgu.... Citēt Saite uz ierakstu Padalīties citās vietnēs Vairāk dalīšanās iespēju...
McJanis Rakstīts 3. augusts, 2005 Dalīties Rakstīts 3. augusts, 2005 Es patiešām brīnos, kāpēc Rhino buss vēl nav pārdots!!!! Labas cena/autostāvoklis/gada attiecības!!! Varbūt topika autors arī bija to skatīties.... Citēt Saite uz ierakstu Padalīties citās vietnēs Vairāk dalīšanās iespēju...
Gatis Rakstīts 3. augusts, 2005 Dalīties Rakstīts 3. augusts, 2005 Varbuut man savu transsportu arii dot uz izjaukshanu - nu negrib tie cilveeki to 3.8 motoru njemt laikam jau patiik galvas sliipet un pa servisiem dziivoties - Jau astonji cilveecinji is skatijushies manu mashiniiti un nopirkushi citu pamatojoties uz motora tilpumu, un visi kaa viens paectam ir zvanijushi un prasijushi kur shitiem motorus un kaarbas remontee ((((((ACIS ATVERIET !!!! - nu nevar autobusu kustinaat ar mazu motoriitiRhino - nejauc aaraa - kas gribees massinu , normalu, tas arii pannems taveejo. Cilveeki leenma jau saak to saprast ka massina lai labi kalpotu vinnai ir arii vajadzigs labs jaudiigs mottots nevis ielikta piena paka kura peec 100 000 km ir jamet apsaluuti miskastee!!!!!!!!! Citēt Saite uz ierakstu Padalīties citās vietnēs Vairāk dalīšanās iespēju...
Redmax Rakstīts 3. augusts, 2005 Dalīties Rakstīts 3. augusts, 2005 3,8 takrij mazak, kaa 3,1(3aatrumu kaarba dara savu) a par 2,3 vispaar nav ko runaat! Citēt Saite uz ierakstu Padalīties citās vietnēs Vairāk dalīšanās iespēju...
V8 Rakstīts 3. augusts, 2005 Dalīties Rakstīts 3. augusts, 2005 3,8 takrij mazak, kaa 3,1(3aatrumu kaarba dara savu) a par 2,3 vispaar nav ko runaat!tas fakts - 2.3 pilsētā bez 13 uz sotaka nerunaa Citēt Saite uz ierakstu Padalīties citās vietnēs Vairāk dalīšanās iespēju...
Gatis Rakstīts 3. augusts, 2005 Dalīties Rakstīts 3. augusts, 2005 3,8 takrij mazak, kaa 3,1(3aatrumu kaarba dara savu) a par 2,3 vispaar nav ko runaat!tas fakts - 2.3 pilsētā bez 13 uz sotaka nerunaa13- tas vel maz - pazinnam bija kadreiz ssitads eerms - vinnss teca ka pilseta esot 17!!!!!!! Citēt Saite uz ierakstu Padalīties citās vietnēs Vairāk dalīšanās iespēju...
Redmax Rakstīts 3. augusts, 2005 Dalīties Rakstīts 3. augusts, 2005 ja tam 2,3 veel gadaa pieskaita klaat vismaz vienu galvas remontu, shaalju mainu(retaak klokenes), vienu indukcijas spoli, tad nekaada baigaa ekonomija saliidzinot ar 3,8 nebuus.... Citēt Saite uz ierakstu Padalīties citās vietnēs Vairāk dalīšanās iespēju...
laimis Rakstīts 3. augusts, 2005 Autors Dalīties Rakstīts 3. augusts, 2005 Nu jūs te nodevat ne pa jokam par tiem motoriem:) Tad jau man jāsāk ar to ka jāpatīra kontakti, vienkārsi sakot sapūtīšu visur WD40 un lieta darīta. Sveces jau man ir jaunas, nomainīja iepriekšējā saimniece. Jāielej tosols sistēmā un jāsaved kārtībā dzesēšana, kā pareizāk atgaisot, ja kāds var pateikt, lūdzu dalieties pieredzē. To vāciņu uz radiātora nevar noņemt, vienkārši atskrūvēju, bet noņemt nevar. Tad jau jālej iekšā izplešanās traukā un ko tālāk, kā lai tos gaisa burbuļus dabū ārā? Citēt Saite uz ierakstu Padalīties citās vietnēs Vairāk dalīšanās iespēju...
V8 Rakstīts 3. augusts, 2005 Dalīties Rakstīts 3. augusts, 2005 vāciņam ir 2 pozīcijas -tev vienkārši jāiespiež uz iekšu un jāgriež tālāk. Bačokā šļaukai jābūt attiecīga garuma, lai sniegtos līdz bačoka apakšai.Dažkār pie vainas ir vāciņa vārsts, kurša vai nu attaisās par vēlu vai pa ātru - rezultāts ir pārkaršana.Jauns vāciņš Amerikas auto veikalā maksā apm Ls7. Citēt Saite uz ierakstu Padalīties citās vietnēs Vairāk dalīšanās iespēju...
laimis Rakstīts 3. augusts, 2005 Autors Dalīties Rakstīts 3. augusts, 2005 Ar to vāciņu es pameiģināšu. Atvainojiet, bet nesapratu par kuru bačoka šļauku iet runa un kā viņai ir jāsniedzas līdz apakšāi, lūdzu izskaidrojiet. Vāciņa vārsts, tas ir tas, ar kuru aizskrūvēts izplešanās trauks? Kāds dzesēšanas šķidrums, jālej sistēmā, parastais tosols der, ko var nopirkt STATOILA. Cik litri sistēmā iet? Citēt Saite uz ierakstu Padalīties citās vietnēs Vairāk dalīšanās iespēju...
Viesis Loms Rakstīts 3. augusts, 2005 Dalīties Rakstīts 3. augusts, 2005 vāciņam ir 2 pozīcijas -tev vienkārši jāiespiež uz iekšu un jāgriež tālāk. Bačokā šļaukai jābūt attiecīga garuma, lai sniegtos līdz bačoka apakšai.Dažkār pie vainas ir vāciņa vārsts, kurša vai nu attaisās par vēlu vai pa ātru - rezultāts ir pārkaršana.Jauns vāciņš Amerikas auto veikalā maksā apm Ls7.Čau! varbūt varēsi viņam pēc bildēm izstāstīt... http://fotki.lv/?x=OS5RKFxDRy06RDxIU1M5 ... 5ZKFwlNDc= Citēt Saite uz ierakstu Padalīties citās vietnēs Vairāk dalīšanās iespēju...
laimis Rakstīts 3. augusts, 2005 Autors Dalīties Rakstīts 3. augusts, 2005 Paldies par bildem! Apskatīju, tagad lūdzu pastāstiet, kur jaskatas bildē. Citēt Saite uz ierakstu Padalīties citās vietnēs Vairāk dalīšanās iespēju...
laimis Rakstīts 3. augusts, 2005 Autors Dalīties Rakstīts 3. augusts, 2005 Piedod, bet kur tu tiki pie tādām bildem, varbūt zini kur internetā atrodas manuālis par Pontiac Trans Sport SE 1991.g Citēt Saite uz ierakstu Padalīties citās vietnēs Vairāk dalīšanās iespēju...
Viesis Loms Rakstīts 3. augusts, 2005 Dalīties Rakstīts 3. augusts, 2005 Owneru varu dabūt... Haynes nē Citēt Saite uz ierakstu Padalīties citās vietnēs Vairāk dalīšanās iespēju...
laimis Rakstīts 4. augusts, 2005 Autors Dalīties Rakstīts 4. augusts, 2005 Ja pareizi saprotu, tās ir tās servissa programmas. Kā piemēram Audi un WV ir ETKA. Kur to Owneru var dabūt? Citēt Saite uz ierakstu Padalīties citās vietnēs Vairāk dalīšanās iespēju...
Ieteiktās ziņas
Pievienoties diskusijai
Varat izveidot ierakstu tagad un reģistrēties vēlāk. Ja Jums ir profils šajā vietnē, piesakieties, lai atstātu ierakstu no sava profila.
Piezīme: Lai ieraksts būtu redzams, tam būs nepieciešams moderātora apstiprinājums.