Jump to content
andza

Cadillac Seville Sts 97-03

Ieteiktās ziņas

andza

čau visiem!

ir ļoti iepaticies šis auto ,bet nav iespējams par viņu atrast nekādu infu. vai var kāds apstāstīt kāds viņs ir lietošanā ,kā ar detaļam un izturību uz mūsu ceļiem? un cik dārgs vai arī lets uzturēšanā?

loti ceru uz jūsu atbildēm!

Dalīties ar šo ziņu


Saite uz ziņu
Padalīties citās vietnēs
V8

Klubā viens tāds kādreiz bija-gan nedaudz vecāks, bet tas kadrs te sen nav rādījies (nick KM)...par pašu auto grūti ko teikt - viens slavē, cits lamā...laikam kāds nu kuram trāpījies....

Dalīties ar šo ziņu


Saite uz ziņu
Padalīties citās vietnēs
Romans

nebij laika te iegriezties :(

Man ir gan Eldorado'95 un parastais ne Touring Coupe. Bet kopumā Eldorado, Seville un Deville ir viena un tā pati platforma, tik būris katram savādāks (ražoja no 1992 - 2002). un nelielas atšķirības piekarē. Visiem ir tas pats NorthStar motors un kārba ar viena - varbut ir vērts palasīt šo : http://www.aa1car.co.../us100232.htm

Par daļām lētas/dārgas - tas ar ko mēs salīdzinam :) Labāk pašam iestaigāt teiksim tai pašā RockAuto.com un papētīt, tur ir arī auto salīdzinātājs ... reku links http://www.rockauto.com/repairindex/

tas protams iekš USA, bet nu secinājumus var izdarīt jebkurā gadījumā

Tālāk par savu pieredzi:

Savējo protams dabūju ne gluži tai labākajā stāvoklī, bet nu vēl saucamajos treknajos gados paspēju visu sataisīt, gribētos jau pārkrāsot ar, bet tas pagaidām jāaizmirst. Tātad sanāca padarboties labi daudz. Auto protams ir viens vienīgs kompis, līdz 96 gadam (kā man) vēl bija iespēja dabūt visus kļudu kodus uz spidometra paneļa piedevām normālā angļu valodā nevis kaut kādas tur mirgošanas jāskaita, no turiens pat bija iespēja daudz ko pārprogrammēt ar, no 96 gada nezinu kāpēc bet pārejot uz OBD!! diagnostiku cik zinu šo iespēju aizvāca un ir vajadzīgs skaneris. Manā gadījumā tas bija ļoti liels pluss jo skaneri nopirku krietn vēlāk, auto ar mani tā teikt runājās un samērā atri atradu visus defektus. (pie elektronikas nevienu klāt nelaižu un taisu paC). Nu kad viss ir sataisīts ir jau kā rakstīts īpaši daudz pie šā nav ko darīt, tik jāmaina eļļas un jādod dzert. Pats gan pa gadu nobraucu ne sevišk daudz un pēdējos gadus vairs nebraucu pa ziemu ar, taču pieredz ir tāda ka ziemā stabils uz ceļa, tik nu jādomā kā dabūsi mierā tās 2as tonnas :) Jā un šad tad jāpārsmērē stūres un citi piekares pirksti. Bagažnieks liels, bet beņķis nav nolaižams, tur liela daļa elektronikas paslēpta. Sēdēšana manuprāt ļoti ērta - kā mājā labā dīvānā :) + regulējami abi benķi visos virzienos, vēlākos gados arī ar atmiņu. Manējam ir Orģinālā audiosistēma un man pietiek (DelcoBose Gold (95g ar visu CD)) skaņa esot ļoti laba saka man te zināmi melomāni, protams diseni netaisīsi bet lai ceļa klausītos vairāk neko nevajag. Manējam pa ceļu patēriņš ir 9 litri uz 100 pavisam prātīg braucot var dabūt arī bik zem tiem 9iem, pa pilsētu zem 14 nebūs, bet iepriekš man bij eiropas 3litrigs un gribās teikt ka tas pilsētā tērēja vairāk kā Eldo ar saviem 4.6 litiem . . Nu gāzes pedālis šim ir jāspaida ar prātu :) :) :) viens protams ja mīsi - tad ies, bet degvielu ar tad strēbs, bet nu 0-100 7.5 sec tas nav maz, pedālis ļoti jūtīgs un motors atsaucīgs - tā kā reaģē momentāni un kāds nepieredzējis vadītājs var arī nenovaldīt un vai izbraukt no garažas caur pretējo sienu ...

kopumā esmu ļot apmierināts ar savu Eldorado.

Lab tas īsumā viss, ja kas interesē tad jautā jau konkŗētāk ...

  • Upvote 1

Dalīties ar šo ziņu


Saite uz ziņu
Padalīties citās vietnēs
Grim55

Atdzīvināšu šo tēmu, jo pats tikko (vakar) nopirku Cadillac Seville STS 1998. gada (decembris) modeli. Atdzīts pirms apmēram gada no Šveices, taču izskatās, ka līdz šim tā arī ir nostāvējis placī. Ir šur tur, kur pielikt roku. Vajadzēs iztīrīt kārtīgi salonu un arī uzpucēt virsbūvi (pirms atļaušos atrādīt sievai savu jauno rotaļlietu :D). Bremžu trubiņas sarūsējušas, bet tās jau tiek mainītas servisā šodien/rīt, tāpat kā eļļa motoram.

Vēl, protams, apmainīšu visus citus filtrus, ja tādi ir, un plānoju arī sveces, svečvadus un to karkasu(? angliski: coil pack) apmainīt drīzumā.

No akūtākajām problēmām:

1) jāmaina bremzes, visi diski un kluči. cik skatos variantus, kas uz vietas pieejami (Tallinā, Igaunijā, kur pašlaik atrodos) baigi daudz variantu nav. ir kādi ieteikumi no pieredzējušiem cilvēkiem? ņemt to, kas ir (kaut kāds a.b.s) un aizmirs, vai tomēr sūtīt kaut ko "labāku" internetā? ja kāds ir sūtījis, vai labi orientējas amerikāņu bremzēs, droši iesakiet, dalaties ar savu pieredzi ;)

2) spidometrs nestrādā. elektroniskais rāda, gaismiņas visas deg un viss izgaismojās, bet analogie rādītāji - spido, taho, benzīns un temperatūra motora - stāv uz nulles un nekust ne no vietas. kādam ir kādas idejas? visticamāk mēģināšu atrast kādu servisu nākamnedēļ, kas to varētu atrisināt, jo bez motora temperatūras braukt baigi komfortabli nejūtos..

3) vēl ir kaut kāds motora spilvens jāmaina, kāds zina, kas tas tāds ir?

Principā nopirku šo auto ar tādu domu, ka pats kaut ko mēģināšu izdarīt, jo vienkārši patīk, bet tad jau manīs cik daudz sanāks un mācēšu ar youtube palīdzību :D

Dalīties ar šo ziņu


Saite uz ziņu
Padalīties citās vietnēs
Romans

Sveiks!

 

Jā, bremzes savam pa šiem gadiem paŗkrāmēju arī es suportus un diskus domāju, kluči tas jau vienkārši uzturēšanas izmaksas.
LV tās pamatā ņemu no autometro.lv tiesa gan vispirms visu pārbaudu rockauto.com ražotāja kodus utt un izmaksas ar piegādi
 un tad prasu konkrētu lietu, ja varam vienoties par cenu baig ok, ja ne ņemu no rockauto.
 
Vienīgais ko iesaku par bremzēm, visu sasmērē ar kapara smēru, aiztaupīsi sev čupu problēmas, čikstēšanu un ķeršanos utt.
 
Par trubiņam utt kas ja ir viegli aprūsējušas un uz mūsu ceļiem savādāk nemēdz būt, savu izpūtu visu ar Krown, varu teikt tik
tos labākos vārdus par rezultātu un CSDD ar kopš tā laika atšuvās ar saviem murgojumiem par to ka kkas kkur aprūsējis :)
PS šim auto, skati vienmēr esmu gājis oficiāli ... lai cik stulbi tas neskanētu ...
Saprotams ja kas tiešām iet uz galu - jāliek jauns, es tomēr cenšos likt tikai orģinālas detaļas, vismaz tādas kas USA parādās
kā orģināla replacement jo nu gluži visu orģinālo vairs dabūt nevaru, savam pagājušo gadu uzliku ar'jaunus amortizatorus aizmugurē,
strādāt jau strādāja vēl vecie ar, bet kad iedarbināju auto sākumā līmeņotājs šo noskurināja ka vecu zirgu, tad viss
nostājās vietā un varēja braukt, apnika, pārak sarūsējuši bija, ilgi raku rockauto uc internetā par cadillac,
beigās tepat LV caur autometro.lv iznāca lētāk kā no rockauto Arnott replacement, nesūdzos, strādā perfekt.

Spidometrs šīs serijas Cadillac ir vesals kompis :) un jauns maksā dārgi ... ja nemaldos kkur ap USD 1250, bet cerems nav tik traki,
pirmkārt pārej pāri visiem drošinātājiem, otrkārt vajag nočekot visas sistēmas un nomest visus kļudu kodus, pat ja tādi ir history
vēl vienkārši kāds čābīgs masas vads ar var daudz ko sataisīt, ma ir bijušas zināmas jautrības tieši dēl masas vadiem.

Ja pats gribi datboties, varbūt ir vērts nopirkt https://www.alldatadiy.com
Es šo izmantoju :)

 

  • Paldies 1

Dalīties ar šo ziņu


Saite uz ziņu
Padalīties citās vietnēs
Romans

Vēl dažas piebildes par filtriem, skaties - ka replacement motoram ir parādījušies uz pusi mazāki filtri (īsāki)
NorthStar motors ir uzticams, bet pie nosacījuma ja viņu arī labi kopj, tāpēc labāk tomēr orģinālo, maz ticams ka tas īsais spēj nofiltrēt to pašu ko orģinālais,
vēl iesaku nomainīt kārbai eļļu, čakars tāds ka jānem vāks nost, bet citādi nav pārāk grūts process, jā un no iekšējās kameras ar eļla jāizlaiž, maza skrūvite tur
un vēlams visu darīt ar dinamometrisko atslēgu jo nu visur alumīnijs un kko pārvilkt un noraut toč nav grūti

par kārbas eļļas filtriem varu pateikt to ka tie ļoti labi mazgājas, nav gan arī pārāk dārgi jauni, bet ja gumijas gredzeni vesali
mainīt jēgu neredzu, ar tīru petroleju izmazgā un viss, blīve vākam gan jāsūta jauna

 

  • Paldies 1

Dalīties ar šo ziņu


Saite uz ziņu
Padalīties citās vietnēs
Grim55

Super, paldies, Roman, par padomiem!

Par tiem bremžu diskiem/klučiem varbūt vari pakomentēt vairāk. Autometro skatos, ka nemaz diskus nepiedāvā uz manu modeli/gadu.. Bet kādus liki tu? Esi apmierināts? Tajā Rpcauto piedāvā veselu kaudzi brendu - Raybestos, Durago, Centric, utt., kas izskatās, ka ir amerikāņu ražojumi, jo Eiropā nav baigi pārstāvēti. Pašlaik vienīgie Eiropā atrastie kluči/diski ir no A.B.S. brenda, kas skaitās vidēji labs.

Bremžu trubiņas jau samainīja, nebija vispār dārgi, ap 25 eur. Bet vispār rūsa ir potenciāla problēma? Pašlaik mana mašīna ir praktiski bez rūsas, mazgāju/šu regulāri, vai vajag vēl papildus pretrūsas apstrādi?

Par spidometru, interesanti. Šodien savācu no servisa, sākumā visi datčiki atkal strādāja, rādīja ātrumu, apgriezienus, benzīnu un temperatūru. Pēc apstāšanās benzīntankā, tahometrs atkal pazuda, bet pārējie 3 turpināja rādīt. Līdz ar to manas aizdomas krīt uz kontaktiem(?).. jo pats spido strādāt strādā it kā.. kādu dienu mēģināšu izjaukt un paskatīties kas ar kontaktiem.

Gaisa filtrs, kas ir oriģinālais un kas ir replacement? Kā atšķirt? Var kādus linkus ar piemēriem?

Par kārbas eļļu, ierakstīju darāmo lietu sarakstā. Standarta servisā to mācēs izdarīt pareizi, vai vajag kādu specializēto? Kompis rāda, ka kārbas eļļas nolietojums ir 100%, laikam jāmaina :D ar eļļām pats neķēpāšos, nav kur likt vecos šķidrumus.

Diezgan sarežģīti tādu mašīnu savest kārtībā, kur daudz kas jādara, pašlaik vēl sveces, svečvadi un tas coil pack jāsamaina, un iespējams arī lambda, jo kaut kādas kļūdas ar aizdedzi rāda (p1350 un p1375) un vēl arī check engine deg, kas iespējams ir saistīts. Par svecēm ir kādi ieteikumi varbūt arī? :)

 

  • Upvote 1

Dalīties ar šo ziņu


Saite uz ziņu
Padalīties citās vietnēs
Romans

Runājot par autometro, parasti zvanu un internetu neskatos, izstāstu ko gribu/vajag, kādreiz iedodu GM kodu no tā paša rockauto
ja zinu ko gribu :) un čaļi darbojas :) internetā viņiem tas viss nosacīti.
Savukārt par detaļām domāju Cadillac Eldorado kā man un Seville/Deville(visa viena sērija) pa lielam detaļas
"zem poļu palmām" neštancē :) nu nav tas izdevīgi jo "normāli cilvēki" ar tādiem nebraukā un ātro peļņu neuzcepsi.
tā kā pa lielam nu lab gluž lēto galu varbūt nevajag - kā visur, bet viss pārējais manuprāt ir OK.
No elektrības un elektronikas AC Delco protams ir Top gals un pat ieteicams, bet nu arī gluži nav akmenī kalts.
Kaut gan pieriebās čikstošās logu slotas, paņemu no USA ACDelco un perfekt,nekas vairs nečikst un negrab,
tā kā zināmā mērā jāskatās, vismaz slotas toč EU tirgotās ir kkādi sudi kvadrātā ... jā un tas pat nav ar elektroniku saistīts.
Sveces savam ieliku parastās resistorenes, nezinu man nav problēmas, tiesa pēc pārdesmit tūkstoš km nobraukuma jāmaina,
bet nu cena ar salīdzinoši smieklīga salīdzinot ar platīna.

Par kodiem - laikam neko nepateikšu jo no 1996 gada sākas OBDII ēra un cik redzu ar manu Eldo kopā neiet, noziedo tos
32 vai cik tur USD un paņem AllData, varēsi visu pats lasīt un skatīt, pēcāk atjaunot jau kkādi 16+ USD manuprāt ir adekvāti.
vienīgi spriežot pēc NR izskatās ka tie tiešām saistīti ar instrumentu paneli, vienīgi manam visi ir 10xx,

par kārbas eļas mainu pievienoju bildi, izdarīt domāju var jebkurš - tikai nu tas ko jau teicu dinamo atslēgas jo visur alumīnijs
ja ko sabeigsi - tici man - būs sāpīgi.

 

 

image.png

  • Paldies 1

Dalīties ar šo ziņu


Saite uz ziņu
Padalīties citās vietnēs
Grim55

Nu par kodiem skatīšos tālāk, kad būs nomainītas sveces, jo cik internetā izlasīju, tas var būt iemesls aizdedzes un check engine kļūdām. Paņēmu tepat uz vietas Bosch kaut kādas parastās, bet it kā esot labas. Un no Rockauto pasūtīju Acdelco svečvadus un kaut kāda United Motors aizdedzes spoles arī jaunas, tad lai visa aizdedzes sistēma ir atjaunota, un to varu izslēgt no aizdomās turamajiem, ja kaut kas vēl nebūs ok.

Vēl viena sāpīga tēma ir visas tās vecās gumijas, ap durvīm, bagažnieku, pat tās ap lampām. Ir kādas idejas, kur tādas varētu mēģināt atrast? Liela daļa viņu ir diezgan kriminālā stāvoklī, saplaisājušas, un kaut kur noteikti ūdens tek garām, pēc mazgāšanas vienā lampā ir ūdens.. Kaut kas ebayā atrodas, bet laikam tikai GM original un diezgan dārgas. Nav kādas zināmas alternatīvas?

  • Upvote 1

Dalīties ar šo ziņu


Saite uz ziņu
Padalīties citās vietnēs
Romans

Nu ar gumijām 90% viss orģināls, vismaz Eldo toč neko piemeklēt nevar, ja nu vienīgi bagažniekam var mēģināt likt kkādas uz metriem pērkamas - bet arī tad visādi var būt, ka kkur nenoblīvē. Lampām ja galīg nevar atrast uz kādu laiku varbūt var izlīdzēties ar melno silikonu.

kur meklēt, eBay protams un tad vēl visādi GM autoparts veikali internetā

  • Upvote 1

Dalīties ar šo ziņu


Saite uz ziņu
Padalīties citās vietnēs
Grim55

Papētīju tuvāk, nav TIK traki, kā izskatījās uz pirmo acu uzmetienu, izskatās, ka lielākā daļa ir vienkārši dikti netīras un ir vienkārši kārtīgi jānotīra un ar kādu speciālo gumijas līdzekli jāsasmērē. Vienu gan derētu nomainīt, to, kas ir starp jumtu un durvīm. Skatījos pēc kataloga, atradu bagažniekam un durvīm gumijas, bet tieši to gan nē. Angliski saucās "weatherstrip" izrādās, ja nu kādam vēl kādreiz savajagās, un nezina, kas īsti jāmeklē internetā, kā man 🙂

Par lampu (aizmugurējo) tur ir bukte tizlā vietā tieši, kur lampas stūris, un izskatās, ka līdz ar to lampa kaut kad būs cietusi. Izņēmu ārā lampu un izlēju ūdeni, bet būs jāmeklē jauna/lietota lampa, kad spārnu sataisīšu, kas arī ir plānā, tāpat kā vēl pusmašīnas pārkrāsošana :D

Labots , laboja Grim55
  • Upvote 1

Dalīties ar šo ziņu


Saite uz ziņu
Padalīties citās vietnēs
Grim55

Vēl jautājums, tās gumijas tur vienkārši turās/jāstiprina uz tapām, vai varbūt kādas smērvielas/līmes pa vidu jāsmērē vēl, liekot jaunu? Saplēstā izskatās, ka ir mēģināta sataisīt ar silikonu, bet diezgan neveiksmīgi.

Dalīties ar šo ziņu


Saite uz ziņu
Padalīties citās vietnēs
Romans

ja godīgi, katrā atsevišķā vietā tur jāskatās kā kur kas turas, līme noteikti nav, bet tapiņas, dekoratīvie moldingi un kkā tā, pats savam ar esu nopircis to weatherstripe, bet nomainījis vēl nēsmu, nu zem bagažnieka gumijas protams vajadzētu savest visu kārtībā ti ja kas aprūsējis vai netīrs, varbūt var pasmērēt apakšā to pašu Krown T40.

Saplēstas lampas Zaprotams ka jāmaina, uz kādu brīdi varbūt var aizlāpit ar to pašu silikonu, gumiju kā tādu labošanai tas toč netur un nav vērts smerēt pašas gumijas.

 

  • Upvote 1

Dalīties ar šo ziņu


Saite uz ziņu
Padalīties citās vietnēs
sersfilimons
On 2018.09.7. at 23:38, Grim55 saka:

Super, paldies, Roman, par padomiem!

Par tiem bremžu diskiem/klučiem varbūt vari pakomentēt vairāk. Autometro skatos, ka nemaz diskus nepiedāvā uz manu modeli/gadu.. Bet kādus liki tu? Esi apmierināts? Tajā Rpcauto piedāvā veselu kaudzi brendu - Raybestos, Durago, Centric, utt., kas izskatās, ka ir amerikāņu ražojumi, jo Eiropā nav baigi pārstāvēti. Pašlaik vienīgie Eiropā atrastie kluči/diski ir no A.B.S. brenda, kas skaitās vidēji labs.

Bremžu trubiņas jau samainīja, nebija vispār dārgi, ap 25 eur. Bet vispār rūsa ir potenciāla problēma? Pašlaik mana mašīna ir praktiski bez rūsas, mazgāju/šu regulāri, vai vajag vēl papildus pretrūsas apstrādi?

Par spidometru, interesanti. Šodien savācu no servisa, sākumā visi datčiki atkal strādāja, rādīja ātrumu, apgriezienus, benzīnu un temperatūru. Pēc apstāšanās benzīntankā, tahometrs atkal pazuda, bet pārējie 3 turpināja rādīt. Līdz ar to manas aizdomas krīt uz kontaktiem(?).. jo pats spido strādāt strādā it kā.. kādu dienu mēģināšu izjaukt un paskatīties kas ar kontaktiem.

Gaisa filtrs, kas ir oriģinālais un kas ir replacement? Kā atšķirt? Var kādus linkus ar piemēriem?

Par kārbas eļļu, ierakstīju darāmo lietu sarakstā. Standarta servisā to mācēs izdarīt pareizi, vai vajag kādu specializēto? Kompis rāda, ka kārbas eļļas nolietojums ir 100%, laikam jāmaina :D ar eļļām pats neķēpāšos, nav kur likt vecos šķidrumus.

Diezgan sarežģīti tādu mašīnu savest kārtībā, kur daudz kas jādara, pašlaik vēl sveces, svečvadi un tas coil pack jāsamaina, un iespējams arī lambda, jo kaut kādas kļūdas ar aizdedzi rāda (p1350 un p1375) un vēl arī check engine deg, kas iespējams ir saistīts. Par svecēm ir kādi ieteikumi varbūt arī? :)

 

Sveiks!Paskatījos savā AllData par tiem kodiem,P1350 ir Ignition Control System,P1375 nozīmē IC 24x Reference Circuit High voltage.

Nesen uzinstalēju uz laptopa visu komplektu ALLDATA,bet ne licencēto.Neesmu nekāds specs tādos servisu manuāļu džungļos,taču šo un to jau protu sameklēt.Varu palīdzēt,ja vajag kādus raksturlielumus sameklēt.,)

  • Paldies 1

Dalīties ar šo ziņu


Saite uz ziņu
Padalīties citās vietnēs
sersfilimons
On 2018.09.7. at 23:38, Grim55 saka:

Super, paldies, Roman, par padomiem!

Par tiem bremžu diskiem/klučiem varbūt vari pakomentēt vairāk. Autometro skatos, ka nemaz diskus nepiedāvā uz manu modeli/gadu.. Bet kādus liki tu? Esi apmierināts? Tajā Rpcauto piedāvā veselu kaudzi brendu - Raybestos, Durago, Centric, utt., kas izskatās, ka ir amerikāņu ražojumi, jo Eiropā nav baigi pārstāvēti. Pašlaik vienīgie Eiropā atrastie kluči/diski ir no A.B.S. brenda, kas skaitās vidēji labs.

Bremžu trubiņas jau samainīja, nebija vispār dārgi, ap 25 eur. Bet vispār rūsa ir potenciāla problēma? Pašlaik mana mašīna ir praktiski bez rūsas, mazgāju/šu regulāri, vai vajag vēl papildus pretrūsas apstrādi?

Par spidometru, interesanti. Šodien savācu no servisa, sākumā visi datčiki atkal strādāja, rādīja ātrumu, apgriezienus, benzīnu un temperatūru. Pēc apstāšanās benzīntankā, tahometrs atkal pazuda, bet pārējie 3 turpināja rādīt. Līdz ar to manas aizdomas krīt uz kontaktiem(?).. jo pats spido strādāt strādā it kā.. kādu dienu mēģināšu izjaukt un paskatīties kas ar kontaktiem.

Gaisa filtrs, kas ir oriģinālais un kas ir replacement? Kā atšķirt? Var kādus linkus ar piemēriem?

Par kārbas eļļu, ierakstīju darāmo lietu sarakstā. Standarta servisā to mācēs izdarīt pareizi, vai vajag kādu specializēto? Kompis rāda, ka kārbas eļļas nolietojums ir 100%, laikam jāmaina :D ar eļļām pats neķēpāšos, nav kur likt vecos šķidrumus.

Diezgan sarežģīti tādu mašīnu savest kārtībā, kur daudz kas jādara, pašlaik vēl sveces, svečvadi un tas coil pack jāsamaina, un iespējams arī lambda, jo kaut kādas kļūdas ar aizdedzi rāda (p1350 un p1375) un vēl arī check engine deg, kas iespējams ir saistīts. Par svecēm ir kādi ieteikumi varbūt arī? :)

 

Varbūt,ka var kko derīgu izlobīt,es gan nezinu Tava auto «ciparus»...

ACE - 1.mdi

ACE - 2.mdi

Labots , laboja sersfilimons

Dalīties ar šo ziņu


Saite uz ziņu
Padalīties citās vietnēs
sersfilimons
pirms 13 minūtēm, Āris Seisums saka:

Nu tu gan failu formātu atradi :D

😁A ko ta citu lai dar,ja tādu formātu tur tik var saglabāt?Bet man šitie veras vaļā ar MS Office Document Imaging gan W10,gan tur,kur AllData,kas darbojas ar W XP.

Es neatradu citu veidu kā izveidot failu no infas Alldatā.🙄

Dalīties ar šo ziņu


Saite uz ziņu
Padalīties citās vietnēs
Āris Seisums
pirms 1 minūtes, sersfilimons saka:

😁A ko ta citu lai dar,ja tādu formātu tur tik var saglabāt?Bet man šitie veras vaļā ar MS Office Document Imaging gan W10,gan tur,kur AllData,kas darbojas ar W XP.

Es neatradu citu veidu kā izveidot failu no infas Alldatā.🙄

Tai pašā MS pārtaisi par PDF. Šito formātu neviens vairs neattīsta un Imaginga arī vairs nav :D

Dalīties ar šo ziņu


Saite uz ziņu
Padalīties citās vietnēs
sersfilimons
pirms 7 minūtēm, Āris Seisums saka:

Tai pašā MS pārtaisi par PDF. Šito formātu neviens vairs neattīsta un Imaginga arī vairs nav :D

Hmm...laikam galīgi vecas progas lietoju..bet es jau neko nemetu laukā,kamēr iet.😉

Dalīties ar šo ziņu


Saite uz ziņu
Padalīties citās vietnēs
Romans

mjā tos mdi failus mans kompis nepazīst un meklēt kāpēc netaisos, bet visur der tāda lieta kā printScreen vai prt sc taustiņš tad iekopē teiksi irfanview(shareware) un izgriez ko vajag un lieta darīta :) vai ar uzinstalē doPDF un drukā vesals, būs vienmer jēdzīgs pdf, ok tas ne pa tēmu - ceru portāla Admins piedos :)

 

Neatcero kādus diskus paņēmu, kā jau teicu autometro zvani un prasi ko vajag, internetā viņiem pa lielam laikam tikai kkas nu tā ieskatam, diski nebija dārgi, ražotāju neatceros, kalpo OK, es gan ar daudz nenobraucu pa weekendiem ~3K gadā, kluči manuprāt da jebkādi kas der, vienalga būs jāmaina kad nodils... nu ja protams netaisies maukt 100K gadā utt :) kas maz ticams.

Es parast zvanu šim džekam 20004694

Dalīties ar šo ziņu


Saite uz ziņu
Padalīties citās vietnēs

Izveidojiet kontu vai piesakieties, lai komentētu

Jums jābūt reģistrētam vietnes dalībniekam, lai rakstītu komentārus

Izveidojiet kontu

Reģistrējieties mūsu vietnē. Tas ir vienkārši!

Reģistrēt jaunu kontu

Pieteikties

Jums jau ir konts? Piesakieties te.

Piesakieties

  • Saistītas tēmas

    • Garfilds
      Autors Garfilds
    • V8
      Autors V8
      Dažādas rezerves daļas - motors, ātrumkārba, ritošā daļa un daudz citu sīkumu.
      29207337
      29322029
    • V8
      Autors V8
      Motors un kārba pilnā komplektā un labā stāvoklī. Citas daļas no limuzīna.
      Video par motora un kārbas stāvokli te:
      https://www.facebook.com/uscarsproject/videos/vb.545290518934466/662047440592106/?type=3&theater 
       
    • Romans
      Autors Romans
      Tātad ne tik sen vecais ģenerators atdeva galus.
       
      Tas arī iemesls, kāpēc patreiz nēsmu Saulkratos, bet gan savā garažā.
      Ieliku jaunu ar cerību, ka viss būs OK. Bet man nepatīk viena lieta - spriegums staigā no kkādi 10.x līdz 13.x.
       
      Piedevām tikko palaižot tas ir ap 13.6, tad uzsilstot nokrītas uz 13.1, 13.2, bet braucot brīžiem staigā kā ienāk prātā iepriekš minētajas robežās.
      Pārgāju pāri visiem vadiem kontaktiem, tā ar neko sliktu neatklāju.
       
      Lab pieņemu oglītes nav piedilušas, bet manuprāt vienalga tam tā nav jābūt.
      Tiešām jaunajam sprieguma regulators varētu būt čav!?
      Vismaz es neko citu vairāk nespēju izdomāt.
    • andis
×