guns11 Pievienots 14. aprīlis, 2012 Dalīties Pievienots 14. aprīlis, 2012 sveiki ,jautājums,300M gļuko salona ventelātors,vairāk nestrādā nekā strādā! ja arī izdomāja ka šodien papūtīs pagriežot uz max atkal apklust un labākā gadijumā sāks darbotirs pēc pāris stumdām un arī tikai tad kad auto tiek no jauna piestartēts motoriņš pēc skaņas strādā labi (nav pazīmes ka būtu izdilis) turu ieslēgtu uz AUTO režīmu,pats regulē pūšanas stiprumu,kā palielinās pūšanas spēks līdz max-atkal apklust un atkal jagaida pāris stundas Citēt Saite uz ierakstu Padalīties citās vietnēs Vairāk dalīšanās iespēju...
guns11 Rakstīts 5. maijs, 2012 Autors Dalīties Rakstīts 5. maijs, 2012 nu jau vispār nedarbojas vairs tas ventilātors,vai tiešām jaārda nost salons un jarokas pie ventelātora vai slēgšana pie kompja ko līdzēs (vai uzrādīs kur probļēma) kādam ir kādi ieteikumi,laukā paliek arvien siltāks Citēt Saite uz ierakstu Padalīties citās vietnēs Vairāk dalīšanās iespēju...
Smic Rakstīts 11. maijs, 2012 Dalīties Rakstīts 11. maijs, 2012 nu jau vispār nedarbojas vairs tas ventilātors,vai tiešām jaārda nost salons un jarokas pie ventelātora vai slēgšana pie kompja ko līdzēs (vai uzrādīs kur probļēma) kādam ir kādi ieteikumi,laukā paliek arvien siltāksJa nekljuudos - klimatkontrolei vareeja veikt pashdiagnostiku. Neatceros gan kaa, bet manuaaljus noteikti var samekleet. Varbuut, ka taas laikaa ko bez jaukshanas var uzzinaat. 1 Citēt Saite uz ierakstu Padalīties citās vietnēs Vairāk dalīšanās iespēju...
guns11 Rakstīts 12. maijs, 2012 Autors Dalīties Rakstīts 12. maijs, 2012 aha,pameklēju šo to un pagaidām pēc pašdiagnostikas izmeta uz displeju 36 36 ATC CONTROL COMMUNICATION FAILURE ko tas nozīmē ? Citēt Saite uz ierakstu Padalīties citās vietnēs Vairāk dalīšanās iespēju...
guns11 Rakstīts 12. maijs, 2012 Autors Dalīties Rakstīts 12. maijs, 2012 ATC DTC'sCODE DESCRIPTION 26 ATC IN-CAR TEMPERATURE THERMISTER FAILURE 27 ATC IN-CAR SENSOR FAILURE 34 ENGINE TEMPERATURE MESSAGE NOT RECEIVED 36 ATC CONTROL COMMUNICATION FAILURE TROUBLE CODES FROM THE MANUAL A/C CONTROLThe trouble codes can be checked with the Manual A/C control and the Odometer Display of the Mechanical Instrument Cluster if a DRBIII® scan tool is not available. The Manual A/C Control Head can only be placed into the diagnostic mode while the engine is running and the vehicle is not moving. To place the system into it's diagnostic mode, adjust the Manual A/C Control to the following settings: 1.The engine must be running with vehicle not moving. 2.The Fan Speed set to any speed except OFF. 3.The Temperature Knob in full cold (full counterclockwise position) 4.The mode knob must be placed in defrost position (full clockwise position) 5.The A/C button can be ON or OFF. 6.Press and hold the EBL button until the Mechanical Instrument Cluster Odometer display indicates an "AC00". The body control module (BCM) will chime once and the Manual A/C control A/C button LED will begin blinking. 7.Release the EBL button and wait until the Manual A/C Control A/C button LED stops blinking. This means that the error check and climate control unit door calibration is complete. Diagnostic trouble codes related to the Manual A/C Control and the climate control unit will appear on the odometer display in numerical form after the letters "AC". The diagnostic trouble codes are stored in the BCM and can range between 23 and 51. The odometer display will return to normal operation if no trouble codes are found. If a problem is found, then the odometer will display the letters "A/C" followed by the trouble code number. The odometer display can only show one diagnostic trouble code at a time. Under certain circumstances, more than one diagnostic trouble code could be in the memory. To scroll through any additional diagnostic trouble codes, press the A/C button on the Manual-A/C control. The BCM will beep each time the A/C button is pushed. Continue pushing the A/C button and recording the trouble code numbers until the odometer returns to normal operation (note the letters AC will disappear) It is important that no other knob or button is pushed until all codes are read. Pushing any button except the A/C button or turning a knob will end the diagnostic test without showing the rest of the trouble codes. There also may be other trouble codes stored in the BCM not related to the Climate Control System. These codes can only be found using the DRBIII® scan tool. es ar savu ķīniešu angļu valodu,danke! Citēt Saite uz ierakstu Padalīties citās vietnēs Vairāk dalīšanās iespēju...
Ieteiktās ziņas
Pievienoties diskusijai
Varat izveidot ierakstu tagad un reģistrēties vēlāk. Ja Jums ir profils šajā vietnē, piesakieties, lai atstātu ierakstu no sava profila.
Piezīme: Lai ieraksts būtu redzams, tam būs nepieciešams moderātora apstiprinājums.