Jump to content

1999 Ford Ranger 3.0 RWD (AT)


wala
 Dalīties

Ieteiktās ziņas

Tā kā izskatās ka par Ranger te vēl nekā nav atļaušos uzveidot jaunu tēmu. Pie reizes arī tāds kā iepazīšanās topics. Patreiz pat īsti padoms laikam nav nepieciešams, drīzāk varbūt kādam noder mani atradumi utml.

Tad nu iegādājos sev šādu aparātu ar pusgaro kabīni, kādu laiku jams bija stāvējis vai arī braukts bez apskates (pēdējā reize 2004.gadā ieta TA). Būs roka jāpieliek jau no sākta gala bija skaidrs. Mazliet izbrīnija ka ar tādu ka ir aizbraucot uz apskati dabūju tikai 6 divniekus.

1)Bākas "sūce"

2) nenostiprināts akumlators

3) rocene neatlaiž pietiekami ātri

4) kapots pussašķaidīts un nedataisīts

5) labā stabilizatora atsaite - brīvkustība

6) labā stūres stieņa šarnīrs - palielnāta brīvkustība.

Ņēmu garās valsts svētku brīvdienas un izmantoju lietderīgi.

Noņēmu nost kravas kasti lai varētu noņemt bāku un "salāpīt" sūci. 6 Torx skrūves padaudz WD40 , pareizā garuma "tirkšķatslēga" un kaste nost. Bāka turas ar divām dzelzs lentām kas nāk nost vienkārši, problemātiskāk ir tikt galā ar cauruļu noņemšanu, jo viena (šķiet ka tā kas no degvielas sūkņa) armētā ar dzelzs uzgaļiem ir visai viltīgi uzlikta, uz no sūkņa (bākā) pienākošās caurules ir aploci, un savukārt uzgalis kas tur tiek uzmaukts virsū ir trīs tādas kā "atskabargas". Vakarā pa tumsu tā arī netiku ar jamo galā, no rīta uztaisīju 3 naglām plakanas galvas ar nelielu liekumu, un ar zināmu piepūli caurule nost bija. Bākas vāks ( nepilni 20 cm diametrā no plastmasa) ar ar rokām negribēja padoties - izmantoju palielākas galdnieka līmspīles un voila - vaļā. Tāļāķ atlika tikai izmantot līmi kas nešķīst benzīnā un visu atkārtot apgrieztā secībā.

AKB - tas pat aprakstīt nav vērts - vienkāršs pasākums, vienīgais tas ka tur paredzēts stipri maziņš pēc izmēriem akumlators, laikam lielākais ko ES pēc šādiem izmēriem var dabūt (t.i runājot par nomālām cenām nevis 150+ Ls) ir ~ 75 Ah, orģinālā tur nāk vairāk Ah akumlators. Bet nu tas aķis kas man vairāk kā pietiek šim auto.

Noņēmu ratus lai pārbaudītu visu riteņu bremzes, sāku ar "asti". Nekā traka neieraudzīju, mazliet ieeļļoju rocenes troses, lai arī sevišķi lielas pretestības kustībai nebija. Pēc abu ratu pārjaukšanas joprojām secinājums - rocene ķīlē, skatījos tālāk līdz pedālim kas un kā - saeļļoju, bet arī nav vēlamā rezultāta, sāku "pīpēt" WTF, un acīs iekrita viltīgi caurumi vietā kur zem kravaskastes rocenes trose dalās uz katru riteni. Sāku domāt ka tie izskatās tā itkā tur orģināla būtu nākušas atsperes. Parakos pa vecām IŽ-412 un Celicas daļām - atradās atsperes kas tajā vietā labi iederas - urā - tagad rocene strādā ideāli. Diemžēl pajaucot priekšas bremzes atklājās ka labā pusē gan cilindrīši ir ieēdušies, gan vadīklas. Saeļļojām, un cilindrīšus ar skrūvju un metāla plākšņu palīdzību (lai var iespiest iekšā, tik jāņem vērā ka ir jāspiež abi cilindrīši reizē, vai arī otrs "jānobloķē" kaut ieliekot koka klucīti suportā pretim cilindrītim, citāk izspiedīs ārā) iekustināju. Diemžēl jāmeklē bremžu kluči - viens jau metams, pārējie "rindā". Tehniski izskatās ka derēs no ~ tāda pat gada Explorer, bet nu to vēl es pārbaudīšu mazliet vēlāk.

Kapots - orģinālais no alumīnija, un izmēru dēļ šķiet neviens neņemas sūtīt no ASV. PIebraucu šrotā - pēc izmēriem it kā der no Explorera, pamēģināju - "ārējie izmēri" sakrīt, bet liekums īsti nav tas - nepiegul vienā līmenī ar spārniem + veido lielāku šķirbu starp dekoratīvo režģi un haubi + "aizslēgšanas"/fisācijas mehānisms ir citādāks. Bet nu tā kā tas puslauztais neiedvesa uzticību uztaisīju lai pagaidām stāv Explorera kapots. Fiksācijai sencis izkala un izlocīja attiecīgu stieni - viss OK.

Patreiz procesā stikla-šķiedras kapots, apmērām 7 decembrī vajadzētu būt gatavam.

Stabiliztora atsaite kas šīm kas 2000 gada Explorerim ko redzēju šrotā - faktiski ir "prasta" gara skrūve uz kuras maucas gumijas starplika, tad nāk stabilizators, tad otra gumija, tad dzelzs trubiņa, tad gumija pie riteņa "plaukta", riteņa "plaukts", otra gumija, palielāka papapāksne un uzgrieznis kas visu šito saspiež kopā - tāda lūk "atsaite". Padilst - pievelc ciešāk un vālē tālāk. Bet jaunas arī nav dārgas Amerikas auto paņēmu abas puses ~ 16 Ls (bija pat uz vietas).

Stūres stieņa šarnīrs - to gan nācās pasūtīt no ASV - ~ 35 Ls/gab. laikam bija. Abas puses vienādas. 8 dec. it kā pienākšot, ja nebūs, tad būs jādomā no kā cita "aizņemties".

Tad vēl protams eļļas maiņas būs jāizveic utt.

Tādu lūk "ziliņu" (pēc gaitas īpašībām) esmu iegādājies brīvā laika "nosišanai". ;)

Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

Apsveicami, ka daudz ko var padarīt paša rokām, nemeklējot "Lētāko" meistaru vai servisu un pēc tam izgāžot žulti forumos, ka kaut kas nav tā kā vajag sataisīts. Šādas pielāgošanas, tikai lielākos apmēros notiek arī restaurējos vecos labos amerikāņu "plostus".

Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

Godīgi man tā servisu būšana ar sāka mazliet kaitināt, remontējos pie čoma (ar abiem koyotiem) un WESSā caur paziņām, dzīve liek secināt ka to pašu darbu varu izdarīt kvalitatīvāk par daudziem "mehiem" ( principā puišeļiem, kam nav nedz izdomas, nedz arī pieredzes, kaut gan "mūsdienās" jau domāt laikam tāpat nav populāri). Visvairāk uz "pakaļas" nolika pasāciens čoma servisā, ka atbraucot mājās pēc riteņa gultņa maiņas, bremzējot kaut kāda klusa, bet man aizdomīga, noklabēšana notiekas. izlienu lūrēt WTF - izrādas uzgriežņus ratam var ar roku pievilkt.... Šķiet tas "mehāniķis" ātri no darba atvadījās pēc mana zvana par faktu - un kas notiktu ja tā būtu kādam sievišķim ?!?!?

Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

1) Tā 250 Ls un Rangerim ir svaigi uztapis stiklašķiedras motora pārsegs (ir arī forma, ja kādam sagribas tūnēt vai orģinālais ir metams, tad var dabūt, pats kapots šķiet sanāk ~100 Ls, tā kā forma vairs nav jātaisa) .

2) Steidzami jāsameklē bremžu kluči, un tad uz apskati.

Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

Tad nu tā pārliecinājos šodien ka manam Rangerim der bremžu kluči no Explorera ( konkrētie bija no nocelti praktiski jauni šrotā no šķiet 2000 gada Explorer). Protams šis ir pagaidu variants, jo nu vienā pusē kluči praktiski bija tik "lisi", ka es jau domāju - "noķīlēšos" kādā brīdī. Ir jāmaina gan bremžu diski gan arī kluči abās pusēs, tā kā meklējumi turpinās, ko vēl varētu" "nesūtīt pa tiešo" no USA.

Dabūju šodien vēl 30 dienas defektu novēršanai. Tagad gan apskatē inspektors pamanīja ka lukturi ir par augstu, ko iepriekšējā piegājienā galīg neko neteica (WTF - nezinu???), bet nu kravas auto vadītāji jau man pāris reizes bija "draudzīgi pamājuši" ar papildtālajiem uz jumta. Tik jopcik tā regulēšana tiem lukturim ir bišku " pain in the as...", bet nu tiksim galā. Pasūtīju pat speciāļu atslēgu lai nākotnē nav jājebījas ( tur gan nav paredzētas nekādas speciālas atslēgas, bet nu atradu kaut ko tadu kas to lietu atvieglos uz priekšdienām, citāk patreiz bezmaz vieglāk ir nojaukt priekšu un izņemt lukturi ,nekā jamo noregulēt uz auto. Tik nu kā tu bez auto jamo sakarīgi pieregulēsi ?!?!? )

Stūres šarnīrs protams ar vēl nav atnācis. :(

Vecā stabilizatora atsaite "uzlabota" pa manai metodei apskati iziet mierīgi.

Vēl potenciāls defekts kas varētu izlīst nākotnē, bet pagaidām ir OK ir apakšējais lodbalsts ( cerams ka pareizi nosaucu to "pirkstu" ka nāk rata nostiprināšanai apakšējā "plauktā").

NU jā un tad protams ar tādu pagaidu risinājumu kad esmu nomainījis bremžu klučus tikai vienā pusē protams ka bremzēm nav pieļaujamo 30% atšķirība starp pusēm.

CIts viss tagad norma.

Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

  • Pēc 2 nedēļām...

Ir patikami redzēt ka cilveki ciena kārtigus amišu auto man arbij sapnis reiztikt pieliela USA auto, tiku gan pie auto ganpie pagaidām problemām:)) Bet arto es reķinājos jo paša remonts rada lielu gandarijumu .

Papetot visadus saitu un saprotukafords ir fords ,tapat ka žigulis kam ir visiem gandriiz vienadas daļas ! Forda klase ietilpst gan Rangers , gan Bronco un jaunakie Exsploreri.

Es parņemu saistibas brocokam bij beigtsaizmugures reduktors un priekšas pusass sasledzejs , tas bij jau pamanāmas lietas ,vienu noversu izjaucot viltigos amišu reduktorus (paldies Alvim), protams velme parbaudittilta darbibu beidzas ar nakamō šaizi kas liekas ka sitis pa kabatu !

Automatam pazuda atpakaļgaita ,neitralais, un ar parkinga velk lidzi .Ja nu kads var teikt kas par šaizi -būšu pateicigs .

Protams esmu traks jo to visu daru araa un laiks nav tas jaukakais ,bet velme ir veel šoziem uztaisit lapstu un šo trako sniegu pastumdīt .bet laiks radiiis !

Taka esmu ķeries piepriekšas tilta bus laikam vajadzigs automatiskais pusass iesledzejs , varbuut kadam ir nometajies No explorera???

Lai veicās ar visiem ar USA auto cieniitājiem!!!

Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

NU es te pārīti exploreru apskrūvēju Ķīpsalas šrotā. Tur viens ir vēl vecais kantainais, un otrs jau "apaļīgais" (2000 gada) ar daudz detaļām kas der manam Rangerim. Vecajam abi tilti bija vietā, un vēl pat uz riteņiem stāvēja ( ar visiem alu diskiem, tik es pāris skrūves noņēmu - citāk kāds manu Rangeri bija atstājis uz 2 skrūvēm priekšā vienam ratam). Junākajam Xzin - pusasis bija izrautas ārā ja pareizi atceros, nezinu kas ar difiem.

Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

Hmmm paldies par to pašu !!!

Vai var kads iečuksteet Cesiīs mestara numuru, kas labi remonte automatus (atrumkarbas)???

man jau ir aizdoma ka pašam būs jaakeras pie izjaukšanas , ja jau cilveks ir izdomaajis ka salikt, tad var ar izdomat pretejo !!

Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

  • Pēc 1 mēneša...

Tā jopcik 3. apskates piegājiens neveiksmīgs %^%&^%. Galvenais ka vairāk ka 2 x pusgada laikā nevar dabūt pagarinājumu uz 1 mēnesi, lidž ar ko apsakates manam dampim nav.

Problēma - atklāja "jaunu" defektu ko galīgi nebiju gaidījis - priekšās kreisās puses riteņa atbalsta (plaukta) augšējais šarnīrs kustas ka "prieks skatīties". Dusma ka šo viņi nepamanīja 1. reizē, bet no otras puses labi ka vispār pamanīja - kustās diezgan iespaidīgi, un pie tās braukšanas kā un kur es mēdzu - ar šitādu labāk nebraukt. Tehniski tam šarnīram ir vien muļķīga īpatnība/atšķirība no Fordiem "vienaudžiem" - tas šarnīrs ir "iepresēts" un ar sprosta gredzenu, kamēr explorerim utml. izskatās ka ir skrūvējams. NU neko patreiz atstāju auto pie čoma servisā - būs laiks meklēs daļas, ja ne atkal no USA jāsūta.

Otra lieta par ko izčakarēja - rocene. Bet nu tur XZ - moš pats esmu stulbumā kaut ko nepareizi salicis.

Bet vispār arī pakaļbremzes kaut kādas dīvainības taisīja kā tik taisa jaunu mērījumu rezultāts katreiz savādāks. MOš tas glupais ABS sensors kas pakaļtiltā (blakus difam!!) taisa tādus brīnumus, jo nu pa ceļu braucot es esmu visumā pilnīgi apmierināts ar bremžu darbību?!?!? Ja līdz kluču maiņai bija jūtama vilkšana vienā vai otrā virzienā - tagad ir norma. Bet nu tie rādījumi ļoti incanti tai "pakaļai".

Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

  • Pēc 3 nedēļām...

Tad nu pasūtīju pagājušnedēļ piekares detaļu komplektu no USA no ebay -Worldsuspension. Redzēs kā būs ar kvalitāti un saderību.

Amerikas auto variantā pasūtījums būtu bijis ~ 200 Ls, te patreiz atradu variantu ka kopā ar sūtīšanu man ~ 43 Ls. A-auto gadījumā man ir aizdoma ka viņi piedāvā variantu ar visu plauktu, iespējams pat MOOG daļas -tad arī cena varētu būt pilnīgi adekvāta.

Riska moment ar ebay var būt tāds - es nezinu vai manam dampim piekares daļas ir orģinālās vai arī jau teiksim tas pats MOOG, un ar MOOG ir viena nelaime - tās atsevišķi jaucamās (un arī nopērkamās daļas) nav savstarpēji aizvietojamas ar OEM daļām. Bet nu pa to cenu esmu gatavs pamēģināt riskēt, ja ne tad paliek variants pasūtīt vēlreiz to "otru variantu", un vienalga būs lētāk.

Ak jā no ebay pasūtīju 4 elementus, gan augšu gan apakšu abām pusēm

Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

Jebkurā gadījumā ir vērts palūrēt vai der arī bronco. Galu galā man no tā komplekta tāpat vajag tikai 1 augšējo "pirkstu", pārējo ņēmu rezervei uz priekšdienām, jo nezinu jau arī cik ilgi šitie kalpos.

Bet vienīgā nelaime ka pagaidām Kā USPS ir izsūtījis no Floridas 19 februārī, tā līdz šim brīdim nekādu jaunu ziņu nav. :(. Nezinu kaut kā šķiet ka priority mail tomēr vajadzētu bišku fiksāk nākt.

Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

Es domaju ka daudzkas kopigs ir abiem musu auto .Bet vai nesi provejis nest remontēt šarniru , cik dzirdets un izbaudits diezgan veiksmigi atremontē, piemeram Maskavas ielā !!! Tiku remontejis mersim nugadu gaja , bet cenu strapiba bij liela 4x no veikala cenas tikdaudz ka ari taa gada laika bij beikta !

Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

Saķīlēt lai izvelk tikai gadu man nav nekādas nozīmes, tāpat tagad apskates jamam nav, un reālā vajadzība pēc šā dampja būs pavasarī. Cerams ka Priority Mail Latvijas Pasts nemēdz pazaudēt !!!

Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

Yes, šodien paciņa sasniedza mani. USPS + Latvijas Pasts - nu vienkārši nežēlīgi ērti - nekur nav jāskrien, pienāk uz tavu pasta nodaļu, un ja vēlies vari piezvanīt un pasūtīt lai piegādā mājās. Es aizbraucu pats, nomaksāju muitu 3,"ciktur" un saņēmu paciņu ar 4 šarnīriem/"pirkstiem". Ja gribētu lai piegādā mājās, tad + nepilni 4 Ls.

Tagad tikai jādod čaļiem servisā lai skatās vai der manai Forda piekarei.

Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

Ak jā detaļu numuri šiem šarnīriem:

augšējais šarnīrs - K8738 (Ford P/N)/DLZ NO: 11B280

apakšējais - K8771 (Ford P/N)

ražotājs : DLZ chasis parts.

Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

Tā detaļas der, un tas nozīmē ka manam Fordam ir orģinālās piekares daļas (vismaz attiecībā uz plauktiem). Tagad jāizkasās uz apskati - cerams beidzot vairs nebūs par ko piesieties.

Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

Tā nu tad savu "braslu" (Ford = brasla) esmu "legalizējis" Apskate izieta ar 5 piegājienu un regulāri atrada par ko piečakarēties. Vislielākais "besis" par lietām ko bija jāsūta no ASV otrā piegājienā. ZB ka nevar vien ar pirmo visu kārtīgi "izčekot". Kaut kad saskaitīšu ko man tas viss izmaksāja.

Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

  • Pēc 3 nedēļām...

Nu es ar esmu saņemies izdzit savu kumeļu uz skati un ziniet ir tikai divi 2 ki.....

Viens par atbalsta šarnira kustibu - domāju ka nebūs problēmu novērst

Un otrs to ka rati ir ārpus virsbuves - ta ar nebus problema pielikt vismaz uz atkartoto kādu plasmasu ap sparnu .

Bet nu būs japiestrada uz nakošo gadu jasagadā jauni priekšas lukturi , tie paši atbalsta šarniri lai jau stāv rezervē , bremžu uzlikas un kluči , jauni amartizatori , katra ziņa jaasakopj lai pašam prieks un mute smaida !!!!

Istenibā braukšana ar BOBIKIEM ir divaina un it ipaši ar ASV. Jaiekokstruee gazes iekarta tad ar var mesties pasaules ceļos :))) Bļaut bet šur tur prasa 700ls :(par uzstadišanu , lai ar netā atradu ka var 8niekam dabut pašu iekartu pa 200 ls, ok katram ir janopelna , bet es vismaz maz druzciņ ieekonomēšu uz gazi !!!

Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

mja nu itkā man ar bija doma likt gāzi, bet tad atkal jāliek normāla izmēra balons - bet tad atkal visa kuzavas vieta ir izčakarēta - kaut kā negribas. NU ja kļūs spiedīgi pastīšos vai nav kāds labs variants kā izpūtēju noīsināt un tad moš pa vidu rāmī iebakstīt balonu.

Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

Kāds gadījumā nav redzējis Ford Mercon V automatiskās transmisijas eļļu, vai analogu pārdošanā. Citāk sajūta ka LV ir tikai piedevas pie "parastā" Mercon vai Dextron kas to "paceļ" līdz Mercon V prasībām.

Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

Pievienoties diskusijai

Varat izveidot ierakstu tagad un reģistrēties vēlāk. Ja Jums ir profils šajā vietnē, piesakieties, lai atstātu ierakstu no sava profila.
Piezīme: Lai ieraksts būtu redzams, tam būs nepieciešams moderātora apstiprinājums.

Viesis
Rakstīt atbildi...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Tavs iepriekš rakstītais teksts ir atjaunots.   Dzēst saturu

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Dalīties

×
×
  • Pievienot...