Jump to content

Chevrolet Camaro iegāde


BlackJack
 Dalīties

Ieteiktās ziņas

Pirmkārt atvainojoes par jaunu topiku meklētājā neko līdzīgu par mau jautājumu neatradu.. Tātad ir doma iegādāties Chevrolet Camaro apmēram 92 gada izlaidums..Doma ir meklēt auto iekš Vācijas...ir bijis piedāvājums dabūt uz LV par 700-900EUR tas ir kopā ar degvielu utt un bla bla bla...Gribētos tagad zināt šā auto vājās vietas, kas ir jāskatās pirmkārt kad auto tiek iegādāts tb kam visvairāk jāpievērš uzmanība,cenas auto ekspluatācijā (remonti/degviela/apdrošināšanas/Tehniskās apskates)... Vēl reiz atvainojos par jaunu topiku :) Piedošanu nepareizajā sadaļā ierakstīju :(

Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

  • Pēc 1 mēneša...

čau,

nu varu šo to pastāstīt.

Pirmkārt Camaro nepērk lai mierīgi brauktu tāpēc rēķinies ar to ka viss būs pajāts

pirmais skaties kuzavu - atver kapotu un paskaties vai nav liegti lanžeroni (pie priekšējās sadursmes tie viegli liecās.)

Rūsa kuzovam nav aktuāla , taču der ieskatīties grīdas stāvokli tur kur vadītājs un blakussēdētājs tur kājas 80% gadijumos ir caurumi. dēļ tā ka neliek normālos paklājiņus, taču tajās vietās ir līdens metāls un pārmetināšana neaizņems vairāk par 2 st.

Motors:

Karburātori ir otrā šķira ja domā braukt ziemā.

centies atrast 350 (5.7L) TPI motoru, jo tas no rūpnīcas labi griežas.

5.0 motors bez modifikācijām neiet labi, tam jāpieliek roka (jānomaina iepūdes un izpludes kolektors, gavlas un sadalvārpstu, lai ar to ir jautri braukt)

Noskrūvē gaisa filtru nu paskaties vai uz karburatora/šprices nav eļļa

Ieskaties radiatorā kas ir liets iekšā....

Paskaties kādā stāvoklī eļļa (tā var būt brūna bet ne melna)

uzsildi motoru!!! un pēc tam izbrāuc 1 un otro robu vismaz līdz 5500 rpm (tas nekas ja sanās sarkanajā zonā)

Pabrauc agresīvi 5 min. (braucot ik pa brīdim uzmet acis eļļas psiedienam un ūdens (tosola) tempetatūrai)

Atdzesē motoru lēnā braucienā 50-60 km/h skaties eļļas spiedienu.

Kad riktīgi dod iekšā eļļa uzsilst un paliek ļoti šķidra jā spiediens brīvgautā būs < par 1 baru (15 psi) tas ir pamats domāt vai ir vērts.

Pēc brauciena atkal paskaties škidrumus vai viss palika tā kā bija....

Kārba:

standarta 700r4 ir nenokaujama (es teiktu) labi tiek galā ar palielināto motora jaudu. Manējā kārba bieži redz 7000 rpm. īpaši neprotestē pat ar lēto dextron II kārbas eļļu. Bet ja godīgi ja brauc agresīvi tad manuālā kārba prasās. Par manuālām esmu dzirdējis ka rūpnīcas T5 ir OK nemodificētam motoram - nevaru komentēt jo nebija saskarmes.

Braucot ar automātu vari pārslēgties arī manuāli lai izgriezt motoru līdz galam - atvelc kloķi līdz galam (1 robs) gāzi grīdā kad motors sasniedz 5000 met nākamajā neatlaižot gāzi (pēc skaņas uzreiz dzirdēsi vai kārbas sajūgi izslīd vai nē ) un t.t

kārbas tests: iemet OD (d kvadrātiņa) ieskrieniens palaid gāzi kārbai jāielec tākā neitrālajā.

lēnām ieskrienies līdz 120 un skaiti robus kopā jābūt 5 "robiem" - 4 automātiskās kārbas robi un 1 hiramuftas bloķēšana kuru tu izjutīsi kā vēl vienu robu.

Iemet 1 robā uzkutī motoru līdz 3000 rpm un pabrauc vismaz 5 sek palai gāzi kārbai jāpaliek robā to pašu izdari ar 2 un trešo (D pozīcija) robu

Aizmugurējajs tilts.

ieteicams pēc 88 gada jo tie tika nedaudz pastiprināti, zobratu attiecība 3.23 un uz augšu. visslabākais variants 3.73 tad arī ar 5.0 motoru būs braukt interesanti.

Ja atradīsi tiltu ar bloķi vēlāk būs māzāk naudiņas jātērē.

par vizuālo spried pats, taču man liekās tas ir pēdējajs par ko satraukties

rūpnīcas tehniskos datus vari paskatīties

http://www.thirdgen.org/

sadaļā Camaro tech data viņiem ir arī labs forums

Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

PS

Degviela - piešā atkarībā no labās kājas smaguma

pie smagiem gadijumiem 10 l - 10-15 min

pa pilsētu ap 18-20 pa trassi ap 15-16

Detaļas skaties www.rockauto.com sūtīt tikai pataisno nekādus vietējos autoveikalos izņemot eļļu, filtrus

Detaļas dārgākas bet iet ilgāk, piekare labi iztur latvijas ceļus

Apdrošināšana man 40 -45 uz gadu, ceļa nodoklis 75

Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

  • Pēc 2 nedēļām...

OK stock motors + "ekonomiskais" 2.73:1 tilts, un brauc mierīgi nevajadztu daudz ēst

taču manam motoram plata sadalene un kā jau ieprieks teicu man patīk pabraukt pāri simtiņam ar otro robu, tā lai ar pakaļū jūt kā V8 griežas :)))) tāpēc arī patēriņš lielāks.

Starp citu liepājā parādijās vēl viens camaro otrās pāaudzes melns ar baltām strīpām. Man patīk viņa braukšanas stils... uzprasiet kā viņam ar patēriņu ...

Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

Diemžēl ar biedriem no perifērijas ir švaki...par klubu neinteresējas, uz pasākumiem nebrauc...ir informācija par vairāk kā 20 automašīnām rajonos, bet pat kontaktu nav...tādi jau kūtri esam...katrs pa savu sētu...

...visam savs laiks... Nav jau gluži tā, ka kūtruma dēļ vien netiek apmeklēti pasākumi...

Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

Pievienoties diskusijai

Varat izveidot ierakstu tagad un reģistrēties vēlāk. Ja Jums ir profils šajā vietnē, piesakieties, lai atstātu ierakstu no sava profila.
Piezīme: Lai ieraksts būtu redzams, tam būs nepieciešams moderātora apstiprinājums.

Viesis
Rakstīt atbildi...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Tavs iepriekš rakstītais teksts ir atjaunots.   Dzēst saturu

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Dalīties

×
×
  • Pievienot...