Jump to content

Jautājumi par Chrysler Concorde


Desto
 Dalīties

Ieteiktās ziņas

Izdomāju iegādāties sev Chrysler Concorde 2.7 V6 99-01 gada, jo baigi iepatikās ārēji un pēc ērtuma ir baigi labā, bet gulēt nedod pāris jautājumi:

- kāds reāli ir degvielas patēriņš šim agregātam?

- cik daudz naudiņas prasa remontam(detaļu cenu trakums)?

- gāzes iekārta, ir vērts?

- dzinēja resurs salīdzinot ar citām auto markām?

- cik bieži rodas problēmas ar automātisko ātrumkārbu?

- kādas parasti ir problēmas?

- ir vērts pirkt vai meklēt ko līdzīgu Chrysler 300M?

Paldies!

Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

ja interesē, varu pārdot savu 300M, ļoti labā stāvoklī. šonedēl vēl tiks nomainītas siksnas un bukses un čiki poki būs. Ir jauns akumulators, ģenerators, eļļas un visi filtri, gaisa, ellas, karbas. Riepas labas M+S. Ne pārāk dārgi. Ja interesē sūti uz desideria@inbox.lv

Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

Izdomāju iegādāties sev Chrysler Concorde 2.7 V6 99-01 gada, jo baigi iepatikās ārēji un pēc ērtuma ir baigi labā, bet gulēt nedod pāris jautājumi:

- .....?

Paldies!

Ja neesi vēl iegādājies, tad izanalizējot piedzīvoto un dzirdēto',-

ar 2,7 dzinēju nevajadzētu pirkt, tie it kā neesot diez ko labi.. labāk izvēlēties 3,2 litru..

Ja concorde patīk, tad labāk ņem LHS, tas viennozīmīgi ir izskatīgāks, vismaz priekšas daļa, da arī atpagaļgaitas lukturi ir buferī, nevis piekabināts apakšā, kur to dēļ lielās pārkares var atstāt uz kādas izbrauktuves no pagalma.. motors drusku lielāks 3,5 litri bet 'degvielas patēriņā atšķirības faktiski nav. Automašīna ir izturīga (pēc manas pieredzes) divu ar pusi gadu laikā šopavasar pirmo reizi pieķēros hadenei- stabilizatoru bukses, abas apakšējās priekšējās sviras, priekšā viena atsaite, aizmugurē abas, stūres pirksti- naudas izteiksmē bija kaut kur ap pusotru simtu, ar detaļām problēmu nav, kaut ko pirku te, kaut ko atsūtīja pa puscenu no taivānas, nomainīju visu pats. tad bija nomiris viens no aizmugures bremžu spēka ierobežotājiem, jauns bija pieejams tikai komplektā ar visu bremžu trubiņu pa 90 latiem, paņēmu šrotā pa desmitnieku..

Pēc pirmās ziemas miega nepamodās viens no ventilatoriem un no pārslodzes nomira otrs, pie dzelzscela tilta nopirku jaunus (taivānas) komplektā ar visu difuzoru kaut kur ap 70 latiem lietots oriģinālais bija laikam ap sešdesmit.. tad vēl bija ieēdusies ātrumpārslēga trose, legālajā šotā prasija kvartu, bet pagrīdes šrotā nopirku pa 15. tas arī viss, kas ir bijis šo divu ar pusi gadu laikā, ievērojot to, ka mēnesī nobraucu ap 2,5 tūkstošiem kilometru, uzskatu, ka auto tiešām ir izturīgs

Patēriņš benzīna vidējais 12 litri, gāzes 14 litri uz simtu ar manu braukšanas stilu īpaši nepiedomājot par taupību un ikdienā lietojamo braukšanas režīmu (60% šoseja un 40% pilsēta), sievai braucot par divi litri mazāk. Mainoties pilsētas un šosejas attiecībai vēl vairāk par labu šosejai ar benzīnu vidējais patēriņš ir zm desmit, bet ar gāzi ap 11 litriem.Tukšajos brīžos apejoties ar pedāļiem, kā ar jēlām olām vidējo patēriņu gāzei esmu dabujis arī ikdienas režīmā zem desmit.

Auto pēc būtības ir 300m viens pret vienu izņemot purnu un pakaļu.. apkopojot savu memuāru, varu tikai rekomendēt šo auto.

Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

  • Pēc 2 gadiem...

Pievienoties diskusijai

Varat izveidot ierakstu tagad un reģistrēties vēlāk. Ja Jums ir profils šajā vietnē, piesakieties, lai atstātu ierakstu no sava profila.
Piezīme: Lai ieraksts būtu redzams, tam būs nepieciešams moderātora apstiprinājums.

Viesis
Rakstīt atbildi...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Tavs iepriekš rakstītais teksts ir atjaunots.   Dzēst saturu

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Dalīties

×
×
  • Pievienot...