Jump to content

Stratus


Dpo3g
 Dalīties

Ieteiktās ziņas

Sveiki, man ir auto : Chrysler Stratus 1996g. Automāts.

Nesen radās sekojošas problēmas:

1. No rītiem iedarbinot auto, slēdzas iekšā avārijas režīms. Izbraucu 4 km, noslāpēju, iedarbinu no jauna un avārijas režīms pazūd.

2. Ja avārijas režīms ir izslēgts, tad nospiežot gāzi grīdā, momentāli slēdzas iekšā avārijas režīms.

3. Dažreiz rodas problēmas, ka ātrumi pārslēdzas no 1. uz 2., bet no 2. uz 3. vairs nepārslēdzas un atpakaļ arī.

Taisīju diagnostiku Chrysler Centrā, atrada sekojošas kļūdas:

1. DTS N41 L-R цепь соленоида

2. DTS N43 OD цепь соленоида

3. N31 гидр. переключатель цепь

4. N36 немедл. ошибка после нажатия

5. N53 ошибка врашения 3-й передачи

6. N21 OD switsh sense circuit

7. N24 L-R switsh sense circuit

Mēnesi pirms šīs problēmas mainīju kompjūteru uz kārbu.

Solenoida bloku arī mainīju, bet rezultāti nekādi nebija.

Varbūt kādam bija kādas līdzīgas problēmas?

Kur tikai netaisīju diagnostikas, bet nekur konkrētas atbildes nebija, sākumā saka ka jāmaina kautko, kad tas ir samainīts, bet rezultātu nav, tad atkal saka mainīt kautko citu. Vienvārd sakot rezultātu nav.

Varbūt problēma var būt vados ? Vai vēl kur?

Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

цепь соленоида nav tas pac kas begts solenoīds. Nu tā arī ir, ka jāmeklē kas ar ķēdi un solenoīds ir tikai viens tās elements kuru visvieglāk pārbaudīt nomainot.

Ne vienmēr dedefekti ir stabili un tādus peldošos ir visgrūtāk atrast. Izdarāms stundas laikā tas ir tikai tad ja meistaram smagi paveicas. Pārējos gadījumos nepaveicas nevienam, meistars patērējis tik daudz laika, ka par to nevar paņemt adekvātu ciparu, klientam ar to ka cipars par darbu ir stipri kosmisks pēc viņa domām.

Un katreiz braucot uz citu servisu var uzskatīt, ka iepriekš samaksātā nauda ir izmesta, jo katrs meistars sāks visu pārbaudes ciklu no jauna neuzticoties vēstures stāstījumam. Un pareizi darīs! :)

Bez tam katru reizi citā servisā var ieviest vēl kādu sīku izmaiņu kas nākošajam apgrūtina diagnostiku.

Konkrētajā gadījumā kaut kāds kabelis vai savienojums varētu būt pie vainas.

Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

Nu jā, man tā arī un sanāk, kad atbraucu pie meistara, viņš sāk savu diagnostiku taisīt, bet galu galā tā neviens man tā un neiztaisīja mašīnu. Bet naudu protams ir jāmaksā. Vienkārši jau beigu beigās gribētu uzzināt, kā labāk un pareizi atrast problēmas iemeslu un novērst to.

Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

  • Pēc 3 mēnešiem...

Par kārbu pameklē topikos. Es problēmu atrisināju, pārkniebjot 30 vadus, pagarinot tos un pabāžot kārbas kompi zem luktura. Arī rādīja solenoīdu kļūdu, bet tur nekāda sakara ar to vispar nebija.

Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

Pievienoties diskusijai

Varat izveidot ierakstu tagad un reģistrēties vēlāk. Ja Jums ir profils šajā vietnē, piesakieties, lai atstātu ierakstu no sava profila.
Piezīme: Lai ieraksts būtu redzams, tam būs nepieciešams moderātora apstiprinājums.

Viesis
Rakstīt atbildi...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Tavs iepriekš rakstītais teksts ir atjaunots.   Dzēst saturu

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Dalīties

×
×
  • Pievienot...