Jump to content
boy

Aizmugurējās bremzes.

Ieteiktās ziņas

boy

Chrysler Sebring 2.5, V6, Lxi

Auto kādus 2 mēnešus nostāvēja. un braucot uz tehnisko neizlaida del aizmugurējām bremzēm

( kreisais 1,1-labais 2.2) aizbraucu uz servisu tur izrādijās ka suports iepuvis to sataisīja un pie reizes klučus nomainīja.šodien braucu, bet tas pats.kur varētu būt vaina?

Dalīties ar šo ziņu


Saite uz ziņu
Padalīties citās vietnēs
V8

ko tur iepuvušam var sataisīt - noteikti tikai izkustināja un viss....tas nav uz ilgu. Vai nu jāliek remonta komplekts, vai jāmeklē šis verķis no cita auto, kam bija labākā stāvoklī. Ja bremžu nebūtu vispār, varētu vainot spiediena regulatoru, bet šajā gadījumā vaina ir tikai tur...nu vēl var pačekot vai roķenes sistēma netaisa kādu ziepi.

Dalīties ar šo ziņu


Saite uz ziņu
Padalīties citās vietnēs
boy

šodien izgājām visam cauri, nospiezot bremzes riteni nevar pakustināt kad pacelts uz paceelaaja, bet uzliekot un braucot bremzeejot- 3 bremzee , bet viens ne.liekas ka tam ritenim veelaak nekaa paareejiem pienaak vajdziigais ellas spiediens.bet nonemot slandzinas tek ella vienmeeriigi.

buus jaaskataas tad veel kas.

Dalīties ar šo ziņu


Saite uz ziņu
Padalīties citās vietnēs
ozclub

Man voyagerim 95g. identiska problema, piebildīšu ka cilindrīši ir uzlikti jauni, loki un trumuļi uz aci liekās normāli, par ko arī liecina tas ka stāvbremze ņem vienmērīgi un vienādi.

Vai kāds nevarētu piesviest vēl kādu ideju izņemot atgaisošanu , jau iepriekš paldies.

Dalīties ar šo ziņu


Saite uz ziņu
Padalīties citās vietnēs
aigars.aa

Iespējams, ka vainīga spiediena regulātors. Pats 2 gadus čakarējos ar aizm. bremzēm, kamēr viņu nomainīju.tagad viss OK.

Dalīties ar šo ziņu


Saite uz ziņu
Padalīties citās vietnēs
ozclub

Kur tas spiediena regulātors atrodās ? Tas misiņa klucis ir tikai sadalītājs, no kura divas caurulītes iet ABS bloku zem akuča un četras atpakaļ , jāpiemin ka sistēma ir ar vakumņiku.

Varbūt kāds var padalīties ar info kur pasmelties zināšanas vai tikt pie kāda manuāļa.

Dalīties ar šo ziņu


Saite uz ziņu
Padalīties citās vietnēs
bumbieris

Man Voyagerim bija premžu šļauciņa aizrūsējusi. Ilgi kamēr atradu. Pēc tam ilgi pukojos, ka varēja tač ātrāk atrast. :D

Šķidrums itkā tecēja, bet tomēr atpakaļ šļauciņā no cilindra negāja. Gadoties arī, ka gumija iekšpusē noslāņojas.

Manam gan tas bija priekšā. Aizmugurē vēl tas regulātors galvu var jaukt ar.

Dalīties ar šo ziņu


Saite uz ziņu
Padalīties citās vietnēs
aigars.aa

Misiņa "klucis" priekšpusē kreisajai aizm. atsperei. 2caurulītes ieiet, 2iziet unviņā iespējams viens virzulītis ir nosprūdis.

Dalīties ar šo ziņu


Saite uz ziņu
Padalīties citās vietnēs
ozclub

Manējam dalītājs atrodas 15 cm zem vakumņika atskrūvējot visas 12 (!!!) caurulītes konstatēju ka tur nav nekādu virzulīšu,var caurskatīt kanālus apm. 2,5 mm diam., norāvu ABS izpūtu un izskaloju sietiņus tām štuchkām kas varētu kalpot par spiediena mazinātājiem uz aizmuguri saliku kopā, itkā bremzē, rīt braukšu testēt, ja nepalīdzēs samainīšu aizm. trubiņas vietām lai varētu konstatēt uz kuru pusi no sadalītaja meklēt.

Kads nezin vai Ogrē var kkur notestēt bremzes ?

Dalīties ar šo ziņu


Saite uz ziņu
Padalīties citās vietnēs
kekss
šodien izgājām visam cauri, nospiezot bremzes riteni nevar pakustināt kad pacelts uz paceelaaja, bet uzliekot un braucot bremzeejot- 3 bremzee , bet viens ne.liekas ka tam ritenim veelaak nekaa paareejiem pienaak vajdziigais ellas spiediens.bet nonemot slandzinas tek ella vienmeeriigi.

buus jaaskataas tad veel kas.

Gribēju jau aizsākt jaunu topiku, bet skatos, ka man līdzīga problēma ir risināta vairāk kā pusgadu atpakaļ. Tikai žēl, ka neviens nav ievietojis ziņas par pašu risinājumu :(

Esmu noņēmies un labuma nekāda- viens aizmugurējais rats ņem, bet uz pusi mazāk nekā otrs (vai pārējie) suportam nav ne vainas, virzulītis un manžete kā bildes- viss kustās gan uz āru, gan atlaižot bremzes panāk atpakaļ, bet uz pusi švakāk un viss... Nav vojādžeris un tāpēc spiediena regulatora nav. Trubas nāk uz katru ratu no sadales bloka pie abs. Gaisojot izdzinu cauri puslitru šķidruma- nekā- strādā bet uz pusi švakāk. pēc noteikumiem atšķirība nedrīkst pārsniegt 30 pročus.

Bija doma diagnostikas nolūkos samainīt abas aizmugurējās trubiņas uz sadales bloka vietām, bet nevarēju atskrūvēt vienu no tām- trubiņa pierūsējusi pie tā uzgriežņa un izrāda tieksmi vērpties līdzi.. negribēju nogriezt un metu mieru.

Bodē ieminējās, ka līdzīgos gadījumos var būt pie vainas gumijas šļauciņa, kas varētu atslāņoties iekšpusē. To ir pieminējis arī viens no komentētājiem, tikai nav pateicis, kā tieši izpaudās simptomi.

Nu taču, vīri, ja bija problēma un ir atrisināta, tad varbūt padalieties ar risinājumiem!?

Dalīties ar šo ziņu


Saite uz ziņu
Padalīties citās vietnēs
kekss
... Nav vojādžeris un tāpēc spiediena regulatora nav. !?

te nu drusciņ samuldējos- izskatās, ka kaut kāds spiediena regulators tomēr ir -tjipa- katrā aizmugures trubiņā pirms pārejas uz gumijas šļauciņu ir proporcionalitātes vārsts, bet tam kā defekta simptoms tiek minēta rata bloķēšanās, (tātad spiediena nesamazināšana) bremzējot...

Dalīties ar šo ziņu


Saite uz ziņu
Padalīties citās vietnēs
samsons

tas ir spiediena regulētājs - concordei tā bija, līdz ko nomainīju tā viss ok

iesaku iegādāties jaunu, lietotu pēc pusgada atkal mainīju

Dalīties ar šo ziņu


Saite uz ziņu
Padalīties citās vietnēs
bumbieris

Nevienmērība jāskatās arī kad mēra bremžu spēku.

Manam, kad tā truba bija aizrūsējusi, suports nenāca vaļā pēc straujākas bremzēšanas. Pēc tam kad atradu tik sāku štukot, ka skatē labajam ritenim lēnāk pieauga spēks strauji bremzējot.

A tas spiediena regulators nevarētu būt viens ieēdies un spēku nenomet?

Es ieteiktu vairāk uzmanības pievērst arī kā tie bremžu spēku mainās un ne tikai gala vērtībām. Rīgas skatē prātīgākie pārbaudītāji to arī skatēs. Tik kā parasti visu medu mucā daži, pa dzīvi kompleksaini, pārbaudītāji ar darvu bojā. :(

Dalīties ar šo ziņu


Saite uz ziņu
Padalīties citās vietnēs
kekss
tas ir spiediena regulētājs - concordei tā bija, līdz ko nomainīju tā viss ok

iesaku iegādāties jaunu, lietotu pēc pusgada atkal mainīju

paldies! šodien noteikti nomainīšu :) kad ieraudzīju šo komentāru, vakar vakarā izjaucu to mimuli lai apskatītots, kas lācītim vēderā.. testa dēļ sadomāju salikt bez zarnām, tad atklājās, ka korpusā ir caurumiņš, kas glābj pret pārmērīgu spiedienu, izvadot lieko bremžu šķidrumu ārā no sistēmas... nojaucu saliku zarnas bez plastmasas noslēdzējvārstiņa, bet ar visu pārējo.. tik vai tā nostrādā tas drošības caurumiņš,- tātad sistēmā (dotajā kontūrā) ir spiediens, kas iedarbojas uz regulātorā esošo virzuli ar tādu spēku, ka saspiež tur esošo atsperi pilnībā.. no turienes secinājums, ka mans regulators spiedienu, kas tiešām ir par lielu, samazina pārlieku daudz.. šodien nomainīšu, ja tikai mūsu bodēs būs pieejams uz sitiena.

Dalīties ar šo ziņu


Saite uz ziņu
Padalīties citās vietnēs
kekss

Nu varu ziņot, ka ar bremzēm viss ir kārtībā. Protams, ka veikalos uz vietas nebija tā regulatora (labāk tomēr viņam pieskanētu tā angliskā versija - proporcionalitātes vārsts) uz pasūtījumu, tikai kopā ar gumijas šļauciņu deviņdesmit lati :((( bet sakarā ar to, ka šodien beidzās melnā kvadrāta darbības laiks, vakar nopirku šrotā pie dzelzsceļa tilta.. arī tie tirgoja komplektā ar šļauciņu, bet pa piecpadsmit.. vizuāli kā jauns ... tad vēl šrota priekšvadītājs piekodināja man tomēr paskatīties, īsti kura puse ir pie vainas- vai tiešām tā kura švakāk bremzē... šo viņa ieteikumu noignorēju un nomainīju švakākajā pusē- un protams, ka nekas nemainijās... tad nu lai nav lieku reizi jājauc nupat saliktā puse, noņēmu otrā pusē to vārstu un pieliku vietā no labās puses-- un hip hip urā :) viss kārtībā šodien izgāju skati ratu rādījumi atšķīrās par 0,1 to viņu ciparu :)

Dalīties ar šo ziņu


Saite uz ziņu
Padalīties citās vietnēs
bumbieris

Nu es jau ar mēģinēju ieteikt vai nav pie vainas tas regulators, kurš spēku nenomet. ;)

Dalīties ar šo ziņu


Saite uz ziņu
Padalīties citās vietnēs
Māris Vaniņš

Sveiki! Manam 300M ir iekodušies atgaisošanas nipeļi, vai viņi ir nopērkami atsevišķi? Cik atradu mūsu internetveikalos, tad iet kopā ar remkomplektu. Noteikti priekšā un aizmugurē ir vienādi? Vai atšķiras no citu auto nipeļiem? 

Dalīties ar šo ziņu


Saite uz ziņu
Padalīties citās vietnēs
V8

Vienam ražotājam pārsvarā ir viens izmērs gan priekšā, gan aizmugurē. Ja ir paraugs, var meklēt hidraulikas veikalos vai WURTH.  Arā dabūt būs grūtāk. ja disku bremžu suporti, tad var mēģināt ar sildīšanu (mazu deglīti). Ir dzirdēts arī par jaunu variantu ar speciālu atsaldēšanu, kuru pārdod aerosola iepakojumos (piem APE Motors), bet neesmu mēģinājis - parasti nākas mainīt visu komplektā jaunu. ja nolauž, tad gan sākas jautrības, bet dažkārt pietiek iedzīt kādu TORX uzgali caurumā, bet tikai no kāda nopietna vai vislabāk krievu ražojuma komplekta....lētie paši ielūzīs un tad vispār būs kaifs

Dalīties ar šo ziņu


Saite uz ziņu
Padalīties citās vietnēs

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Viesis
Rakstīt atbildi...

×   Pasted as rich text.   Nodzēst formatējumu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Tavs iepriekš rakstītais teksts ir atjaunots.   Dzēst saturu

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Izveidot jaunu...