Jump to content

Par automaatu (Chrysler Stratus 95. g.)


Pepija
 Dalīties

Ieteiktās ziņas

Labs riits visiem. Man ir taada lieta, ka jau divas reizes no riitiem uzsaakot braukssanu kaarba nesleedzas taalaak par 1 robu. Ir jaapstaajas, jaanoslaapee, tad pielaid un brauc cik lien - pilniigi nekaadu probleemu, viss darbojas IDEAALI. Vai vajag to autinju sildiit. Jo es jau taapat nobraucu dazus KM, kameer pie muzona pamaniiju ka tie robi nesleedzas, domaaju ka autinjs taccu bija jau uzsilis, kapeec tad vinjss jaaslaapee nost lai sleegtos tie robi.

Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

Aktivitaates protams ir 0, bet var jau buut, ka mana probleeminja visiem ir svessa, jo reaali jau servii ari saka ka jaameklee "KLEJOJOSSAA" probleema, vareetu padomaat ka man nav auto, bet katls ar klimpaam. Baigi jau man tas netraucee, bet nevar jau zinaat, kad un uz cik ilgu laiku tas var atkal atgadīties un passam autinjam domaaju arii nav veseliigi.

Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

Chrysler compis (OBD II tavā gadījumā), ja detektē problēmu ar kārbu, vai atsevišķos gadījumos ar dzinēja vai dzesēšanas sistēmas darbību, vai vienkārši dzinējam nostrādājot x stundas bez tehniskās apkopes veikšanas, ieslēdzas Service Soon režīmā un neļauj kārbai slēgties augstāk par 2. robu. Tam tomēr vajadzētu būt pavadītam ar Check Engine (Service vtml.) lampiņas degšanu panelī.

Rezultātā var gadīties, ka jāmaina kompis.

Tomēr japagaida vēl, jo visi zinošie cilvēki šodien forumā vēl nav ieskatījušies. Uz Hot-line servisu mēs varbūt iziesim tālākā atīstības pakāpē :)))

Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

Pēc manām domām tas tiešām varetu būt "service" gajiens !!!!

Vienkārši autiņš ir noilgojies pēc servisa apkopes - kompis juut ka ella ir savu nostrādājusi un prasās pēc nomaiņas . Varētu būt arī kārbā filtrs ciet.

Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

Pirmais gaajiens butu uz diagnostiku.

Te jau kaut kur ieliku speca taalr numuru ->Remonts/Restauracija - inzektoru mazgaashana.

Peec tam buutu veelams pakonsulteeties ar ATM specu. NU tikai ne RAAP SERVISAA!!!!

ALV.

Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

Uztaisiju diagnostiku "Amerikas auto" un tur uzrādīja, solenoida kļūdu "Solenoid circuit", bet paši viņi "diemžēl" kārbas neremontē. Būs vien jādzen uz "TCmotors", tikai ticība jau viņiem nav, jo kad pirku tad taču uztaisiju to diagnostiku un neko neuzrādīja + vēl kad viņiem zvana tad liekas ka, tas, kas tur atbild gaida kad es viņu lūgšos lai paņem to mašīnu (laikam viņiem nepatīk ar to elektroniku ņemties), tas solenoids jau "TC motors" tika "jauns" uzlikts pirms gada. Nemaz nebrīnos ka man ieteiks atkal likt jaunu.

Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

  • Pēc 4 nedēļām...

Nu jau nedēļu braucu ar citi kompi, tfu, tfu, viss itkā darbojas, tātad vaina blin būs tai kompī, kurš ir nokalpojis tikai nepilniem 1200 km. Vai kāds var pateikt, ko ar to auto darīt ( vai varētu būt ka probza ir autiņā un viņš to kompi čakarē) ja tā tad jāsalabo un ar steigu jāpārdod. Un vispār man servī teica ka tieši Chrysler Stratusam 95 g. tie kompji čakarējoties (vai ir kas tāds dzirdēts). Katrus 1000 km negribētos to kompi mainīt. P.s. laboju auto RAAP - clivēki atsaucīgi un zinoši (paldies Aploka kungam), ko nevar teikt par TCmotors (uz turieni vairs nekad nebraukšu, ja nu vienīgi ar jaunu auto uz garantiju).

Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

  • Pēc 1 mēneša...

Sveiki.

Sataisīju auto RAAP, 2 dienas, 100 Ls naudas + garantija uz gadu. Salaboja manu veco kompi, teica ka tas esot šo modeļu (95 gada) rūpnīcas defekts un ka ne visus izdodas sataisīt.

Ja kas - iesaku, sakarīgi cilvēki, rindā nebija jāstāv.

Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

  • Pēc 2 nedēļām...

Man arii taada pati probleema. Iesleedzaas 2trajaa aatrumaa - servisa rezhiims, lai tiktu liidz servim. Piesleedzot kompi man pateica, ka gljuko solenoiidu bloks - nomainja kaukas 45ls (orgjinaals ap 130), atjaunoti laikam. Esot tipa "aukstais lodeejums". Kexam RAAPulis pa diagnostiku prasiija 50ls, remonts 200..400. Kexx iedzeera alinju atveera haubi, noraava pie kaarbas naakosho vadu, vads sabirza - paarkieba shtekeri - viss ok. Iesaku Viktoru - 9415571. Pa diagnostiku (tb kompi) nenjeema neko. Uz RAAPu nebraukshu cik vien iespeejams - padzirdot eljljas mainjas cenu vien.

Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

Man viens meistars kas nodarbojas ar amerikāņu autiņiem teica, ka problēma ar kārbas kompi (Stratusiem, Cirrusiem un Breezēm)rodas no tā pārkaršanas, jo novietojums ir ļoti neveismīgs, ļoti tuvu kolektoram. Man pašam šī versija arī liekas ļoti ticama. Es savam Stratusam taisos uzmeistarot alumīnija reflektoru, lai samazinātu tā kompja uzkarsšanu.

Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

  • Pēc 2 nedēļām...

Vispaar man tas paraadaas (kad paraadaas) tikai siltam autinjam, kad aiz muguras jau ik riita/vakara korkji. It kaa kaukaadas manzhetes veel varot tur mainiit, vz. Teoreetiski jau no karstuma elektronika ar var uz laiku kaut kaa savaadaak straadaat, peec tam atiet atpakalj.

Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

  • Pēc 3 mēnešiem...

Pirmīt vienā servī (pie Vienības gatves) pie tāda kēksa kā Viktors noteicu kļūdu - tipa solenoīdu bloks vainīgs. OK, nopirku Tallinas ielā bloku, nomainīju un .. :) Ieslēdzās vienu rītu atkal, pāris dienas, kopš ieskrūvēju (kāds gudrītis tur vai bija ņēmies un vidējo skrūvi aprāvis tam sol. blokam). Kādu mēnesi nebiju braucis, bet pirms tam brīžiem praktiski uzreiz slēdzās tajā dežūrrežīmā. Neko jau aukstāks ārā nebija. Piebraucu šodien pie tā Viktora - neko neatrada. Šis saka, ka Stratusi un uz viņa bāzes visiem šī ir izplatīta problēma - vai nu solenoīdu bloks, vai kompis beigts, pie tam daži kompi ir mainījuši ik pa gadam, mokoties tauta ar šitajiem. Viņa padoms - nevajag braukāt ar šādiem autiņiem :>

flyingbrick - uztaisīji reflektoru? :) Nez - tas kompis neatgriezeniski tiek bojāts, ja jau viņš jāmaina? Varbūt tur ir kāds termodatčiks, kuru vajadzētu nahrenizēt, lai nebūtu viss bloks jāmaina? :) Ir kāds ņēmies ar viņiem? Ka tik nebūs jāpāriet atpakaļ uz mietpilsoniskajiem, bet praktiskajiem eiropiešiem :> Mocīju to auto šovakar - nu nekādīgi neļāvās likties tajā dežūrrežīmā. Tiešām tāda sajūta, ka kaut kur prasītos cooleris (ventilators kā radiatoram:D) Galvenais, ka nespēju saprast vai vecais solenoīdu bloks tiešām bija tik vainīgs. Toreiz jau kēks diezgan pārliecinoši teica, ka viņš ir tas vainīgais. May be vainīgi bija abi. Tallinas ielā Imants izteica versiju, ka jamie pārkarst, atrodoties zem tā biezā, skaņas slāpējošā apvalka, daži raujot viņus nost (tirkšķi lai nedzird tas apvalks domāts).

Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

Tas Viktors, ja nemaldos atrodas Jelgavas ielā 8, pats biju aizbraucis pakonsultēties, jo esmu dzirdējis labas atsauksmes. Bet varbūt te ir vēl kāds, kurš tur ko remontējis, jo tas Viktors man uzreiz teica, ka masveidā nākas labot amerikāņu automātiskās kārbas, kas plīstot regulāri, atšķirībā no dažām eiropiešu, kas tā arī savā mūžā līdz servisam nenonākot. Par RAAP pēdējā laikā dzirdēts daudz slikta, tāpēc jautāju viedokli...

Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

Pievienoties diskusijai

Varat izveidot ierakstu tagad un reģistrēties vēlāk. Ja Jums ir profils šajā vietnē, piesakieties, lai atstātu ierakstu no sava profila.
Piezīme: Lai ieraksts būtu redzams, tam būs nepieciešams moderātora apstiprinājums.

Viesis
Rakstīt atbildi...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Tavs iepriekš rakstītais teksts ir atjaunots.   Dzēst saturu

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Dalīties

×
×
  • Pievienot...