Jump to content

Kā Intrepidam piekļūt pie akumulatora


janism1
 Dalīties

Ieteiktās ziņas

Sveiki! Sodien nopirku intrepidu ar 2.7 motoru viss bija jauki liidz briidim kad celaa no ceesiim izdmaaju piestaat siguldaa pie gaujas pastaigaajos nopeldeejos laidiisu savu megarulzu bet nekaa panelii tikšķinās gaismiņas it kā akumulators totaali noseedies vai arii suudiigs kontakts.

Tad kad šoriit skatiijos pirms pirkšanas saimnieks pielaida aukstu iepriekš nebija darbināts pirms laida vēl noteica nu ta intersanti pieleks vai nē (jo autiņš bija kādu mēnesi stāvējis) pieleca bez nekādām problēmām pēc tam arī visu dienu cik pabraukājos leca ideāli nebija tā ka aķis švaki grieztu. Ir pat rēķins no TC motors ka aķis pirms pusgada mainīts tāpēc vēl jo dīvaināka liekas versija ka aķis pēkšņi nosēdās. Tad kad devos pastaigāties visas lampas izslēdzu! Tad kad zvanīju saimniekam šis teica ka viņam taa kaadreiz esot bijis ziemaa kad slapjš laiks utt esot notīrījis kontaktus un viss bijis OK. Arii pirms peedeejaas apstaasanaas es braucu pa meža ceļu un bija pamtīgi piegāzts lielas peļķes utt. Tad es sāku domāt ka laikam ūdens piekluva pie kontaktiem un tāpēc čakarējas. Tagad autiņu atstāju tur pat kur tas nosprāga pie siguldas, jo izsaukt kaut kādu palīdzību nebija liidzi naudas prasīja 75 ls (LAMB).

Tad es tā izdomāju ka jābrauc mājās (uz rīgu) Un rīt braukšu atpakaļ iespējams būs nožuvis un varēs pielaist iespējams būs jāpiekļūst pie akumulatora, jāiztīra kontakti. Un te nu man jautājums kas man jāpaņem līdzi? Cik saprotu jāņem nost ritenis tas skaidrs bet kā tālāk ar kādu atslēgu vai skrūvgriezi skrūvejas nost tas aizsegs lai piekļūtu akumulatoram??? Ar kādu atslēgu atskrūvē klemmes aķim?

Paldie jau iepriekš par atbildēm!

Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

Te no interneta:

You have to Remove the Passenger Headlight to get to one side of it and remove the battery terminal and the battery tie down. then there is a section of the wheel well in front of the passenger tire, that has to be removed. I would suggest turning the steering wheel hard to the right and jack up the front of the car to give you self some room to work. once you remove the panel you should have access to the other battery terminal. I also removed the air box above the battery just to give my self some handling room, which just snaps in place. Then you should be able to worm the battery out from the wheel well.

Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

tā arī ir - lampa turās uz 2 skrūvēm, tad ar garu pagarinātāju un 1/2 collu vai 13mm mucuņu atskrūvē akumulatora fiksācijas plāksni - tālāk jau, kad izvilkts uz riteņa pusi, var mierīgi skrūvēt klemmes - tikai nopērc jaunas - vecās būs no plānas kapara plāksnes un tas ir viens no visādu elektrogļuku iemesliem.

Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

ir veel kaada probleema nevar attaisiit kapotu nezinu kaapeec kad parauj rokturi lai attaisiitu nekas nenotiek! Es biju domaajis ka aķim var piekļūt noņemot pasažiera puses riteni un tur kaut kāda aizsargplāksne laikam ir un to it kā vajagot atskrūvēt tad tā ir vai nav? Ja jā kā to aizsargplāksni noņem pietiek ar skrūvgriezi vai vajag vēl kādu atslēdziņu?

Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

Par kapotu - iespējams, ka trose ir notrūkusi - tik jāpaskatās kurā galā... Vispār no apakšas var atvēr - jālien tik zem mašīnas...

Savām Concordēm esmu ņēmis nost akumulatorus neņemot nost riteni. Ritenim priekšā ir plastmasas riteņa arka un to paliecot aķi var vienkārši izvilkt ārā. Pirms tam gan ritenis ir jāsagriež līdz galējai pozīcijai un no augšas jāatskrūvē klemmes un aāk stiprinājumi.

Tavs gadījums nav apskaužams - kapotu nevar atvērt, aķis nosēdies un mašīna kaut kāda nomaļā stāvlaukumā... Bet lai veicas!!

Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

paardeveejam tak pofig savu piķi saņēmis un viss ...

nu labi tuulit brauksu prom un meeginaasu tikt galaa paneemu krustiņskruuvgriezi atsleegu kompletu 8, 10, 13 mm cerams ka pietiks protams domkrats un ritneatsleega arii.

Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

nu re tiko esu atbraucis atpakal ar savu intrepidu, aizbraucu kā laidu tā pielaidu uzreiz it kā nekas nebūtu vakar noticis! Taatad laikam uudens peļķes 99% bija pie vainas. Tagad arii atbraucot maajaas atkal laidu un pielaidu bez nekaadaam probleemaam. Bet kaut kas jau laikam ir par vainu ja slapjaa laikaa šitā gļuko jaabrauc uz servisu lai paskatās... Vispar diivaini daudzi autiņi ir bijuši bet šitādi joki nekad, ir veel bijis šitas variants kad volvo aķim bija skruuves slikti pievilktas bet šitā nekad kad dēļ mitruma, laikam pie vainas arii taa stulbaa konstrukcija ka aķis kaut kur zemu pie pašas riepas un visi sūdi iet virsū...

Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

Patīri klemmes! Ir tā gadījies. It kā viss darbojas, bet kad grib pielaist-nekā! Vieta akumulatoram jau nu tiešām izvēlēta nevisai pateicīga, sevišķi ņemot vērā to, ka akumulatora lietošanas instrukcijā norādīts, ka vēlams lai tas būtu sauss un tīrs!

Starp citu! Savam esmu iemānījies dabūt "aķi" arā nenoņemot riteni! Noņemu filtrus, atlaižu "aķi" un izgrozu laukā!

Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

Pievienoties diskusijai

Varat izveidot ierakstu tagad un reģistrēties vēlāk. Ja Jums ir profils šajā vietnē, piesakieties, lai atstātu ierakstu no sava profila.
Piezīme: Lai ieraksts būtu redzams, tam būs nepieciešams moderātora apstiprinājums.

Viesis
Rakstīt atbildi...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Tavs iepriekš rakstītais teksts ir atjaunots.   Dzēst saturu

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Dalīties

×
×
  • Pievienot...