Jump to content

Neizpratne! (varbūt arī kāds gardi smiesies)


BRĀLIS
 Dalīties

Ieteiktās ziņas

Jautājums par DODGE DURANGO 2000 g. 4.7 motors. Lieta tāda ka jauc prātu aizmugurējā tilta diferenciāļa izskats, kurš ir atšķirīgs no katalogā piedāvātā gan TC motors pēc VIN koda, gan i-neta katalogos, gan rezerves daļu veikalos. Uz tilta kods: 52069978AA; 9.25DN;3.92 TRACK LOCK. Rasējums rāda, ka diferenciālis ir bez pašbloķējoša diferenciāļa detaļām. Dzīvē tilts parāda ka ir savādāk. Rasējums atbilst tiltam no JEEP DANA 35 vai 44. Atšķirība ir izmērā. Tad jautājums ir tāds: kapēc tāda nesakritība un no kāda JEEP tilta man pirkt vajadzīgās detaļas: frikcijas diskus , kas nāk aiz satalītiem (tādas šaibas ar divām ausīm un starp tām šaibām nāk vēl šaibas bez ausīm ar robiem iekšējā aplī. Uz katras pussas puses sanāk pa kādai 4-5 šaibām (gan tādas gan tādas). Droši ka izteicos dikti sarežģīti, bet neesmu profesionāls terminu izvēlē. rakstu kā māku izskaidrot to detaļu izskatu. Varbūt varat palīdzēt.

Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

...nav tik traki,smieties te nav par ko. Dziivee var redzeet dazadus briinumus - no USA atnaak daudzi modificeeti auto un iespeejams, ka tas jau arii ir izdariits. Peec Vin nekas neder, jo ielikts cits diferenciaalis, Dana 44 tiltam piedaavaajumaa ir daudz versijas un der arii no Jeep ar posi loc - auto lietots laukos + slapjas plavas vai tml.

Var shos mazo disku/LSD disku komplektus pasuutiit,bet atsevishki sanaak daargi... varam meeginaat peec tilta Nr apskatiit kaads buus vistuvaakais risinaajums.

Bet laikam labaak redzeet dziivee un meeginaat likt citu - lietotu,vislabaak no zinaama auto...

un 1 reduktors mums laikam buus uz vietas no dana 44 ar posi loc...

Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

Paldies par atbildēm. Ziņa ALVIM: es esmu tas nelaimīgais, kurš zvanīja un interesējās pie Jums par tiem tiltiem. Nosaucāt arī savu izcenojumu. Jāsāk krāt! Un Tas numurs uz tilta ir minēts. Vai tiesām atkal jājauc ārā tas reduktors lai noskaidrotu ko sīkāk??!

Principā sanāk tā ka jāņem nost tas tilts un jāved uz apskati un novērtēšanu. Tā mašīna ir braucoša. Lēnām gatavojos pavasara un vasaras sezonai, kad varu iestigt lauku neceļos un jūras krasta smiltājos. Varbūt tomēr ir vēl kāds "viedais", kurš var rast atbildes uz jautājumu, jo tādu tiltu jau esmu redzējis trijām mašīnām (ne tikai no ārpuses) iekšas jau bija remontētas kā nu kurais māk. Negribas pieļaut viņu kļudas (šaibu vitā dzelzs trubas gabali, satalīti ļurkājas kā nu patīk)

Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

Tagad laikam gan izjaukt nav nepiecieshams... 99% ka buus dana 44 ar modifikaaciju prieksh Durango. Nezinu vai tas buutu daargi,bet kad intereseejos pie citiem ,tad cena ir apm X2 vai X3....

Vispaar jau var atbraukt pie mums ar auto un apskatiities kas un ko...

Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

šie tilti tika komplektēti arī ar "Anti-spin differential" (DSA)

Jūsu gadījumā:

5015977AA [DMH, DSA] ar šilti 52069978AA

varu atsūtīt bildi ...

neattiecas uz šo:

tā, starp citu, kāda sadalene ? NV231 vai NV244 ?

Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

BRĀLIS, spriežot pēc jūsu teiktā tas ir visparastākais Chrysler corporate 9.25, tikai ar 3.92 pārnesumu un DSA opciju.

Ļoti apšaubu, ka kāds modernizātors mēginātu bazt iekšā Dana iekšas ... nav īpašas jēgas.

Kāda 3-šā ražotaja slips gan var būt. Bet tad, jābūt modificetam arī priekšējam tiltam (tur gan ir Dana 33 vai 44)

Iespējams, jums rādīja nepareizo kataloga bildi ....

ja būs e-pasta adrese, aizsūtīšu kataloga bildes

Skatījaties Rhino iedoto linku ?

Labi redzams, kādam nav jābūt aizmugurējam Durango tiltam :) (spriežu pēc savējā 9.25)

Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

  • Pēc 2 mēnešiem...

Gribēju pabeigt tēmu, jo neskaidrais ir kļuvis skaidrs. Kādu laiku atpakaļ vairākas dienas pavadot pie interneta gudrībām 10.02.2009 tika iegādātas vajadzīgās detaļas iekš ebay. Nosaukums: Jeep Grand Cherokee WJ Trac Lok Clutch Kit D44. Izmaksas ļoti demokrātiskas: 77,6 amerikāņu naudiņas. TC motorā piedāvāja par 139 latviešu naudiņām. Mašīna sataisīta pašu spēkiem, tā ka tie kas par darbu prasīja 200 latviešu naudiņas ir palikuši bez klienta. Viss strādā un paldies mātei un tēvam ka rokas ielikuši pareizā vietā.

p.s. Nebaidieties remontēt paši.

Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

pasūtītās detaļas nedēļas laikā bija klāt. pats remonts ar visu pīpēšanu un domāšanu, kā arī pareizās leksikas pielietošanu grūtākajos brīžos ievilkās uz kādām 10 stundām. bet laimīgie jau laiku neskaita.

Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

Pievienoties diskusijai

Varat izveidot ierakstu tagad un reģistrēties vēlāk. Ja Jums ir profils šajā vietnē, piesakieties, lai atstātu ierakstu no sava profila.
Piezīme: Lai ieraksts būtu redzams, tam būs nepieciešams moderātora apstiprinājums.

Viesis
Rakstīt atbildi...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Tavs iepriekš rakstītais teksts ir atjaunots.   Dzēst saturu

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Dalīties

×
×
  • Pievienot...