Jump to content

Dzesēšanas šķidruma maiņa Ford Explorer 1998 ar 4.0 EFI


Taksis
 Dalīties

Ieteiktās ziņas

Sveika Explorer tauta!

Ir doma samainīt dzesēšanas šķidrumu un pie viena arī termostatu, jo

jamais neko nerāda - nekustas un viss.

Dzinējs, jau it kā nekarst, bet nu tāda neomulīga sajūta.

Lūdzu iesakiet kādu dzesēšanas šķidrumu labāk izmantot.

Manuālī ir rakstīts šādi:

Use Ford Premium Cooling System Fluid E2FZ-19549–AA (in Canada,

Motorcraft CXC-8–B) or an equivalent premium engine coolant

that meets Ford specification ESE-M97B44–A.

Do not use alcohol or methanol antifreeze or any engine coolants

mixed with alcohol or methanol antifreeze.

Ko ta lai lej? Kāds no mūsu veikalos dabūjamajiem kaut cik atbilst prasībām?

Vēl ir rakstīts, ka šķidrums ir jāsagatavo atšķaidot to ar ūdeni attiecībā 50/50.

Never increase the engine coolant concentration above 60%. Leave a 50/50 mixture of engine

coolant and water in your vehicle year-round in non-extreme climates.

Iepriekšējajiem auto nekad neko tādu neesmu izveicis...

Izskatās, ka Explorerim ir kādas citas prasības.

Paldies.

T.

Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

Vairāk izskatās, ka ražotājs atrakstījies tā, lai klients nevarētu tisā neko piešūt. :)

50/50 ir optimālākā attiecība koncentrātu šķaidot ar ūdeni. Vairāk ūdens vai vairāk koncentrāta un sala noturība samazinās.

A par to alkoholu vai tik nav domāts, ka nevajag logu šķidrumu liet nekādā kombinācijā radiātorā.

Par veikalos dabūlamiem šķidrumiem nepateikšu, veikalos neņemu. Bet tie kas atbilst tā rakstītajām prasībām arī noteikti derēs. Kanniņai otrā pusē tam vajadzētu būt rakstītam, tāpat kā eļļām.

Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

Ford ,kaa jau razotaajs, noraada uz savu markeeto dzes skidrumu,bet tas nenoziimee ,ka jaalej tikai tas un vieniigi. Alcohol/methanol driizaak ir vairaak attiecinaams uz ekologiskajaam prasiibaam.

Var lietot pie mums nopeerkamo antifriizu,nekas slikts nenotiks.

Ja maina pilniibaa, tad var zaljo, var sarkano.

Saviem auto un arii klientu auto biezi lietojam Francijas razojuma dzelteno antifriizu ar vaariishanaas temp pie ~120-130 graadiem, un pagaidaam peedeeejo 3 gadu laikaa suudziibu nav - siltuma atdeve labaaka, mazaaka iespeeja dzineejam uzvaariities. Sho antifriizu biezi lieto sporta auto tieshi labaakas siltuma atdeves/dzeseeshanas nepiecieshamiibai...

Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

Pirms ziemas sezonas vēlējos savam auto nomainīt dzesēšanas šķidrumu un saskāros ka pie mums jaunās paaudzes dzesēšanas šķidrumus(coolant) grūti sameklēt. Visur jautāja kādā krāsā ir un piedāvāja antifrīzu. Kad jautāju par šķidrumiem kuru pamatā ir organiskās vielas neko nevarēja atbildēt. Tad nu beigās sameklēju šādu dzesēšanasa šķidrumu un ielēju iekšā.

HAVOLINE XLC (eXtended Life Coolant) parstav jauno dzesešanas škidrumu paaudzi, tas ir uz

etilenglikola bazes radits škidrums ar jauna tipa augsti efektivam karboksilatu piedevam,

pievienojams udenim dzesešanas sistemas.

TEXACO patenteta jauno pretkorozijas piedevu pakete uz organisko skabju bazes pilniba aizvieto

kaitigas piedevas - ka nitratus, aminus un fosfatus, tatad ir nekaitigaks apkartejai videi un cilveku

veselibai. HAVOLINE XLC nesatur silikatu sastavdalas, tas lauj izvairities no silikatu piedevu

problemas - silikatu sabrukšanas augstas temperaturas un iespejamas sekojošas aluminija

korozijas un radiatoru aizserešanas.

HAVOLINE XLC nodrošina paaugstinatu pretkorozijas aizsardzibu visdažadakajiem metalu

sakausejumiem, nodrošina aizsardzibu pret parkaršanu vasaras perioda un pret sasalšanu ziema.

Ar udeni atškaidits HAVOLINE XLC ieteicams lietošanai visu veidu transporta tehnika un citos

iekšdedzes dzinejos, seviški ar liela tilpuma dzesešanas sistemam - samazinats škidruma

nomainu skaits lauj ietaupit ieverojamus lidzeklus, gan dzesešanas škidruma cenu, gan darba un

tehnikas dikstaves izmaksas.

Parliecinošai pretkorozijas aizsardzibai dzesešanas škidruma jalieto ne mazak ka 33% HAVOLINE

XLC, nav ieteicama koncentracija lielaka par 70%.

HAVOLINE XLC, kalpošanas ilgums sasniedz 650’000 km (lidz 8000 h) kravas automobiliem un

autobusiem, 250’000 km (lidz 2000 h) vieglajiem un mazkravas automobiliem un 32 000 h (vai 6

gadi) stacionarajos dzinejos.

HAVOLINE XLC atestacijas un specifikacijas:

atbilst standartiem un specifikacijam:

• Afnor: R15-601*; ASTM: D3306/D4656/ 4985; BR: 637; BS: 6580 (British Standard); BTPS-

606A (MIL Belgium); DCEA 615 (MIL France)*; E/L-1415b (MIL Italy); FSD 8704 (MIL

Sweden)*; JASO M325 (Japan) LLC*; JIS K2234 (Japan) LLC*; KSM 2142 (Korea);

Önorm V5123*; SAE J1034*; UNE 26-361-88/1; FVV Heft R443 (Germany); NATO S-759;

oficialas dzineju ražotaju atestacijas, atbilstoši:

• Caterpillar; Chrysler: MS 9176; Cummins: 85T8-2*/ 90T8-4; DAF; Deutz/ MWM: 0199-

2091; Ford: WSS-M97B44-D/ ESD-M97B49-A/ ESE-M97B44-D; Freightliner; General

Motors: GM 6277M/ GM 1825M*/ 1899M*/ Saturn*; International Harvester*; Isuzu;

Jaguar; John Deere: H24B1&C1; Karosa; Land Rover; Leyland Trucks: LTS 22 AF 10;

Mack: 014GS17004; MAN: 324; MAN B&W: D36 5600; Mercedes Benz: DBL 7700.30/

325.1/ 325.2/ 325.3/ 326.0/ 326.3; Opel-GM QL130100*; Pegaso*; PSA B715110*;

Renault: 41-01-001; Scania; Ulstein Bergen 2.13.01; Vauxhall/ Opel/ Saab: QME L

1301; VW/ Audi/ Seat/ Skoda: TL-VW-774D=G12; Wärtsila: 32-9011; Yanmar.

TEHNISKIE PARAMETRI

HAVOLINE XLC:

Krasa oranža

Blivums, mm²/s 1,116

Varišanas lidzsvara punkts, °C 180

Sarmainibas rezerve (pH 5,5) 6,2

pH, 20°C 8,6

Refrakcijas indekss, 20°C 1,43

50% udens škiduma

pH 8,6

Pretsala aizsardziba -38

Varišanas lidzsvara punkts, °C 107

Var iegādāties šeit:

VA MOTORS. RIGA.Bukultu iela 67383881

Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

  • Pēc 1 mēneša...

Dzsēšanas šķidruma pamatā ir molibdēna glikols. Principā viss labkā siltummaiņa ir ūdeni, bet dzinējā tas reaģē ar metāliem un satur kaļķi un mīl arī sasalt. Faktiski ir tā, ka labs dzsēšanas sķirums ir tas, kurš satur inhibitora piedevas un šķidrumam neļauj reaģēt ar motora dzesēšanas sitēmā esošajām- gumijām, metāliem un plastmasām. Godīgi sakot- lejiet kvalitatīvu mantu, jo tas paildzinēs ūdenssūkņa, mūžu un neizgrauzīs caurumus galvas blīvē. Kas attiecas uz atfrīzu/ tosolu krāsu, tad tad tas ir mārketnga triks, jo pamatā šīs škidrums ir bezkrāsains. Arī garša šim ir salda un gadās, ka bērni sadzroties šo "limonādi" mirst. Tāpēc krutākie ražotāji reklamē, ka šim ir pievienota vērmeļu garšas piedevas. Vēršū jūsu uzmanību, ka tagad sākusies ir slikta prakse un antifrīzu sākuši tirgot kilogramos- http://www.autonews.lv/news/14/2246 .

http://www.autonews.lv/images/news/2009/2.Febr/9/kanna.jpg.

Te ir noderīga info par dzsēšanas http://www.autonews.lv/news/14/1584

Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

Sveika Explorer tauta!

Ir doma samainīt dzesēšanas šķidrumu un pie viena arī termostatu, jo

jamais neko nerāda - nekustas un viss.

Dzinējs, jau it kā nekarst, bet nu tāda neomulīga sajūta.

Lūdzu iesakiet kādu dzesēšanas šķidrumu labāk izmantot.

Manuālī ir rakstīts šādi:

Use Ford Premium Cooling System Fluid E2FZ-19549–AA (in Canada,

Motorcraft CXC-8–B) or an equivalent premium engine coolant

that meets Ford specification ESE-M97B44–A.

Do not use alcohol or methanol antifreeze or any engine coolants

mixed with alcohol or methanol antifreeze.

Ko ta lai lej? Kāds no mūsu veikalos dabūjamajiem kaut cik atbilst prasībām?

Vēl ir rakstīts, ka šķidrums ir jāsagatavo atšķaidot to ar ūdeni attiecībā 50/50.

Never increase the engine coolant concentration above 60%. Leave a 50/50 mixture of engine

coolant and water in your vehicle year-round in non-extreme climates.

Iepriekšējajiem auto nekad neko tādu neesmu izveicis...

Izskatās, ka Explorerim ir kādas citas prasības.

Paldies.

T.

Pēc komentiem: ja brauksi miljonu ar savu "ex" ,tad noteikti jāieklausās komentāros, savukārt ja uz lietām skatās reāli un nesarežģī tās, tad izskalo dzinēju un lej "zaļo" un aizmirsti par komentiem !!!

  • Upvote 1
Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

Pievienoties diskusijai

Varat izveidot ierakstu tagad un reģistrēties vēlāk. Ja Jums ir profils šajā vietnē, piesakieties, lai atstātu ierakstu no sava profila.
Piezīme: Lai ieraksts būtu redzams, tam būs nepieciešams moderātora apstiprinājums.

Viesis
Rakstīt atbildi...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Tavs iepriekš rakstītais teksts ir atjaunots.   Dzēst saturu

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Dalīties

×
×
  • Pievienot...