Jump to content

motora remonts


raiva
 Dalīties

Ieteiktās ziņas

Beediigs gaajiens.... visu var pasuutiit... tikai cenas pavisam nav garshiigas... taa ir EU versjia un leeti tur nekaa nav...

Ja ir reaala interese - var zvaniit...

Alv.

Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

  • Pēc 9 mēnešiem...

Krīze nenāk viena - Kraislers Konorde 99 3.2, motorā kāds sācis klauvēt ar mazu āmuriņu, motors regulāri kopts, ēļļa mainīta reizi gadā, gadā nobraukts ne vairāk kā 10tk, eļļas līmenis nekrīt, viss bija čotka, vien reiz gan uzvārijās radiators, bet tas bija pirms kāda 1/2 gada.

Vai ir iespējams sarunāt ārstu uz mājām, tā teikt kādu kas varētu paklausīties. Ja nu saklausa ka draud kapitaļņiks, tad lai nav tas auto jāvalkā pa rajoniem, jo kamēr izdomātu ko darīt...

Autiņš atrodas pārdaugavā, pie Jūrmalenes Depo. Samaksa protams pēc takses..

Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

Paziņošu par brīvu velti! Ja runa ir par āmurīti, tad 99% tās ir šāles! Vienu dzinēju jau esmu nomainījis! Otrs jau arī sāk klabināt! Remonta izmaksas ir atkarīgas no tā cik lielā mērā šāles ir noēstas. Pirmajā reizē mainīju dzinēju, jo steidzīgi vajadzēja braucamo! Otrajā reizē meistari "Ameirā" Pielaboja tik daudz lai varētu vēl nedaudz pabraukt! Nobraucu ap 5-6 tūkstoši!!! Tagad gatavojos lielajam remontam! Jārēķinās ir no 700 simti! Ņemot vērā tagadējās cenas LV tirgū neviļus aizdomājies cik pamatots ir šāds remonts! Ar šo auto braukāju jau pilnus sešus gadus un šo gadu garumā remonta izdevumi bija minimāli! Tādēļ no savas puses esmu apņēmies remontēties!

Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

  • Pēc 2 mēnešiem...

Sveiki internet-diagnostiķi ! :)

Apstājoties(motors uzsilis apgriezieni pie 800), kad kārbai kloķis paliek draivā uz stures un arī uz citām cietajām detaļām jūtama sīka vibrācija, kura izzūd ieliekot neitrālajā vai pārkingā...

Jautājums sekojoš: vaitās ir nolietojušās, kādas bukses, gumijas, spilveni, vai kas motoram vai tieši kārbai?

Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

nu tā jābūt..., bet ja stipri jūtama, tad kaut kas kārbā - hidromufte vai kas cits....draivā un uz bremzes ir tas pats, kas turēt suni pavadā, kad tas grib izrauties - vot i biki vibrē...ja būtu ap 600 apgr/min, tad nebūtu nekādas vibrācijas

bet ka pavisam nopietni, tad manam T&C bija jūtama vibrācija šādā režīmā kādus 2 mēnešus pirms nosprāga hidromufte.....viela pārdomām

Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

nomaini nu eļļu un filtru kārbai tad ar varēsi spriest kas ar hidromuftu :) ... tak liekas pat līmeni nēsi pārbaudījis ... un 800 tukšgaitā var uztaisīt arī daudzas citas lietas ... Eldo dabūju visu tukšgaitu pārkalibrēt jo ISC motors atstiepa kājas ...

Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

  • Pēc 2 nedēļām...

Maija beigās sāku sūtīt detaļas un šodien auto ripo pēc motora (3.2 kr.konkorde 99') kaptālā remonta - bija šāle aprauta. Kopējā summa (detaļas+darbs) ~ 1100 LVL.

Auto iet uz urrā tfu tfu tfu

Izdevumu tāme, cenas aptuvenas:

Skriemelis (lietots)

35,00

Kloķvārpsta

370,00

Klanis (lietots)

30,00

Klaņa šāles

47,00

Pamatšāles

38,00

Motora blīves

102,00

ūdens sūknis

27,00

zobsiksna

74,00

darbs

360,00

Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

Tātad eļļa kārbā nomainīta, jautājums paliek aktuāls, kā angliski saucas hidromufte, un vai tas ir vienīgais iemesls tam ka uzsilis(auksts vēl vairāk) autiņš apstājoties pie krustojumiem draiva režīmā trīc/vibrē ?

būšu ļoti pateicīgs par jēbkādiem pavedieniem!

Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

tak palasi alldata, tas ir hidrauliskais sajūgs starp motoru un kārbu ja tā var teikt, tāds apaļs bundulis kurā starp citu paliek diezgan daudz AT sķidruma pat pie maiņas, man katrā gadījumā nav bijušas problēmas ar GM autiņiem šajā lietā, nu māk viņi tos taisīt pat Opelim ... ja protams auto iepriekš nav jāts uz nebēdu, tad protams var nobeigt pat tanku ... un motora apgriezieni ir jānoregulē tā lai būtu tā kā tam ir jābūt pec papīriem ... jāmeklē kaut vai alldata ka to pareizi dara, kamēr tie nebūs vietā uz neko labu nevar cerēt ... manējais ar no vietas leca kā traks zirgs, probzas bija vairākas, sākumā nomainīju TP sensoru - nekā, iztīriju visu ieplūdi, parbaudīju vakumu utt utjp, nopirku jaunu ISC motoru, hvz kāds patiesībā ir vecais, kad sāku jaukt visu izrādijās turās uz pusotru skrūvi :)) nu neko par cik biju ticis pie jauna liku jauno un pieskrūvju kā pienākas , veco protams neizmetu, lai paliek ja kādreiz kas, nu pēc tam nācās pārkalibrēt visu iepludes sistēmu, manējam tas iznāca ap 20 -30 min toties tagad ir nenoškaudās un no vietas ar iet kā tādam erzelim pienākas, ja saku mierīgi tad tad tā ar dara, nu ja nospiežu tad palecās un pazūd :) Protams katrs gadījums jaskata individuāli ... gatavas receptes te nav, bet infa Tev ir - tik lasi ...

Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

Pievienoties diskusijai

Varat izveidot ierakstu tagad un reģistrēties vēlāk. Ja Jums ir profils šajā vietnē, piesakieties, lai atstātu ierakstu no sava profila.
Piezīme: Lai ieraksts būtu redzams, tam būs nepieciešams moderātora apstiprinājums.

Viesis
Rakstīt atbildi...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Tavs iepriekš rakstītais teksts ir atjaunots.   Dzēst saturu

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Dalīties

×
×
  • Pievienot...