Jump to content

Jeep Klub iepazīšanās tuss noticis!


RHINO
 Dalīties

Ieteiktās ziņas

Pienāca sestdienas, 19. janvāra, rīts ar modinātāja signālu 6:00. Kaujoties ar miegu un bērniem pulksten 7,00 kā plānots izveļamies no pagalma, lai gaidītu otru mūsu kluba pārstāvi ar Jeep Grand Cherockee. Pēc maza mirklīša dodamies piedzīvojumā. Jau uz šosejas mums pievienojas vel viens Jeep veidīgais - Dzeltanais Vrangler. Tā trijatā mēs mērojām ceļu pretī rītam un slidotavām kas kartē iezīmētas kā ceķš. Stavvietā pie viesu nama mūs sagaidīja pamatīgs ledus ko klāja pamatīga ūdens kārta un laipns smaidīgs bet salijis organizatoru pārstāvis kas paskaidroja kurp doties lai piereģistrētos. Reģistrācija vienkārša, katra ekipāža aizpilda anketu un iemaksā 25Ls par piedalīšanos + tie kas vēlējās siltas vakariņas vel pa 5ls no deguna. Katra ekipāža saņēma trīsstūrīti ar numuru uz loga , divus dažāda izmēra uzrakstus http://www.jeepclub.lv un 15% atlaides kuponu TC motorā (tiesa tikai oriģinālajām daļām un to uzstādīšanai) un protams vel lielu un skaistu kalendāru! Pēc īsas un kodolīgas instrukcijas kur tika paskaidrots ka pasakums dalāds divās daļās, tie kas grib lauzt auto dodas aiz Vranglera ar nr 1 bet pārējie aiz mašinas ar nr 2. Dabā sanāca ka mašina nr 2 brauca pēdējā :D . Ceļš, vai viegls bezceļš, vijās caur apkārtnes laukiem, mežiem un pamestām viensētām, brīžiem šķērsojot nokritušus kokus, mazas upītes un koplietošanas ceļus. Pirmais kas norakās bija Comander, viņš netika galā ar iepriekšējo atstātajām dziļajām risēm, tiesa gan vēlāk iegūstot pirmo pieredzi šādu problēmu vairs nebija. Kolonna nosprūda vienā sniegotā pļavā no kuras organizatori bija paredzējuši izkļūšanu šķērsojot upīti un purvainu pļavu (tādu kur zāle uz cinīšiem aug). Aizkavējāmies uz krietnu stundu jo vadošais auto bija iestidzis upītē diezgan nekustināmā veidā. Sākumā bija interesanti vērot kā cilvēki cīnās atbrīvojot auto no upītes viltīgajam skavām. Laiks gāja, lietus lija lielām pilēm un horizontāli, interese par notiekošo sāka zust, daži jau iesāka afterparty, Protams ka ne visi (ieskaitot mani) bija ģērbušies atbilstoši laika apstākļiem (organizatori brīdināja) , jakas izmirka cauri slapjas, džinsenes sāka pārklāties ar smalku ledus kārtiņu, bet organizatoru auto turpināja bezcerīgi kulstīt riteņus ledainajā ūdenī. Iestājās vispārējs haoss, atbildīgās personas rakās līdz elkoņiem pa dubļiem, pārējie mēģināja satusēt pa grupiņām, uzradās ekipāža “a la Taņa” kurai tāpat kā mūsu Taņai vienmēr bagāžniekā ir kautkas interesants. Iegūstot sava veida drosmi dalībnieki paši sameklēja apvedceļu un gaidīja organizatorus ārā no purva. Auga neapmierinātība un bezcerība, jo vienīgais kas zināja ceļu nodarbojās ar citu auto izdabūšanu cauri purvainajai pļavai. Nācās biki pamācīt Viesturu, ka ir jāinformē katra ekipāža par to kāpēc un cik ilgi stāvam, un kad un uz kurieni dosimies (tālāk taču gaidīja silta zupa). Meisterībai augot forsējām arvien grūtākus ceļa posmus, vietām aiz laba prāta tādos pats iekšā nelīstu, pārsteidza gan organizatoru izvēlētā maršruta sarežģītība gan uzdrīkstēšanās mūs tur vest (Jānis laikam savu darbu pieprot). Zaudējot dažas dekoratīvās plastmasas un ielokot spožos sliekšņus kolonna turpināja savu piedzīvojumu ar vien sarežģītākās vietās – te būtu ko ieteikt organizatoriem par braukšanu kolonnā un arī mums ko pamācīties, proti katrs vaktēja aiz sevis braucošo auto. Vienīgiais nopietnais incidents notika ar vienu Jeep Grand cherokee (2003 gada modelis), kuram pēc mūsu domām pārplīsa vai izstiepās automāta trosīte, auto palika pus kalnā, darbojās tikai atpakaļgaita. Ar visa kā piesaukšanu un Alvja telefoniskām konsultācijām dabūjām to auto pa kalnu lejā, tur viņam nācās palikt līdz rītam. Cepuri nost organizatoriem, tika solīts auto nogādāt Rīgā uz organizatoru rēķina. Tajā pašā ielejā gandrīz palikām arī visi pārējie, jo augšup vedošais ceļš bija tā paspējis izmirkt ka forsēt bija iespējams tikai ar bloķējamiem tiltiem. Ja esi d...ā tad vienmēr ir izeja, maza, šaura, neērta bet tomēr izeja. – tādu arī atradām! Atpakaļceļš uz bāzi ritēja pārsteidzošā mierā un nogurumā. Solītās vakariņas jau gaidīja, kā likums ļoti garšīgas un ilgi gaidītas. Vēlākā sapulce pa tēmu “ko mēs gaidam no Jeep kluba?” izvērta asu diskusiju par Jeep kluba nākotni, principiem, un virzieniem. Noguruši, dubļaini bet tomēr laimīgi par gūto pieredzi un patīkamo sajūtu ka tu brauc ar auto kas ir spējīgs tikt cauri tādam bezceļam, devāmies uz mājām – nu protams caur benzīntanku. Te nu šoreiz bija tā kā parasti saka par uzkariem, No tanka ļīdz tankam :D.

Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

Biju, redzēju, nebija slikti.

Vissliktākie bija laika apstākļi. Tautas vēlme bija braukt, tikai dažādiem ļaudīm šī braukšanas izpratne atšķiras. Te diezgan labi varēja redzēt dabā, ka 80% 4x4 auto nekad mūžā nenobrauc no cieta seguma. Līdz ar to pat nebija skaidrs kam tas 4x4, kam tas 4H un kam 4L domāts. Monstrs ar Hemi dzinēju mājās pat bija pašu galveno blīvi aizmirsis (starp sēdekli un stūri), kas to pēdējo kalnā braukšanu daudziem izbeidza (izrokot slapjas rises pret kalnu).

Ies laiks organizatori un dalībnieki mācīsies no kļūdām. Vajag šādus pasākumus vēl.

(Dzeltenais Wrangler)

Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

Biju, redzēju, nebija slikti.

Vissliktākie bija laika apstākļi. Tautas vēlme bija braukt, tikai dažādiem ļaudīm šī braukšanas izpratne atšķiras. Te diezgan labi varēja redzēt dabā, ka 80% 4x4 auto nekad mūžā nenobrauc no cieta seguma. Līdz ar to pat nebija skaidrs kam tas 4x4, kam tas 4H un kam 4L domāts. Monstrs ar Hemi dzinēju mājās pat bija pašu galveno blīvi aizmirsis (starp sēdekli un stūri), kas to pēdējo kalnā braukšanu daudziem izbeidza (izrokot slapjas rises pret kalnu).

Ies laiks organizatori un dalībnieki mācīsies no kļūdām. Vajag šādus pasākumus vēl.

(Dzeltenais Wrangler)

Nu Egil! trīsreiz URAA! URAA! URAA! - bez tava dzeltenā mēs tajā pirmajā grāvī arī būtu beigushi t�in� :D

Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

Paldies visiem kas piedalījās.

Kā jau uz vietas konstatējām ka mums vēl ir daudz ko mācīties un no organizatoriskā viedokļa daudzas lietas ir ļoti ļoti jāpieslīpē :)

Ceru ka dalībnieki mājup devās ar pozitīvām emocijām un atgriezīsies arī uz nākamo pasākumu!

JeepClub

Viesturs

Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

Biju, redzēju, nebija slikti.

Vissliktākie bija laika apstākļi. Tautas vēlme bija braukt, tikai dažādiem ļaudīm šī braukšanas izpratne atšķiras. Te diezgan labi varēja redzēt dabā, ka 80% 4x4 auto nekad mūžā nenobrauc no cieta seguma. Līdz ar to pat nebija skaidrs kam tas 4x4, kam tas 4H un kam 4L domāts. Monstrs ar Hemi dzinēju mājās pat bija pašu galveno blīvi aizmirsis (starp sēdekli un stūri), kas to pēdējo kalnā braukšanu daudziem izbeidza (izrokot slapjas rises pret kalnu).

Ies laiks organizatori un dalībnieki mācīsies no kļūdām. Vajag šādus pasākumus vēl.

(Dzeltenais Wrangler)

Nu Egil! trīsreiz URAA! URAA! URAA! - bez tava dzeltenā mēs tajā pirmajā grāvī arī būtu beigushi t�in� :D

Man jau liekas, ka auto Nr1 rēķinājās ar manējo, gadījumā, ja sanāk ne pēc scenārija. Tas grāvis bija zināms jau no pagājušā gada, tik toreiz Jānis tika ārā saviem spēkiem.

Pārsteidza tas, ka pēc tam vēl vairāki auto bija gatavi atkārtot šo procesu. Arī pavisam jauni, svaigi nesagatavoti auto.

Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

Būtibā pasākums lieti noderēja "pirmgadniekiem" tādiem kā es. Es skaisti redzēju un sapratu teoriju ko lidz tam daudz biju lasijis, ja tev nav starpasu un tiltu blokjis tad arī 31" riepām ipaša jēga nav! Vienu brīdi arī man radaas doma skjersot to pirmo graavi, lidz bridim kamer redzeeju kaa norakaas pelekais chiriks ar tiem lielajiem ritenjiem! ritenji jau ljaava visu to purvu uzrakt, bet griezaas tikai divi un pa diagonaali :D - Taalakaa trase paraadija ko var un ko nevar ar neediteetu Jeep!

Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

Pievienoties diskusijai

Jūs komentēsiet kā Viesis. Ja Jums ir profils šajā vietnē, piesakieties, lai atstātu ierakstu no sava profila.
Piezīme: Lai ieraksts būtu redzams, tam būs nepieciešams moderātora apstiprinājums.

Viesis
Rakstīt atbildi...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Tavs iepriekš rakstītais teksts ir atjaunots.   Dzēst saturu

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Dalīties

×
×
  • Pievienot...