Jump to content

Auto diagnostika?


Martiii
 Dalīties

Ieteiktās ziņas

Sveiki, gribēju Jums auto spečukiem pajautāt, kur (serviss), pirms iegādes, labāk autiņam pilnu diagnostiku izveikt - auto lincolns! Kāds ir aptuvenais izcenojums, tā pat kā eiropas mašīnām no 20-40Ls vai savādāk? Paldies!

Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

  • Pēc 3 nedēļām...
vislabāk ir samaksāt ap Ls 10 un veikt diagnostiku tehnisko apskašu stacijās - ideāls rezultāts pa labu cenu

Un kura TA stacija izmeeris dzineeja kompresiju, kura paarbaudiis auto gjeometriju ? Manupraat gan TA ir vieta kur veikt diagnostiku ja n nepavisam neviens serviss nenejm pretim.

Savulaik Neonu mekleejot to dariiju V4 Motors aadminju ielaa. Un no viena exemplaara tikai labas diagnostikas deelj izvairiijos.

Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

Normaali darbojoshamies motoram nekaada kompresija nav jaameera un ja braucot pa celju ( veelams ariis slidenu) auto neiet auzaas , tad arii geometrija ir pie vietas. Taadu diagnoztiku vajag tad , kad kautkas ir chupaa. Pirkshanai pilniigi pietiek ar V8 ieteikto.

Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

Normaali darbojoshamies motoram nekaada kompresija nav jaameera un ja braucot pa celju ( veelams ariis slidenu) auto neiet auzaas , tad arii geometrija ir pie vietas. Taadu diagnoztiku vajag tad , kad kautkas ir chupaa. Pirkshanai pilniigi pietiek ar V8 ieteikto.

Nepiekritiishu... V6 & V8 traadaas pusliidz ok arii tad ja vienaa cilindraa kompresija buus shvaka. Un pie tam - cenas nosishanai manis nosauktaas diagnostikas oi kaa noder..:)

Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

Nopirku ASV Lincoln Navigator 98.g., kad atnāca uz LV reģistrēju un nolēmu aizdzīt uz diagnostiku pie vīriem kas saprot no uscars - izvēle krita uz atlasmotors, jo Amerikas auto bija ilgāk rindā jāgaida...

Gribēju lai pārbauda

1)hadeni, jo pakaļā navītim kaut kas klabēja,

2) man bija aizdomas, ka priekšējie amīši beigti,

3) aizmuguri nepumpēja augšā (pneimatiskā piekare),

4) slāpst motors uz maziem apgriezieniem.

Pusdienu diagnosticējot es uzzinu, ka 1) hadene esot LABA, 2) amartizātora stenda viņiem neesot, 3)nepumpē aizmuguri, jo relejs beigts, UN PATS GALVENAIS - 4) SLĀPST NOST JO IEPLŪDES KOLEKTORAM BLĪVE BEIGTA!!! - es saku, ka nevar būt, jo pāris dienas gāja labi, bet tad slāpst nost - spečuks man saka ka tā esot un viss... Noticēju... Apjautājos cik darbs maksā to blīvi mainot - no 100Ls kā ies...

Blīvi un amīšus pasūtīju Amerikas auto, jo amīši tur bij lētāki. jāgaida 1-2ned.

Gaidot blīvi mani nemiers moca - braukt ta gribās ar Navīti... neizturēju un sāku pats ķimerēties zem kapota. Pēc apmēram pusstundas vaina rokā - vakuma trubiņa pārplīsusi, atradu garāžā līdzīgu, un viss O.K. - iet stīgā!

Nākošā dienā arī hadeni pārbaudīju vietējā servisā - šarnīriem putekļu gumijas pilnīgi beigtas un pakaļējiem amīšiem apakšējās skrūves beigtas, tāpēc arī grabēja.

Nekad vairs uz to kantori nebraukšu un citiem ar neiesaku!!!

Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

  • Pēc 2 mēnešiem...

Pievienoties diskusijai

Varat izveidot ierakstu tagad un reģistrēties vēlāk. Ja Jums ir profils šajā vietnē, piesakieties, lai atstātu ierakstu no sava profila.
Piezīme: Lai ieraksts būtu redzams, tam būs nepieciešams moderātora apstiprinājums.

Viesis
Rakstīt atbildi...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Tavs iepriekš rakstītais teksts ir atjaunots.   Dzēst saturu

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Dalīties

×
×
  • Pievienot...