Jump to content
Lai sekotu, piesakieties  
Robchiks

Doge Durango

Ieteiktās ziņas

Robchiks

Veelos iegadaties sev so autinu bet pirms tam veeleejos uzzinaata ko vairaak par sso auto kadi plusi un miinusi??? Degvielas paterini, detalu cenas u.t.t..Doma sveras no 5.2 lidz 5.9 l motora. Jau ieprieks paldies!!!

Dalīties ar šo ziņu


Saite uz ziņu
Padalīties citās vietnēs
Robchiks

Aaa un vel ko gribeju uzzinat kada tipa iesprice ir durano mono vai elektroniska

Dalīties ar šo ziņu


Saite uz ziņu
Padalīties citās vietnēs
z28

Protams multiporciju elektroniskā. Ideāli strādā kopā ar pēdējās paaudzes gāzes iešprici(man jau drīz 3gadi-50000).

Dalīties ar šo ziņu


Saite uz ziņu
Padalīties citās vietnēs
Raimondo

Labdien!

 

Vēlējos noprecizēt, man ir 99. gada DURANG0 5.2, motora diagnostikā uzrāda kļūdas lambda zondēm, kuras it kā esot 4 gabalas, 2 priekšā 2 aizmugurē, reāli atrodu tikai divas viena pirms katalizatora (katalizators ir tikai viens), viena pēc, arī pēc detaļu kataloga piedāvā 4 zondes uz šo modeli!

 

Var būt kāds zina kā tur īsti ir, varbūt  šim auto papildus lambda zondes ir kolektorā  !

 

Paldies

Dalīties ar šo ziņu


Saite uz ziņu
Padalīties citās vietnēs
asais1

Vēlos nopirkt 2007. gada Durango multimediju vadības bloku (GPS,DVD), esot analogs kā Jeep Grand Cherokee. Latvijā neizdodas sameklēt. Vai nav ideju kā pasūtīt lietotu no ārzemēm?

Dalīties ar šo ziņu


Saite uz ziņu
Padalīties citās vietnēs
V8

ja tas ir MyGiG, tad atrast var, tikai būs jāprogrammē un to var tikai  TCmotors izdarīt - tā kaste ir piešūta centrālajām smadzenēm ar visu VIN kodu un imobilaizeri.

Latvijā vari nemeklēt, jo nav tādu mašinu uz jaukšanu

Vai gribi kur citur ielikt vai nomainīt pret nomirušu?

Dalīties ar šo ziņu


Saite uz ziņu
Padalīties citās vietnēs
V8

ar nelietotu iekārtu var būt vienkāršāk, bet tad jārokas par kraisleristu forumiem -kaut kur youtubē bija video kā šo iekārtu liek citos auto.

http://www.ebay.com/sch/i.html?_odkw=DURANGO+2007+MYGIG&_osacat=0&_from=R40&_trksid=p2045573.m570.l1313.TR0.TRC0&_nkw=DURANGO+2007+MYGIG+NAVIGATION&_sacat=0

Dalīties ar šo ziņu


Saite uz ziņu
Padalīties citās vietnēs
asais1

Sveiki Esmu iegādājies Chrysler Aspen (Dodge Durango) 2007. gada. Kādus amortizātorus ieteiktu Latvijas apstākļiem. Ražotāja amīši izskatās, ka pie  esošajiem 60 000 km ir izbeigušies.

Dalīties ar šo ziņu


Saite uz ziņu
Padalīties citās vietnēs
jaks

Labdien!

 

Vēlējos noprecizēt, man ir 99. gada DURANG0 5.2, motora diagnostikā uzrāda kļūdas lambda zondēm, kuras it kā esot 4 gabalas, 2 priekšā 2 aizmugurē, reāli atrodu tikai divas viena pirms katalizatora (katalizators ir tikai viens), viena pēc, arī pēc detaļu kataloga piedāvā 4 zondes uz šo modeli!

 

Var būt kāds zina kā tur īsti ir, varbūt  šim auto papildus lambda zondes ir kolektorā  !

 

Paldies

Nav tur 4 zondes, zinu kā izskatās kad pie bosch kts pieslēdz. Diagnosticētājs īsti necērt to lietu ;)

Dalīties ar šo ziņu


Saite uz ziņu
Padalīties citās vietnēs
mario1

Sveiki Esmu iegādājies Chrysler Aspen (Dodge Durango) 2007. gada. Kādus amortizātorus ieteiktu Latvijas apstākļiem. Ražotāja amīši izskatās, ka pie  esošajiem 60 000 km ir izbeigušies.

 

Apsveicu ar pirkumu! Lai labi ripo! Cik noprotu tas itas pats Aspen vienīgais ss.lv ja nemaldos moller tirgoja?

Dalīties ar šo ziņu


Saite uz ziņu
Padalīties citās vietnēs
Raimondo

Sveiki, varbūt kāds zin no kāda auto derētu bukses priekš DURANGO aizmugurējiem amortiņiem?

Dalīties ar šo ziņu


Saite uz ziņu
Padalīties citās vietnēs
jaks

mēģini no vaz (no katras puses pa vienai koniskai buksei .....vismaz l200 baigi labi derēja.

Dalīties ar šo ziņu


Saite uz ziņu
Padalīties citās vietnēs

Izveidojiet kontu vai piesakieties, lai komentētu

Jums jābūt reģistrētam vietnes dalībniekam, lai rakstītu komentārus

Izveidojiet kontu

Reģistrējieties mūsu vietnē. Tas ir vienkārši!

Reģistrēt jaunu kontu

Pieteikties

Jums jau ir konts? Piesakieties te.

Piesakieties
Lai sekotu, piesakieties  

  • Saistītas tēmas

    • Āris Seisums
      Autors Āris Seisums
      Starp vairākiem Chrysler modeļu (Intrepid SE, Concorde LX, 300M 2.7) lietotājiem ir izveidojies viedoklis, ka 2.7 litru motors ir vissneveiksmīgākais. Kas tik nav dzirdēts – "vārgulis", "neremontējams", "galīgs hemor..." un vēl daudz kas cits. Taču neviens nepadomā, ka īstenībā arī motors prasa uzmanīgu attieksmi pret sevi un necieš nemākulīgu un rupju attieksmi. Nav iespējams uzzināt kāda attieksme pret auto ir bijusi iepriekšējam īpašniekam, tādēļ jo sevišķi ir jāpadomā, ko liesim un ko skrūvēsim motorā paši.

      2.7 litru motors ir V-veida 6 cilindru agregāts ar alumīnija bloku un galvām ar 24 vārstiem, diezgan neveiksmīgu eļļas kartera konstrukciju un jūtīgs pret zemu eļļas līmeni. Ne velti tika pieminēts motora karteris – diezgan zems novietojums uz šasijas mūsu "bezceļu" apstākļos un diezgan maza eļļas ietilpība.

      Taču lielāko ļaunumu (un dažkārt arī vienīgo) motoram nodara:
      Īpašnieks. Meistars "spečuks". Kā motoru "nokauj" tā īpašnieks?

      Tikko iegādāts lietots auto. Jānomaina eļļu. Pēc instrukcijas paredzēta 5W–20 sintētika. Varbūt tur tāda jau ir iekšā, bet varbūt iepriekšējais saimnieks ielējis kaut ko citu? Dārgi? Nekas jau nenotiks amerikāņu motoram – ieliesim lētāku – minerālīti... Jeb arī sintētiku bez mazgāšanas nepadomājot, ka varbūt iepriekšējais saimnieks arī ir grēkojis ar lētāku eļļu. Un paredzētās maiņas pēc 5000 km vietā nobrauksim 10 tūkstošus. Rezultātā motora iekšpusē izveidosies nenosakāma sastāva maisījums, kas ātri vien aizdrīvēs visus eļļošanas kanālus un sekos vizīte uz servisu – "man tur kaut kas klab..." Te vēl jāpiebilst, ka sadales vārpstu pievadķēdes spriegotājs arī ir hidraulisks un eļļas spiediena samazināšanās var novest pie pavisam nepatīkamām sekām.

      Kā motoru nokauj "meistars-spečuks"?

      Pie tās pašas eļļas maiņas! Te nu Chrysler ir sevšķi izcēlies. Tērauda skrūve alumīnija karterī! Parasti to pievelk no visa spēka. Ja tiešām maina eļļu ik pēc 5000 km varbūt, bet fizikas likumi dara savu – ja nobrauc gandrīz dubultu normu, tad gadās, ka atskrūvējot korķi, uz tā paliek puse no vītnes... Bieži vien atpakaļ tiek ieskrūvēta tā pati skrūve uzsmērējot hermētiķi. Karstums un vibrācija dara savu – skrūve paliek vaļīgāka, eļļa sulo, skrūve izkrīt..."man tur kaut kas klab...".

      Ātrumkārbas stiprinājumi pie motora arī ir nereti vainīgi pie eļļas noplūdes. Ja tika veikts kārbas remonts, tad reti kurš atslēdznieks paņems dinamometrisko atslēgu un pievilks skrūves kā pienākas. Parastais variants – no visa spēka. Rezultātā norautas vītnes alumīnija blokā un mikroplaisas blakus vītnei. Eļļa lēnām sulo..."man tur kaut kas klab...".

      Kā atsevišķu gadījumu var minēt eļļas spiediena lampiņas iedegshanos pie tukšgaitas apgriezieniem, vai pie straujas apgriezienu izmaiņas. Parasti pie vainas ir eļļas spiediena devējs (ESD), kura raksturīgākais defekts ir iekšējās membrānas plīsums, kā rezultātā eļļa nokļūst uz kontaktiem un tālāk lēnā garā gar vadiem uz zemes. Sākumā to pamanīt ir grūti, jo piekļūt ESD var tikai, ja auto ir uz pacēlāja vai bedres un uz ESD kontaktiem ir gumijas aizsargs, kuru noņemot dažkārt var dabūt uz rokām pamatīgu porciju motoreļļas. Nepievēršot šim faktoram vērību atkal notiek parastais process – eļļa tek, līmenis krītas, motoram eļļas bads..."man tur kaut kas klab...". Starp citu, kritisks līmenis šim motoram iestājas jau ja pietrūkst 1 l eļļas!!!

      Visā visumā motors ir ļoti labs un kalpo ilgi, tikai viņš necieš nevērīgu attieksmi un "pofigismu". Savlaicīga apkope un visu prasību izpilde remontu laikā nodrošinās motoram ilgu mūžu un baudu no braukšanas ar auto.
       

      Skatīt pilnu raksts
    • V8
      Autors V8
      Starp vairākiem Chrysler modeļu (Intrepid SE, Concorde LX, 300M 2.7) lietotājiem ir izveidojies viedoklis, ka 2.7 litru motors ir vissneveiksmīgākais. Kas tik nav dzirdēts – "vārgulis", "neremontējams", "galīgs hemor..." un vēl daudz kas cits. Taču neviens nepadomā, ka īstenībā arī motors prasa uzmanīgu attieksmi pret sevi un necieš nemākulīgu un rupju attieksmi. Nav iespējams uzzināt kāda attieksme pret auto ir bijusi iepriekšējam īpašniekam, tādēļ jo sevišķi ir jāpadomā, ko liesim un ko skrūvēsim motorā paši.

      2.7 litru motors ir V-veida 6 cilindru agregāts ar alumīnija bloku un galvām ar 24 vārstiem, diezgan neveiksmīgu eļļas kartera konstrukciju un jūtīgs pret zemu eļļas līmeni. Ne velti tika pieminēts motora karteris – diezgan zems novietojums uz šasijas mūsu "bezceļu" apstākļos un diezgan maza eļļas ietilpība.

      Taču lielāko ļaunumu (un dažkārt arī vienīgo) motoram nodara:
      Īpašnieks. Meistars "spečuks". Kā motoru "nokauj" tā īpašnieks?

      Tikko iegādāts lietots auto. Jānomaina eļļu. Pēc instrukcijas paredzēta 5W–20 sintētika. Varbūt tur tāda jau ir iekšā, bet varbūt iepriekšējais saimnieks ielējis kaut ko citu? Dārgi? Nekas jau nenotiks amerikāņu motoram – ieliesim lētāku – minerālīti... Jeb arī sintētiku bez mazgāšanas nepadomājot, ka varbūt iepriekšējais saimnieks arī ir grēkojis ar lētāku eļļu. Un paredzētās maiņas pēc 5000 km vietā nobrauksim 10 tūkstošus. Rezultātā motora iekšpusē izveidosies nenosakāma sastāva maisījums, kas ātri vien aizdrīvēs visus eļļošanas kanālus un sekos vizīte uz servisu – "man tur kaut kas klab..." Te vēl jāpiebilst, ka sadales vārpstu pievadķēdes spriegotājs arī ir hidraulisks un eļļas spiediena samazināšanās var novest pie pavisam nepatīkamām sekām.

      Kā motoru nokauj "meistars-spečuks"?

      Pie tās pašas eļļas maiņas! Te nu Chrysler ir sevšķi izcēlies. Tērauda skrūve alumīnija karterī! Parasti to pievelk no visa spēka. Ja tiešām maina eļļu ik pēc 5000 km varbūt, bet fizikas likumi dara savu – ja nobrauc gandrīz dubultu normu, tad gadās, ka atskrūvējot korķi, uz tā paliek puse no vītnes... Bieži vien atpakaļ tiek ieskrūvēta tā pati skrūve uzsmērējot hermētiķi. Karstums un vibrācija dara savu – skrūve paliek vaļīgāka, eļļa sulo, skrūve izkrīt..."man tur kaut kas klab...".

      Ātrumkārbas stiprinājumi pie motora arī ir nereti vainīgi pie eļļas noplūdes. Ja tika veikts kārbas remonts, tad reti kurš atslēdznieks paņems dinamometrisko atslēgu un pievilks skrūves kā pienākas. Parastais variants – no visa spēka. Rezultātā norautas vītnes alumīnija blokā un mikroplaisas blakus vītnei. Eļļa lēnām sulo..."man tur kaut kas klab...".

      Kā atsevišķu gadījumu var minēt eļļas spiediena lampiņas iedegshanos pie tukšgaitas apgriezieniem, vai pie straujas apgriezienu izmaiņas. Parasti pie vainas ir eļļas spiediena devējs (ESD), kura raksturīgākais defekts ir iekšējās membrānas plīsums, kā rezultātā eļļa nokļūst uz kontaktiem un tālāk lēnā garā gar vadiem uz zemes. Sākumā to pamanīt ir grūti, jo piekļūt ESD var tikai, ja auto ir uz pacēlāja vai bedres un uz ESD kontaktiem ir gumijas aizsargs, kuru noņemot dažkārt var dabūt uz rokām pamatīgu porciju motoreļļas. Nepievēršot šim faktoram vērību atkal notiek parastais process – eļļa tek, līmenis krītas, motoram eļļas bads..."man tur kaut kas klab...". Starp citu, kritisks līmenis šim motoram iestājas jau ja pietrūkst 1 l eļļas!!!

      Visā visumā motors ir ļoti labs un kalpo ilgi, tikai viņš necieš nevērīgu attieksmi un "pofigismu". Savlaicīga apkope un visu prasību izpilde remontu laikā nodrošinās motoram ilgu mūžu un baudu no braukšanas ar auto.
       
    • Gatis730
      Autors Gatis730
      Sveicināti!Man ir paliela problēma ar manu dodge.98 gada modelīti.Mašīnai darbojoties tukšgaitā salonā nenāk iekšā siltais gaiss kaut arī dzinējs ir sasniedzis darba temp.Bet kad sāk dot virsū apgriezienus vai braukt tad lēnām sāk dot siltu gaisu.Kas varētu būt par problēmu?
       
      Sent from my S40 using Tapatalk
       
       
    • Garfilds
    • Uggga
      Autors Uggga
      Ir doma pārskatāmā nākotnē iegādāties minivenu. Izvēle pašlaik krīt uz amerikāņiem, konkrēti GV vai T&C.
      Neesmu specs par autiņiem, bet apskatot tehnisko specifikāciju mašīnas liekas ļoti līdzīgas.
      Varbūt kāds var pastāstīt kādas ir galvenās atšķirības no lietotāja viedokļa? Interesē komforts, drošība, ekspluatācijas izmaksas, degvielas patēriņš (domāju likt gāzi), kādu motoru izvēlēties, kam vairāk jāpievērš uzmanība pērkot utt? Vārdu sakot, gribētu infu par visu, kas var būt noderīgs izdarot izvēli.
      Jau iepriekš pateicos par atsaucību!
      P.S. Domāju par 2000. līdz 2002. gada autiņu.
×