Jump to content

Perk Grandu


Gonzalless
 Dalīties

Ieteiktās ziņas

Sorry, ja ievietoju sho zinju ne tur kur to vajadzeetu. Sen jau `briestu` USA auto. Taatad interesee iegadaaties savaa ipashuma Grandu (1999.gads vai jaunaaku, respektiivi `jauno`). Motors 4.0 vai 4.7L. Gribaas ar adas salonu+ gaazes iekarta+labaa tehniskaa kartiibaa. Cena 6500-8000eur. Varbuut, ka nepiedaavaaju adekvaatu cenu prasiibaam, bet varbuut tomer kaads var ko piedaavaat. Vel jautaajums. Cik apmeeram maksaa uzstaadiit normaalu gaazes iekartu?

Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

Par grandu runājot - tādā cenā var dabūt tikai pamatīgi nomocītiu kustonīti ar lielām problēmām. Jo kā rāda mana pieredze tad apaļie Grandi sākas vispār tikai no 8000 eirikiem.

Par Gāzi te forumā runāts daudz - parakājies tur ir cenas un telefoni cilvēkiem kas liek gāzes. Pēc maniem apreiķiniem gāzi ir vērts likt tikai tad ja tu ar konkrēto auto domā braukt vairāk kā 150000 km - tikai tad viņa sāks nest savus kārdinošos augļus. Vel par 4.7 motoru nezinu , bet 4.0 motoram ir diezgan viegli to gāzi ielikt - tatad arī lētāk.

  • Upvote 1
Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

Paldies par atbildeem! Skaidrs, leetu Grandu nevajag pirkt. Tiesham 4.7 motors nav nekas labs? Vairums Grandu jau tieshi `naak` ar shiem motoriem. Joprojaam interesee Grands. Tad jau sanaak, ka labaak buutu ar 4.0 motoru.

Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

  • Pēc 1 mēneša...
  • Pēc 2 mēnešiem...
par motoriem - labākie ir 4.0 un 5.2...4.7 nav vērts pat skatīties - konstruktīvas kļūdas un maz detaļu uz vietas

Gribētu dzirdēt arī ko nopietnāku par 4.7 nevis tikai...konstruktīvas kļūdas...., jo ir doma paķert grandu tieši ar tādu spridzekli.

Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

par motoriem - labākie ir 4.0 un 5.2...4.7 nav vērts pat skatīties - konstruktīvas kļūdas un maz detaļu uz vietas

Gribētu dzirdēt arī ko nopietnāku par 4.7 nevis tikai...konstruktīvas kļūdas...., jo ir doma paķert grandu tieši ar tādu spridzekli.

http://jeep.avtograd.ru/Grand_Cherokee/ ... engine.htm

Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

par motoriem - labākie ir 4.0 un 5.2...4.7 nav vērts pat skatīties - konstruktīvas kļūdas un maz detaļu uz vietas

Gribētu dzirdēt arī ko nopietnāku par 4.7 nevis tikai...konstruktīvas kļūdas...., jo ir doma paķert grandu tieši ar tādu spridzekli.

http://jeep.avtograd.ru/Grand_Cherokee/ ... engine.htm

Nu re tā jau cita lieta :) paldies! Varbūt kāds no īpašniekiem var pastāstīt savu viedokli par šo motoru...cik esmu novērojis ar šādiem motoriem daudzi grandi braukā.

Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

Nu un atkal man radusies baigā bezpoņa...kura sadalene ir labāka...tā kurai ir tās 3 pozīcijas vai tā kurai ir 4 vai cik tur pozīcijas? Jo cik sapratu tai 3 pozīciju sadalei skaitās kā patstāvīgā visi � �t reāli pa ielu i� tikai pakaļējais tilts un pie noteiktiem apstākļiem pieslēdzas priekša.

Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

par Razdatkām te:

http://jeep.avtograd.ru/Grand_Cherokee/WJ/xfer.htm

manuprāt 242. kārba ir labakais variants, kautgan cik ljoti tev patiik klokjus raustiit!

Mans viedoklis ir tāds: ja Jeep`s tad visi chetri ritenji stradaa manaa labaa, un tā kā es to gribu :) - 242. razdatkai ir gan 2 vekošie, gan 4 velkošie sabloķēti gan 4 velkošie lidz galam nesabloķēti kas ljauj braukt pa asvaltu ar pilnpiedzinju, un protams pazeminātais.

takā lasi, domā un ja kas nav skaidrs jautā

Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

par Razdatkām te:

http://jeep.avtograd.ru/Grand_Cherokee/WJ/xfer.htm

manuprāt 242. kārba ir labakais variants, kautgan cik ljoti tev patiik klokjus raustiit!

Mans viedoklis ir tāds: ja Jeep`s tad visi chetri ritenji stradaa manaa labaa, un tā kā es to gribu :) - 242. razdatkai ir gan 2 vekošie, gan 4 velkošie sabloķēti gan 4 velkošie lidz galam nesabloķēti kas ljauj braukt pa asvaltu ar pilnpiedzinju, un protams pazeminātais.

takā lasi, domā un ja kas nav skaidrs jautā

Tad tomeer labaakais variants ir tieshi shii lielaa sadale, vieniigais, ka klokji jaasleegalee. Bet kaa ir ar to sleegaleeshanu? kad vinjus var raustiit - braukshanas laikaa, vai tomeer to jaadara pie staavosha autinja? Esmu noluukojis vienu 4.0 tieshi ar 242 sadali.

Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

Tātad, par razdatku ( Sadale man kautkā muljkjigi skan ) protams ka stavošam auto var visu sleegaleet :P - tikai uz pazemināto galu var tikt tikai ja karba ir N poziicijā!

2wd, 4ful time, 4 Part time var slēgt apmeram pie 30km/h - ja to megina izdarīt pie 100km/h tad razdatkai ir KIRDIKT!

Pazemināto protams ka tikai stavošam auto

no 4x4 atpakalj uz 2wd parsledzoties razdatka biezhi vien neatvienojas! un ir tada divaina sajuta vadot mashinu, itkā riepas tukshas - tur ir vairaki varianti ka ar to cinities,

1. pabraucot apmeram 10m atpakaljgaita vajadzetu atvienoties :)

2. griezhot lidz galam pa labi vai pa kreisi, arī palīdzot

3. izslēdz vel uz miiksta seguma, pats smuki atslegsies

un pats GALVENAIS! - ieslēdz vajadzīgo režīmu pirms tu esi sūdos līdz ausīm, jo peectam tas var vairs nepalidzeet!

Der atcereeties paris tautas gudriibas:

1. ko krutaks dzhips to taalaak jaiet peec traktora.

2. jauns Jeep`eris nenomierinas kameer nav pamatigi noracis Jeep`u.

3. Trosi vajaga tad, kad tā ir palikusi mājās!

Smalkumi te :

http://www.jeep.auto.ru/Grand_Cherokee/ ... /index.htm

Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

  • Pēc 2 nedēļām...

Atkal esmu te, lai tiktu galā ar savām neskaidrībām. :) Beidzot esmu ticis pie sava tik ilgi kārotā Granda. Tik tā sanācis, ka pārstāja degt viena aizmugurējā spuldzīte...gabarītu...labajāpusē. Iemetu aci, bet kā tai tikt klāt un to nomainīt neiebraucu. Visu laiku esmu krāmējies tikai ar vāciešiem un japāņiem. Bet te nav kā pie vāciešiem. Nekur neredzēju kā piekļūt spuldzītēm. Un tad vēl jautājums. Kur varu dabūt otru pulti un atslēgu? Diemžēl manam zirgam bija tikai viens komplekts. Gribu likt KASKO, bet turprasa abus komplektus. Un vai apdrošinātājus apmierina oriģinālā signalizācija?

Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

precizē kurš gads tev ir tam grandam!

no salona točna lampu nomainīt nevar :D

manuālī par lukturiem pakaljaa ir raxtiic shadi:

The brake, turn signal, back-up, and side marker

lamps are incorporated in the tail lamp.

(1) Remove screws attaching lamp to body

*skruve no duru caurumaa

(2) Grasp lamp and pull from body to disengage

alignment pin.

(3) Disconnect lamp wire harness connector.

(4) Separate lamp from vehicle.

* spuldzes raxta ka esot vienkarshi iespiestas - esot tik jāvelk laukā :D

Par pultīm tev uz TC motors jādodas, jo jaunā pults ir jāsaprogrammē un atslēgas chips arī jāsakodē :D

Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

precizē kurš gads tev ir tam grandam!

no salona točna lampu nomainīt nevar :D

manuālī par lukturiem pakaljaa ir raxtiic shadi:

The brake, turn signal, back-up, and side marker

lamps are incorporated in the tail lamp.

(1) Remove screws attaching lamp to body

*skruve no duru caurumaa

(2) Grasp lamp and pull from body to disengage

alignment pin.

(3) Disconnect lamp wire harness connector.

(4) Separate lamp from vehicle.

* spuldzes raxta ka esot vienkarshi iespiestas - esot tik jāvelk laukā :D

Par pultīm tev uz TC motors jādodas, jo jaunā pults ir jāsaprogrammē un atslēgas chips arī jāsakodē :D

Mans ir veca gada...99. Ar to lampu tiku veiksmīgi galā :) Par pulti un atslēgu ar noskaidroju. Memaz tik daudz neprasa. Tikai sākās viena maza šaizīte. Bremzēšanas laikā sākusi stūre vibrēt. Pretīga jušana. Nezinu kas tur gadijies. Var jau būt ka diskā vaina, vai arī kaut kas ar bremzi. Jo visu laiku nebija. Liekas ka sit kreiso pusi. Rīt mēģināšu izbrīvēt laiku un palīst zem zirga apakšā. Var būt te ir kāds kam bijusi jau tāda šaize un tad var padalīties ar mani infā, kas tad tur manam grandam piemeties :)

Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

vaina būs bremžu diskā

Jaa...es ar par to saaku domaat. Shodien paceelu priekshu gaisaa, izkustinaaju abus ratus....kustiibas nebija. Tad laikam buus jaasaak mekleet bremzhu diku :( Varbuut var orjienteejoshu cenu kaads nosaukt?

Man veel viens jautaajums par to konsoli kura augshaa un raada pateerinjus un visu paareejo infu. Kas taas par 3 pogaam pa vidu? Kad nospiezh kaadu no taam paraadaas maajinjas simbols ar attieciigaas podzinjas numuru.

Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

Ja nav slinkums, bremžu disku vari pats pārbaudīt. Noņem ratu, padauzi nost rūsu diska ventilējamā daļā un tur jābūt ventilēšanas ribu plaisām . Bremzējot plaisās diska daraba virsmas savstarpēji padodas un rodas vibrācija. Jo ilgāk brauksi, jo mazāk veselu ribu starp diska malām paliks, līdz beigās būs divi diski:))

Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

Jaa un veel... stuures stienji....vai vinjiem ir jaagrozaas?

brīvi nekam nav jāgrozās stūres sistēmā! - ko nozīmē grozās? ja pa 10-20 gradiem tad vinjsh abolos grozās ja vairāk tad vienk. tev tur viss ir valjā :)

Reno servisā uz Ulmanja gatves ir baigi labs saversumu speciālisc!

Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

Pievienoties diskusijai

Varat izveidot ierakstu tagad un reģistrēties vēlāk. Ja Jums ir profils šajā vietnē, piesakieties, lai atstātu ierakstu no sava profila.
Piezīme: Lai ieraksts būtu redzams, tam būs nepieciešams moderātora apstiprinājums.

Viesis
Rakstīt atbildi...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Tavs iepriekš rakstītais teksts ir atjaunots.   Dzēst saturu

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Dalīties

×
×
  • Pievienot...