Pontiac Firebird 3. paaudze
Trešā paaudze tika ražota no 1982. - 1992. gadam.
Tā kā federālais mandāts slēdza muskuļu ēru GM iesāka jauna tipa F-body ēru, kurā tika likts uzsvars uz automašīnas jaudas "savaldīšanu". trešajā paaudzē tika izlaistas trīs tipa mašīnas: Firebird, Firebird S/E un Firebird Trans Am. Šī paaudze ir īpaša ar to, ka gandrīz 60% no visām detaļām tika ņemtas no Chevrolet Camaro, kas padarīja šos auto par neparasti līdzīgiem - "brāļiem". Firebird bija kā bāzes modelis, kurš bija vienāds ar Chevrolet Sport Coupe, Firebird S/E bija kā vidējā līmeņa modelis, kuru varēja aprīkot ar visām Trans Am iespējām, bet Trans Am bija veiktspējas šedevrs. Camaro un Firebird vizuālais izskats tika pilnībā pārmainīts un vislielākās pārmaiņas piedzīvoja aizmugurējais stikls, kurš tika novietots 60 grādu leņķī pret rāmi, tādējādi izveidojot pakaļējā stikla jumta hečbeku. Kā otru lielāko pārmaiņu punktu varētu minēt priekšējos lukturus, kuri bija iebūvēti motora pārsegā un bija paceļami, kas arī kļuva par lielāko atšķīrību starp Firebird un Camaro. Šīs paaudzes mašīnas bija pieejamas ar šāda tipa dzinējiem:
90 hp 2.5L 4 cylinder Pontiac "Iron Duke" - pirmā reize, kad Firebird bija pieejams ar 4 cilindu dzinēju.
Kā otrais tika piedāvāts 102 hp 2.8L V6 dzinējs.
Un divi 5.0L V8 dzinēji.
Vēlākajos paaudzes gados tika piedāvāti vēl cita veida dzinēji, kuri tika pārņemti no Camaro, ar nelielām izmaiņām.
- 1
2 komentāri
Ieteiktie komentāri
Pievienoties diskusijai
Jūs komentēsiet kā Viesis. Ja Jums ir profils šajā vietnē, piesakieties, lai atstātu ierakstu no sava profila.
Piezīme: Lai ieraksts būtu redzams, tam būs nepieciešams moderātora apstiprinājums.