Jump to content
  • Drošības Ca(r)maro kļūst par videozvaigzni

       (0 reviews)

    uga

    ccs-1-0-35422600-1340705769_thumb.jpg
    Redzēt Chevrolet Camaro drošības mašīnas lomā NASCAR vai Indy sacensībās nav nekas neparasts, taču GM modernā ponijauto jaunie pienākumi nu ir pavisam cita formāta sacīkstēs – World Touring Car Championship.

    FIA World Touring Car Championship (WTCC) ir sacīkstes, kurās piedalās īpaši sagatavoti touring cars sedani un hečbeki, kas sacenšas trasēs gan Eiropā, gan citās pasaules daļās. Tā kā pedējos pāris gadus šajās sacīkstēs nepārspēta ir rūpnīcas atbalstītā komanda, kas piedalās ar Chevrolet Cruze, tad ir samērā saprotami, ka arī drošības mašīna ir Chevrolet.

    Lai arī Safety Ca[r]maro tiek pasniegts kā sērijveida auto, tam tomēr ir dažas modifikācijas braucēju drošībai – drošības karkass, piecu punktu drošības jostas un automātiskā ugunsdzēšanas sistēma. Pat kā sērijveida auto, tā V8 432 zirgspēku dzinējs ir par 40 procentiem jaudīgāks, kā WTCC reglaments to atļauj sacīkšu automašīnām.

    Pēdējās divās FIA WTCC sezonās Chevrolet vienmēr bijis “vienu riteni priekšā” saviem konkurentiem, 2010. un 2011. gadā Chevrolet Cruze ieguva gan pirmo vietu kopvērtējumā, gan vēl papildus viedu uz pjedestāla.

    2012. gadā Chevrolet prezentēja jaunu, WTCC seriālam domātu, sacīkšu auto, kas konkurentus atstāja tālu aizmugurē – oficiālo drošības mašīnu Camaro Safety Car. "Visforšākās" drošības mašīnas WTCC vēsturē prezentācijai radīts speciāls videoklips, kurā redzami gan tā priekšgājēji, gan iespaidīgākie kadri no 46 gadu garās Camaro vēstures.

    Jau pirmā Camaro paaudze, ko sāka ražot 1966. gadā, parādīja lielisku potenciālu autosportā. Šī ponijauto speciālās sacīkšu versijas ieguva virkni trofeju. Tāpat Camaro ilgus gadus bija "Indianapolisas 500 jūdžu" drošības auto. Lai arī oficiālajam WTCC drošības auto ir sērijveida dzinējs, tas vienalga ir līderis – V8 un 432 zirgspēki to padara par 40 procentiem pārāku par pašām WTCC sacīkšu mašīnām. Īsajā videoklipā Camaro savu muskuļauto raksturu parāda visā krāšņumā.

    ccs-1-0-75497000-1340706195_thumb.jpg
    Kā jau tas pienākas auto ar tik garu un panākumiem bagātu vēsturi autosportā, pie tā stūres ir pieredzējis sacīkšu braucējs – Bruno Correia. Correia ir piedalījies vairāk kā 350 sacīkstēs. Taču šoreiz portugāļu braucēja uzdevums ir nevis "braukt ātrāk par visiem", bet gan ar savu pieredzi padarīt sacīkstes drošākas. Piecu minūšu garajā videoklipā viņš ļauj mums ieskatīties drošības mašīnas vadītāja darbā, kā arī atceras sacīkšu negadījumu 2009. gadā, kad drošības mašīnas komanda rīkojās diezgan pārsteidzīgi un sadūrās ar Franz Engstler vadīto sacīkšu auto, izraisot nopietnu sadursmi. Tā rezultātā Engstler, kurš uz to brīdi atradās vadībā, ne savas vainas dēļ zaudēja sacīkstes.

    Ko labāk nedarīt ar Camaro kā ar drošības mašīnu, pēc tam parāda WTCC pasaules čempions Yvan Muller. Starp citu, šim Chevrolet pilotam ir īpašas attiecības ar piektās paaudzes Camaro.

    *Sagatavots pēc Chevrolet Preses materiāliem.

    • Upvote 1


    User Feedback


    There are no comments to display.



    Join the conversation

    You are posting as a guest. If you have an account, sign in now to post with your account.
    Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

    Guest
    Add a comment...

    ×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

      Only 75 emoji are allowed.

    ×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

    ×   Your previous content has been restored.   Clear editor

    ×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Newest topics

×
×
  • Create New...