Jump to content

Econoline E-150 pārkarst dzinējs


Monstrs
 Dalīties

Ieteiktās ziņas

Biju vienu nakti ārā noturējis savu busu pie diezgan lieliem mīnusiem (-16, -20). No rīta slēdzu, bet pečka nedarbojas, pasildīju uz benzīna, kādas 5 min kamēr notīriju stiklus tad ar gāzi kādus 5 km nobraucu un nezislēdzot motoru tukšgaitā padarbināju. Parastie pūšamie nepūta vispār, pat ne aukstu gaisu, ir man vēl tāda ventilācija no aizmugures kas pūs, tā kautgan sagriezsts viss uz silto bij, pūta knapi remdenu gaisu. Pēc kādām 15 min motors bij pārkarsis un no radiatora šlaukas kas pie liela spiediena izlaiž antifrīzu, iztecēja šķidrums.

 

Jautājums, kas varētu būt par vainu ?

Termostats diezgan svaigi (pāris mēnešus atpakaļ) mainīts.

Varēja kautkas no auktuma sasalt, aiziet ciet ?

 

Būšu pateicīgs par jebkuru pavedienu.

Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

Pievienoties diskusijai

Jūs komentēsiet kā Viesis. Ja Jums ir profils šajā vietnē, piesakieties, lai atstātu ierakstu no sava profila.
Piezīme: Lai ieraksts būtu redzams, tam būs nepieciešams moderātora apstiprinājums.

Viesis
Rakstīt atbildi...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Tavs iepriekš rakstītais teksts ir atjaunots.   Dzēst saturu

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Dalīties

×
×
  • Pievienot...